Hei voisitteko neuvoa mua työsuhdeongelmassa. Oon toimistotöissä ja mulla on alkava suhde meidän toimitusjohtajaan. Mennään naimisiin, kunhan hän eroaa vaimostaan, mutta nyt ei ole sopiva hetki.
Ongelma on oikeestaan se, että hän on tarjonnut mulle ylennystä. Mistä mä voin olla varma saanko sen ylennyksen työ- vai sänkyansioilla. Työkaverit on sellaisia hiirulaisia, ei niistä kyllä toisaalta pomoksi olisikaan.
Mut kohta lähdetään tj:n kanssa drinksulle, sen vaimo ja lapset on mökillä hiihtämässä, hi-hi.
ristiriita töissä
61
2885
Vastaukset
- Loistava.polku
.... ja naimisiin menossa?
>;)))
Hömppäprovo.- Alffi-06
..provo, epäilen että täällä kaikki on niin fiksuja että sen huomaavat, itse käytän provoilua lähinnä huomien herättämiseen, mut kukin tyylillään.
- raparperiminttu
...käyttäytyä, en välittäisi kielteisistä viesteistä. Alkava suhde oli ehkä huonosti sanottu, ollaan oltu puolitoista vuotta "yksissä". Hänen vaimonsa ei ymmärrä häntä. Me olemme tj:n kanssa sukulaissieluja..
- raparperiminttu
Alffi-06 kirjoitti:
..provo, epäilen että täällä kaikki on niin fiksuja että sen huomaavat, itse käytän provoilua lähinnä huomien herättämiseen, mut kukin tyylillään.
Taidat olla aika katellinen, sillä tj on tosi mies, eikä kaltaisesi rassukka-vässykkä. Sinä nyt et mitään provoilua voi edes käyttää kun sulta puuttuu siihen välineet. Korkeintaan käytät keskikaljaa likaisissa kalsareissasi Ikean tarjoussohvalla.
- juuh..
raparperiminttu kirjoitti:
...käyttäytyä, en välittäisi kielteisistä viesteistä. Alkava suhde oli ehkä huonosti sanottu, ollaan oltu puolitoista vuotta "yksissä". Hänen vaimonsa ei ymmärrä häntä. Me olemme tj:n kanssa sukulaissieluja..
Ehe ehe eh.. dorka!
- raparperiminttu
juuh.. kirjoitti:
Ehe ehe eh.. dorka!
...kommentistasi, parahin "dorka"! Taas yksi kateellinen vässykkä, johon en hyvännäköisenä naisena loisi edes pitkästyksissäni katsettakaan..
- Alffi-06
Taidat olla aika katellinen, sillä tj on tosi mies, eikä kaltaisesi rassukka-vässykkä. Sinä nyt et mitään provoilua voi edes käyttää kun sulta puuttuu siihen välineet. Korkeintaan käytät keskikaljaa likaisissa kalsareissasi Ikean tarjoussohvalla.
..kyllä tj(Turhan Jauhaja), koska sähän olet miesten mies (sanan varsinaisessa merkityksessä), ikea on täältä niin kaukana että ihan vaan paikallisessa nahkasohvalla mä kalsareissa pyöriskelen, vähäisissä vehkeissäni kaljoineni, sen sijaan sulla on varmaan iskun sohva ja silkkibokserit, johon ei millään tahdo mahtua sisään koko suvun ylpeys ja nautit kaiketi vaan sidua, koska viisi viisasta homoa on niin sanonut, ja tokihan kavereita ymmärrät.
- juuh..
...kommentistasi, parahin "dorka"! Taas yksi kateellinen vässykkä, johon en hyvännäköisenä naisena loisi edes pitkästyksissäni katsettakaan..
