Iloisna aloitin tämäkin vuorokauden ilman päihteitä,ja niin aion tään loppuunkin saattaa!!
Iloisuuttani lisäsi vielä kuin pörri1 ilmaantui tuonne eiliseen tipattomain ketjuun.Hän on sellainen immeinen joka olemuksellaan piristää ja minut ainakin saa aina hyvälle tuulelle!!!
Lauantai.25.03.2006
28
2026
Vastaukset
Ja ilman päihteitä tämäkin Lauantain saan elää, Pörrille vielä onnittelut 9 kuukaudesta! Hienoa!!
- åpoi
tasapuolisesti
aamukahvit juotu enkä aio väkevämmillä maksaani rasittaa
vinguttakoon sisuskaluja net jokka sen hallihtee- aahoohoo
mahotonta vonkunaa ton aamukahvin jälkeen. Pitäsköhän sinne tällätä vähän fylliä kauravellin muodossa.
- paranoidi
Kahvilla aloitan tämän päivän. Pörri1:lle onnittelut 9:stä tipattomasta kuukaudesta. Perässä tullaan vaikka kiinni ei saada.
- pörri1
on puolet sinun!Enhän minä nyt missään tapauksessa voi sulle kisaa hävitä:)
No,totta puhuen suuret kiitokset kuuluu koko ketjulle,kun olette ymmärtäneet minua ja jaksaneet olla kaverinani vaikka välillä tuittuilenkin.
Tähän täytyy vielä laittaa kiitokset tälle "tippailijalle"ken lieneekin.Hän omalla tavallaan kannusti minua,kun silloin viime keväällä haasteita heitteli.Esim.olkoon tämä:
Miehet tarttee haasteita.Ei yksi kuukausi mitään ole,se on oltava vähintään puolivuotta tipattomana:)No,minä naisena otin haasteen vastaan ja halusin näyttää,että naiset pystyvät aivan samaan,ellei jopa parempaan:)
Kiitos vaan "tippailija"jos täällä palstalla olet vielä mukana.
sit vielä.Koittakaa kestää nää mun kuukauden tipattomuustuuletukset.Sit kun saan vuoden täyteen,niin en hehkuttele enää joka kuukaudesta,vaan vaikkapa 1/2 vuosittain.
Reipasta lauantaita kaikille!!t pörri1 - Ryyppymies
pörri1 kirjoitti:
on puolet sinun!Enhän minä nyt missään tapauksessa voi sulle kisaa hävitä:)
No,totta puhuen suuret kiitokset kuuluu koko ketjulle,kun olette ymmärtäneet minua ja jaksaneet olla kaverinani vaikka välillä tuittuilenkin.
Tähän täytyy vielä laittaa kiitokset tälle "tippailijalle"ken lieneekin.Hän omalla tavallaan kannusti minua,kun silloin viime keväällä haasteita heitteli.Esim.olkoon tämä:
Miehet tarttee haasteita.Ei yksi kuukausi mitään ole,se on oltava vähintään puolivuotta tipattomana:)No,minä naisena otin haasteen vastaan ja halusin näyttää,että naiset pystyvät aivan samaan,ellei jopa parempaan:)
Kiitos vaan "tippailija"jos täällä palstalla olet vielä mukana.
sit vielä.Koittakaa kestää nää mun kuukauden tipattomuustuuletukset.Sit kun saan vuoden täyteen,niin en hehkuttele enää joka kuukaudesta,vaan vaikkapa 1/2 vuosittain.
Reipasta lauantaita kaikille!!t pörri1Onnea ja paljon onnea ja viel kerran onnea raittiina olosta siulle. itsekin olen raittiina.
- tukea raittiuteen
....mun mielestä onnella ei ole tässä mitään tekemistä, mutta tukeni saat raittiuden tielläsi.Olet mielessä. Hieno homma toi 9 kk:ta :)
- uusitie
Aurinko paistaa ja mieli on virkeä hyvin on nukuttu,vaikka yöllä meni vähän pitkäksi täällä
"hulvattomien"tipattomien ketjussa.
Tämä epäsosiaalinen tyyppi lähtee kohta töihin.