BUAHHAHAAHAHHAH JEEEESUS!! repeen :))))))))))))
- raparperiminttu
Alffi-06 kirjoitti:
..kyllä tj(Turhan Jauhaja), koska sähän olet miesten mies (sanan varsinaisessa merkityksessä), ikea on täältä niin kaukana että ihan vaan paikallisessa nahkasohvalla mä kalsareissa pyöriskelen, vähäisissä vehkeissäni kaljoineni, sen sijaan sulla on varmaan iskun sohva ja silkkibokserit, johon ei millään tahdo mahtua sisään koko suvun ylpeys ja nautit kaiketi vaan sidua, koska viisi viisasta homoa on niin sanonut, ja tokihan kavereita ymmärrät.
Minä olen tosi miesten Ladylike. Sinun pitäisi varmasti hakeutua johonkin terapiaan. Säälin kovasti teitä peräkammarin poikia, jotka eivät saa naista uhkailemallakaan. Käytte sitten pyyhkimässä itkuiset tihrusimmunne äipän esiliinaan.
Minähän en alennusmäyräkoiria juo. Drinksu baarissa tai kuohuviiniä lammastaljalla takkatulen loisteessa tj:n syleilyssä. - ainakin
Itsetunto kohdillaan,kerran noin ajattelet. Vaikka maailma on täynnä Kauniita Naisia,joten et ole se ainoa hyvännäköinen joksi itseäsi kuvittelet,noin sanoessasi. Vaikka se sisäinen kauneus tärkeempää onkin,kun ulkoinen.
Mutta sano mun sanoneen, suhteenne ei tule kestämään.
Koska tj on sitä sorttia, että sille kelpaa työmaa romanssikin niinkun monelle mullekkin arvovaltaiselle hetkellisesti.
Sorry. - nuo
Minä olen tosi miesten Ladylike. Sinun pitäisi varmasti hakeutua johonkin terapiaan. Säälin kovasti teitä peräkammarin poikia, jotka eivät saa naista uhkailemallakaan. Käytte sitten pyyhkimässä itkuiset tihrusimmunne äipän esiliinaan.
Minähän en alennusmäyräkoiria juo. Drinksu baarissa tai kuohuviiniä lammastaljalla takkatulen loisteessa tj:n syleilyssä.kaikki nousukkaat luulee,vaan mikähän se käy lankeemuksen eelle. Kun oikein ajattelee.
Heh, revippä siitä, munaa pitkin nouseva. - Alffi-06
Minähän en alennusmäyräkoiria juo. Drinksu baarissa tai kuohuviiniä lammastaljalla takkatulen loisteessa tj:n syleilyssä...sua rupisammakkoa, korvissa taitaa kohista kun kusi loiskuu, vieläkin arvelen että tältä "ladyltä" löytyy munat kun aikansa kaivaa.
- onkin
Alffi-06 kirjoitti:
selvä provohan tuo on!!!!! Keksitty juttu.
- (.)Y(.)
ainakin kirjoitti:
Itsetunto kohdillaan,kerran noin ajattelet. Vaikka maailma on täynnä Kauniita Naisia,joten et ole se ainoa hyvännäköinen joksi itseäsi kuvittelet,noin sanoessasi. Vaikka se sisäinen kauneus tärkeempää onkin,kun ulkoinen.
Mutta sano mun sanoneen, suhteenne ei tule kestämään.
Koska tj on sitä sorttia, että sille kelpaa työmaa romanssikin niinkun monelle mullekkin arvovaltaiselle hetkellisesti.
Sorry.Munatkin järjestää missikilpailut..
Valitaan, kennon kaunein.. :DDDDD - se ilmeisesti
(.)Y(.) kirjoitti:
Munatkin järjestää missikilpailut..
Valitaan, kennon kaunein.. :DDDDDOn vaikkei uskoiskaan olevan :DD
- jopas pomppas
niin se olis jo eronnut ja mennyt kanssasi naimisiin. Mutta mikäs kiire sillä on - kotona vaimo ja lapset ja töissä rakastajatar (joka ei edes taida huomata olevansa toinen nainen...) Säälin sua.
"miehestä" ole naimisiin sun kanssa, olis se jo menny, ku niinkin kauan mukamas ootte yhteistä lystiä pitäneet. Ei fiksu kaveri tollasta rääväsuuta huoli riipakseen, joka ei osaa edes käyttäytyä. Johan siitä sais häpeät niskoilleen, eikä kehtais ystävillensä esitellä. Hyi mikä suun pieksijä!!! Huuletki ja kieli on vissii ihan " siin ittessään".... ruskeena
- kesy
Minähän en alennusmäyräkoiria juo. Drinksu baarissa tai kuohuviiniä lammastaljalla takkatulen loisteessa tj:n syleilyssä.tee naisesta ladyä vaan kokonaisuus mihin kuuluu myös käytöstavat.
- voi Reppanaa
Pitäisit vaan työn ja siviili elämän erillään,niin elämä voisi hymyillä huomattavasti paremmin.
Ihan sääliksi käy tuollanen, kun ajattelee esim. vaikka omaa ajan käyttöä,kun olette jatkuvasti yhdessä, niin töissä kun sitten kotonakin myöhemmin.
Ja vielä kehutkin, kun menet ja viet perheen isän lapsilta. Häpeä vähän.- raparperiminttu
Minulla ei ole syytä hävetä.Pelastan tj:n hänen nalkuttavalta, to-della rupsahtaneelta kanaemo-vaimoltaan. Heillä ei ole enää mitään yhteistä.
- voi Reppanaa,
Minulla ei ole syytä hävetä.Pelastan tj:n hänen nalkuttavalta, to-della rupsahtaneelta kanaemo-vaimoltaan. Heillä ei ole enää mitään yhteistä.
No,se on sinun asiasi,häpeätkö vai et.
Mutta silti aika hurja yhdistelmä,kun puhutte sitten työ asioita kotonakin. Ja sellainen emo sinustakin tulee,kunhan aikaa on kulunut riittävästi.
Onhan niillä lapset, vaikka ei niiden takia tarvitse yhdessä olla.
Hyvää viikonloppua vaan, vaikka sitten pettämisen merkeissä. - raparperiminttu
voi Reppanaa, kirjoitti:
No,se on sinun asiasi,häpeätkö vai et.
Mutta silti aika hurja yhdistelmä,kun puhutte sitten työ asioita kotonakin. Ja sellainen emo sinustakin tulee,kunhan aikaa on kulunut riittävästi.
Onhan niillä lapset, vaikka ei niiden takia tarvitse yhdessä olla.
Hyvää viikonloppua vaan, vaikka sitten pettämisen merkeissä.Me ei koeta tätä pettämiseksi, tää on niin hieno juttu!
- varmaankaan,
Me ei koeta tätä pettämiseksi, tää on niin hieno juttu!
Koska olette vielä hurmiossa.
Mutta toisin tulee käymään,kunhan asiat kunnolla selviää. Ja makselet niitä elämän lisä veroja.
- Alffi-06
..tädillä ois munat, niin se ois setä, niin taitaa nyt tässäkin tapauksessa olla, yleensä ne on aika pienet tässä vaiheessa.
- raparperiminttu
En nyt jaksa kantaa huolta pienistä munistasi. Tj:lla on tosi vehje!
Silkki muuten kuuluu makuukammarin nautintoihin, edes yksi asia elämässäsi, jossa olet lievästi oikeassa. Sulle sitä ei olekaan sen jälkeen sattunut, kun kerran viittasit ala-asteella.
Tj on luvannut minulle autoedun. Ottaisinko Bemarin vai Mercedeksen, senkin turjake. Milläs itse ajelet? Tojotalla vai Opelilla? - Alffi-06
Silkki muuten kuuluu makuukammarin nautintoihin, edes yksi asia elämässäsi, jossa olet lievästi oikeassa. Sulle sitä ei olekaan sen jälkeen sattunut, kun kerran viittasit ala-asteella.