ELLA varo,jos menet esim.kauppaan siellä voi olla meitä "ei kunnon kansalaisia"töissä.- ELLA*
Minä lähdenkin kohta Picnik-ristelylle joten maha täyteen hyvää ruokaa(hih) ja saahan ilmaiita viiniä juoda niin paljon kuin sielu sietää.
Tuosta kirjoittelusta sen verran, että Pörrin "tiedän" olevan päivätöissä kirjoituksiensa perusteella. Ei siis ole täällä kommentoimassa päiväsaikaan.
Olen itsekin tehnyt as.palvelutyötä myös viikonloput, illat ja yöt mukaanlukien...Mutta, mutta.
Kyllä täälläkin käy väkeä, jotka ovat muitakin kuin "yövartijoita". Kuka milläkin "eläkkeellä".
Ei anneta sen pilata päiväämme! - Cettuz!
ELLA* kirjoitti:
Minä lähdenkin kohta Picnik-ristelylle joten maha täyteen hyvää ruokaa(hih) ja saahan ilmaiita viiniä juoda niin paljon kuin sielu sietää.
Tuosta kirjoittelusta sen verran, että Pörrin "tiedän" olevan päivätöissä kirjoituksiensa perusteella. Ei siis ole täällä kommentoimassa päiväsaikaan.
Olen itsekin tehnyt as.palvelutyötä myös viikonloput, illat ja yöt mukaanlukien...Mutta, mutta.
Kyllä täälläkin käy väkeä, jotka ovat muitakin kuin "yövartijoita". Kuka milläkin "eläkkeellä".
Ei anneta sen pilata päiväämme!talvipäivä alkaa kesä. Raittiina kohti kesää.
- aahoohoo
sulla hyvä kriisi ihan hukkaan:) Silleen sitä käy kun seurailee tätä palstaa ja ketjua vaikka tää jutustelu näyttääki välillä jonnin joutavalta. Mutta: kaikki ei oo sitä miltä näyttää.
Minä olen saanu tästä ketjusta paljon apua itelleni - ihan konkreettisesti. Kun vilpittömästi pyytää apua niin sata varmaa, että sitä saa.
Minä oon oppinu luottamaan tän ketjun vakkarikirjottajiin ja jos minulle mitä ongelmaa tulee niin huoletta ilkeen tuoda sen esille.
Tuosta kriisistä tuli mieleen kun viikolla kuulin pätkän yhestä radio-ohjelmasta missä lapsilta kysyttiin, mitä tarkottaa perhekriisi. Yks vastas että se on semmonen kun joku repii toisen kirjaa ja toinen vesseli sano et semmonen on kriisi ku kasvaa parta ja tulee finni. ELLA* kirjoitti:
Ei anneta sen pilata päiväämme!Mettäläinenkin arvaa, kuka (M......) on viestien takana. Ei muuta kuin viiniä lärviin ja tule oikuttelee naisen logiikalla uudelleen tänne.
- Ssysteri
Tervetuloa Pörri mukaan! Mukava oli herätä omassa sängyssä ja ilman krapulaa. Unessa kyllä vierailin alkoholimaailmassa: join isoa lasillista ehtaa kossua - huomaamattani! Unessa tietysti järkytyin asiasta, kaiken lisäksi kortteeri oli joku yömajan tapainen...Olipakiva herätä omassa kodissa!!!:) Ei tee mieli alkoa tuon unen jälkeen, eikä ennen sitäkään, mutta olisiko retkahtamisen pelkoa taustalla.
- ma-sa
Raitis aurinkoinen lauantai.Univelka tuli maksettua.Pörrille terkkuja.Kun juhannuksen aikaan pistää alulle niin tuloksia näkyy 9 kk:n kuluttua. Pörri ykkönen on tämän ketjun korkea voima.Onhan täällä teitä muitakin kivoja kavereita joista tulee riippuvaiseksi.Ja se on hyvä asia mulle.Ei muuta ko lippu tankoon tänäänkin.Huomena juhulitaan paranoidia........
- papio
Huomenta! Selvin päin tämäkin päivä täällä kyläillessä. Tuli lumi maahan Helsingissä! Huomenna Kiasmaan. Kyllä ohjelmaa riittää! Ja raittiina.
Pitää hieman kommentoida aloitus viestiä.