Tj on luvannut minulle autoedun. Ottaisinko Bemarin vai Mercedeksen, senkin turjake. Milläs itse ajelet? Tojotalla vai Opelilla?..kysymästä, chevyllä ajelen.
- sinun oma värkkisi
Tj on luvannut minulle autoedun. Ottaisinko Bemarin vai Mercedeksen, senkin turjake. Milläs itse ajelet? Tojotalla vai Opelilla?Olla sitten kun flemari seiskan porttikonki, jos se tosi iso on.
Kuuluu joo ja kuuluu se päällekkin.
Jos ollaan jollakin asteella.
Niinhän ne lupaa hätä päissään,sitä värkkiä halutessaan.
Ota se,mistä halua maksaa enemmän veroa, se kannattaa.
Kuljen lähes kaikilla ajoneuvoilla, mitä maa päällään kantaa.
- nainen-38
Joo älä ota sitä ylennystä, oishan se "kauheeta" jos sänkyasioilla ylenisit ! ;)
Mitä ne hiiretkin ajattelis ? :0
Ai niin, mitä haluut häälahjaks ?- raparperiminttu
Nii, saisin kuitenkin 1500 e palkankorotusta ja autoedun. Mitä minä niistä hiiristä, voisin vähän järkeistää niiden hommia, juoruilijat kuriin.
millä ansioilla ylennys? Tarviiko tuota edes miettiä!? Ei varmaankaan tule ainakaan yläpään ansiosta....kuullostat aikamoiselta hyppykengältä...
- raparperiminttu
Olen kyllä erittäin hyvä työssäni. Olisin saanut ylennyksen luultavasti muutenkin.
- unta-
Olen kyllä erittäin hyvä työssäni. Olisin saanut ylennyksen luultavasti muutenkin.
näe,nainen on ammattilainen tuossa ylös päin kiipeemisen pyrkimisessä.
Koska sehän on vanhin ammatti.
- orjako
Miten paljon sä niitä drinksujas oot vedelly?
- raparperiminttu
Lähdetään ihan kohta tj:n kanssa. Kiitos vaan kaikille erittäin törkeistä vastauksista ja hauskaa viikon loppua teillekin.
P.S On seniin, ettei kauniita ja menestyviä naisia näköjään vieläkään suvaita... - Alffi-06
Lähdetään ihan kohta tj:n kanssa. Kiitos vaan kaikille erittäin törkeistä vastauksista ja hauskaa viikon loppua teillekin.
P.S On seniin, ettei kauniita ja menestyviä naisia näköjään vieläkään suvaita.....samaa, muttei se siwa vielä ole menossa kiinni, joten kai sitä nyt hetken ehtis vielä turista, ellei sitten drinksut alkaa vaikuttaa liiankin kanssa.
- äijäkäs
P.S On seniin, ettei kauniita ja menestyviä naisia näköjään vieläkään suvaita...En välttämättä hyväksy juttujasi, mutta onhan tuo törkiää miten naisihmistä parjataan. Jokaisella on oma elämänsä ja elät sen niin kuin haluat. Yritä olla haavoittamatta toisia, niin kellään ei ole oikeutta arvostella sinua.
- raparperiminttu
äijäkäs kirjoitti:
En välttämättä hyväksy juttujasi, mutta onhan tuo törkiää miten naisihmistä parjataan. Jokaisella on oma elämänsä ja elät sen niin kuin haluat. Yritä olla haavoittamatta toisia, niin kellään ei ole oikeutta arvostella sinua.
Kiitos paljon äijäkäs, taidat olla ainoa herrasmies täällä. Olet vähän kuin tj. Oikein hyvää viikonloppua sinulle!
- Alffi-06
äijäkäs kirjoitti:
En välttämättä hyväksy juttujasi, mutta onhan tuo törkiää miten naisihmistä parjataan. Jokaisella on oma elämänsä ja elät sen niin kuin haluat. Yritä olla haavoittamatta toisia, niin kellään ei ole oikeutta arvostella sinua.
..sitä sitte provoon mennään ja lujaa, älä nyt kuule luule että suomalaiset naiset olisi noin tyhmiä, ne on fiksuja, nää naisena esiintyvät turhautuneet miehet on luku erikseen.
- kenestä
P.S On seniin, ettei kauniita ja menestyviä naisia näköjään vieläkään suvaita...On kyse.
Joten älähän nyt viitsi! - äijäkäs
Alffi-06 kirjoitti:
..sitä sitte provoon mennään ja lujaa, älä nyt kuule luule että suomalaiset naiset olisi noin tyhmiä, ne on fiksuja, nää naisena esiintyvät turhautuneet miehet on luku erikseen.
Joo, en vaan usko että kukaan tekisi tällaista provoa, on liian läpinäkyvää. Ajattelin et jos toi nyt voisi olla totta, niin ei viikonloppua vasten pidä raasua pelkästään parjata.
- Alffi-06
äijäkäs kirjoitti:
Joo, en vaan usko että kukaan tekisi tällaista provoa, on liian läpinäkyvää. Ajattelin et jos toi nyt voisi olla totta, niin ei viikonloppua vasten pidä raasua pelkästään parjata.
..eli siis inhimmillinen näkökulma ilman vastetta. Se on ihan hyväksyttävä selitys.
- orjako
P.S On seniin, ettei kauniita ja menestyviä naisia näköjään vieläkään suvaita...Lienetkö edes töissä toimistossa? Pistää vaan ihmettelemään.
P.S On seniin, ettei kauniita ja menestyviä naisia näköjään vieläkään suvaita...tuskin kauniit, sivistyneet ja menestyneet naiset sun tavallas puhuu. Vain moukat jaarittelevat tyhmyyksiä, ei fiksut ihmiset törkeyksiä latele.
- taida olla
Aikamoiset ristiriidat sulla näyttääkin olevan,kirjoituksissas.
Taisi nyt mennä provo vähän pyllylleen.
Ei silti,näitä on joskus hauska lukea.
Mutta seuraavan kerran paneudu paremmin keksimääsi juttuun,paremmankin voit saada aikaiseksi.- raparperiminttu
Sinustahan näkyy olevan sekä tuomariksi että kirjallisuuskriitikoksi. Oletkos Nobelin jo saanut?
- ..kaltaiset..
Sinustahan näkyy olevan sekä tuomariksi että kirjallisuuskriitikoksi. Oletkos Nobelin jo saanut?
..kana aivot pilaa koko nais sukukunnan. Sitten luullaan että kaikki naiset on kaltaisiasi. Siksi toisekseen ei jotkut todella tasokkaat ja menestyvät naiset edes tiedä tällaisten sivujen olemassa olosta. Eikä heillä ole aikaa eikä tarvetta täällä provosoida ihmisiä ja yrittää saada väriä ankeaan päiväänsä, kirjoittelemalla täällä tuntitolkulla. Tuo kaikki on vain sinun haaveitasi. Noita juttuja on nuo kioski lehdet täys. Olet tainnut lukea liikaa "Reginaa" ym. ja katsella telkkarin hömppä sarjoja, ja elät niiden kautta koittaen saada ankeaan lähiöarkeesi piristystä kun odotat äijääsi kotiin jännityksessä, tuleeko se pubin kautta. Ja ehtiikö ennen kuin teidän saunavuoro alkaa. Lähdeppä nyt vaan hakemaan ne kakarasi päiväkodista.
- ja hih
En ole kirjallisuuspalkintoa vielä saanut.
Missä kohtaa minä tuomaria esitin?
Ihmettelin vain ristiriitaisuuksia noissa viesteissäsi.
Ja muutenkin huvittaa että aikuinen ihminen tuommoisia juttuja tänne kirjoittelee...
- on suora
Vinkki niille,jotka haluavat edetä urallaan vaan munaa pitkin.
Ei tässä mistään muusta ole kyse.
Itse en kehtaisi edes tuollaista aloitusta laittaa, koska tuollainen aloitus on jonnin joutavaa kehuskelua itsensä hyvyydestä toimistotyöstä.
Mutta,jos on oikea muna-haukka, niin minkäs sille voi.
VOI VOI! - niisku-myy46
Onpas metka tilanne. Itselläni on sympatiat, anteeksi vaan, petetyn vaimon puolella. Kun on joskus itsekin tullut petetyksi. Ehkä hän on nalkuttava ja kammottava... ja ehkä sinä sitten olet hyväksi miehelle. Toivotaan niin. Mutta itsehän sinä tiedät?
Jos ja kun hän eroaa vaimostaan, niin siihenhän sinun täytyy varautua, että isyys jatkuu. Eli teillä on myös lapsia kylässä silloin tällöin. Halusit tai et.- raparpaeriminttu
Emme ota lapsia kylään. Ovat rasittavia, meluisia ja sotkevat paikat. Hoitakoon nalkuttaja penskansa. Tj on nyt kotonaan käymässä, yleensä hän on koko viikonlopun luonani.
- Muuanmamma
raparpaeriminttu kirjoitti:
Emme ota lapsia kylään. Ovat rasittavia, meluisia ja sotkevat paikat. Hoitakoon nalkuttaja penskansa. Tj on nyt kotonaan käymässä, yleensä hän on koko viikonlopun luonani.
Niinhän ne tekee...juu. Joskus vaan tullu hankittua ihan yksissätuumin, joten ehkä pitäs myös huolehtia heistä yhdessä.
Tai sitten ei, kukin tavallaan... - olla oikea
raparpaeriminttu kirjoitti:
rapa-aupaeri. Alkava suhde = puolitoista vuotta jakorasian tarjontaa eikä vieläkään ole bemaria tai 1500 €/kk tullut lisää. Tj sitä vastoin on tyhjennellyt pussejaan ja naureskellut takana ja ehkä edessäkin päin tyhmyydellesi. Hiirulaisetkin näkevät jutun läpi ja tirskuvat tuollaiselle hutsulle. *hymyilee*
- raparperiminttu
olla oikea kirjoitti:
rapa-aupaeri. Alkava suhde = puolitoista vuotta jakorasian tarjontaa eikä vieläkään ole bemaria tai 1500 €/kk tullut lisää. Tj sitä vastoin on tyhjennellyt pussejaan ja naureskellut takana ja ehkä edessäkin päin tyhmyydellesi. Hiirulaisetkin näkevät jutun läpi ja tirskuvat tuollaiselle hutsulle. *hymyilee*
Tj on ostanut minulle oman asunnon (minun nimissäni, rivari, 85 neliöö Helsingissä), pikku Peugeotin, jonka saan pitää tai myydä, kun saan bemarin, turkiksia, lomamatkoja, elektroniikkaa....korja, aivan fantastisia timantteja, oi hän on niin ihana. Mites te, vanhat muijat, osteleeko teille kukaan mitään.
- edes mikään
Tj on ostanut minulle oman asunnon (minun nimissäni, rivari, 85 neliöö Helsingissä), pikku Peugeotin, jonka saan pitää tai myydä, kun saan bemarin, turkiksia, lomamatkoja, elektroniikkaa....korja, aivan fantastisia timantteja, oi hän on niin ihana. Mites te, vanhat muijat, osteleeko teille kukaan mitään.
roiskeläppä. Pelkkä turhan jauhaja (Tj).
- helvetti
Voi helvetti, että osaat olla yksi paskanjauhaja.
Miten sä jaksat pitää noita puolustuspuheitasi.
OKSETTAA TOI SUN LEUHKIMINEN! Ja mitä he...tiä sä täällä teet, eikös sun pitäisi olla sen TJ:si luona! Eli siis TOTEAMME, PASKAN PUHUJA! On sulla ainakin mielikuvitusta!!! - LÄPPÄSI
edes mikään kirjoitti:
roiskeläppä. Pelkkä turhan jauhaja (Tj).
SITTEN EDESSÄ VAI TAKANA. TOIVOTTAVASTI EDESSÄ KUN SÖSSÖTÄT TUOLLA TAVALLA.
- TOIVE !
AJATTELUA ALOITUKSEN TEKIJÄLTÄ OMINE VASTAUKSINEEN.
ELI KAIKKI PASKA PUHETTA MUTTA TEKSTIN MUODOSSA.
JOS KAIKKI OLISI VASTAAVASTI TOTTA EI TÄLLÄISTÄ ALOITUSTA OLISI TÄÄLLÄ LUETTAVISSA. - SUHTEESI
KOVIN VAKUUTTAVALTA VAIKUTA KUN ON AIKAA TÄÄLLÄKIN ROIKKUA.
MINÄ OLISIN TILANTEESSASI IHAN JOSSAIN MUUALLA.
KUN OLISIN TÄÄLLÄ HAUKKUJA JA VASTAUS PISTEITÄ KERÄÄMÄSSÄ. - ennustajamummo
Parempi olisi jos oli provo, niin ei sua pidettäisi niin yksinkertaisena ihmisenä.
Mutta jos ei ollut provo, niin olet kyllä aika yksinkertainen ihminen, harvemmin tulee vastaan sellaisia, ihan sääliksi pistää.. avaa silmäsi todelliseen maailmaan..
Siinä tapauksessa ennustan sulle erittäin tylyä tulevaisuutta, niin käy yleensä vain omat tarpeensa huomioiville ihmisille/ kananaivoille.
Elät sen jälkeen sitten niiden turkkiesi ja muistojesi kera siinä hienossa pehvalla maksetussa talossa ja ajelet bemarillasi. Työkaverisi hiirulaiset katselevat sinua säälivästi, saattaapi olla, että häpeät tekojasi siinä vaiheessa ja irtisanoudut työpaikastasi, mutta sitä ennen olet jo herännyt päiväunelmistasi ja huomannut karun totuuden miehistä mitenkä heillä on tapana käsitellä naisia joiden aivot ovat valahtaneet alas...
Ennustaja huomaa myös sen, että et ole 40v vaan paljon alle, sillä sen ikäinen nainen ei enää ole kananaivo yleensä. Hetken vielä pärjäät vanhojen setien kanssa...
Ethän hetkeäkään kuvitellut, etteikö isälle olisi tärkeintä vaimo ja lapset? Sua on kyllä ressua viilattu linssiin pahimman kerran, uskotko kaiken mitä mies puhuu sinulle? Etkö osaa kyseenalaistaa mitään?
Ennustan vielä että kenties jos et asennettasi muuta, niin et tule todellista rakkautta koskaan kokemaankaan.. surulliselta kuulostaa elämäsi
Koeta muuttaa sen suuntaa.. - KaijaLiisa
Oletko varma, että mies eroaa? Jotenkin minua säälittää kaikki; sekä sinä, että tj:si, että myös tj: n perhe ja ennen kaikkea lapset. Luuletko, että sinulla on edessä helppo tulevaisuus työpaikassasi/kotona? Aivan varmasti riittää sanomista.
Minä sinuna olisin kyllä tosi varovainen ja pitäisin silmät tiukasti auki. Ei kaikki ole aina ihan sitä, miltä näyttää.luin kaikki nämä kirjoitukset ja en usko tästä aloittajan puheesta sanaakaan. Vetää linssiin meitä muita ja saa täten kiivasta ajatusten vaihtoa olemattomasta fantasiasta.
Höperö se on, mikä hapsenkakkiainen mahtanee olla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154