Täytyy sanoa tasapuolisesti, että kyllähän nämä tyttäret piristää tälläisen keski-iän saavuttaneen päivää, mutta hieman huolissani olen myös naisten kasvavasta alkoholin käytöstä. En tiedä, vaikka itse olen "hunsvotti", niin pahalta tuntuu naisten lisääntyvä alkoholi ongelma ja miten he selviytyvät eteenpäin elämässään, koska monella saattaa olla lapsia ja joutuvat ehkä kipeimpiin tilanteisiin alkoholi ongelmansa takia, kuin miehet. Olisi mielenkiintoista myös kuulla naisilta kommentteja siitä, miten he kokevat perheellisenä oman ongelmansa.
Tälläistä tänään ja aurinkoista päivää kaikille. t.Mettäläinen
Nyt on reissu heitetty, siis, isolla kirkolla. Eikä muuta juotavaa, kun kahvia ja vissyvettä.
Siellä olin niin paljon menemistä, olen tässä kokopäivä palautellut matkaväsymystä.
On teillä hieno asua Hesassa, sitä huolimatta oli mukava pala kotiin. Turvalliseen ympäristöön, en meinaa muutaa Pohjosesta pois.
Raittiutta kaikille siellä päin asuville, niin myös minuakin lähellä oleville.En tiedä moniko tällä palstalla kirjoitteleva on hesasta, mutta itse mitä olen käynyt siellä, niin on ollut mukavia reissuja mm. lintsi, korkeasaari, sukulaiset ym. En varmaan muuttaisi sinne, koska itsellä on rauhallinen maaseutu tausta ja häiriintyisin raitsikoista ja kiireestä.
Välillä väännetään kättä kaupunkilaisuudesta ja maalaisuudesta, mutta itsellä on myönteisiä kokemuksia hesalaisista ilman "matlakointia" todeten, ehkä johtuu sukulaisista, mutta näin ajattelen kuitenkin.Mettäläinen kirjoitti:
En tiedä moniko tällä palstalla kirjoitteleva on hesasta, mutta itse mitä olen käynyt siellä, niin on ollut mukavia reissuja mm. lintsi, korkeasaari, sukulaiset ym. En varmaan muuttaisi sinne, koska itsellä on rauhallinen maaseutu tausta ja häiriintyisin raitsikoista ja kiireestä.
Välillä väännetään kättä kaupunkilaisuudesta ja maalaisuudesta, mutta itsellä on myönteisiä kokemuksia hesalaisista ilman "matlakointia" todeten, ehkä johtuu sukulaisista, mutta näin ajattelen kuitenkin.En halua ketään loukata, se on vain minun mielipide. Ei ollut tarkoitus tällä lailla jaotella, maalaisiin ja kaupunkilaisiin. Ihmisestä itsestä riippuu, kuinka suvaitse on. Hyvää illan jatkoa sinulle !
- aahoohoo
Lema kirjoitti:
En halua ketään loukata, se on vain minun mielipide. Ei ollut tarkoitus tällä lailla jaotella, maalaisiin ja kaupunkilaisiin. Ihmisestä itsestä riippuu, kuinka suvaitse on. Hyvää illan jatkoa sinulle !
maalla on ihanaa. Mä jos käyn sen harvan kerran Hesassa asti niin ihan ku ois ulkomailla käyny.
Minä en tykkää ihmispaljouksista ja ahistaa jos koko ajan pitää väistellä ihmisiä. Lema kirjoitti:
En halua ketään loukata, se on vain minun mielipide. Ei ollut tarkoitus tällä lailla jaotella, maalaisiin ja kaupunkilaisiin. Ihmisestä itsestä riippuu, kuinka suvaitse on. Hyvää illan jatkoa sinulle !
kirjoitustasi tarkemmin ja sinulla ei ole mitään anteeksi pyydettävää. Nämä oli vain omia mielipiteitäni ilman kirjoitustasi ajatellen.
Hyvää ja raitista jatkoa sinulle. t.Mettäläinen.Mettäläinen kirjoitti:
kirjoitustasi tarkemmin ja sinulla ei ole mitään anteeksi pyydettävää. Nämä oli vain omia mielipiteitäni ilman kirjoitustasi ajatellen.
Hyvää ja raitista jatkoa sinulle. t.Mettäläinen.ihan vi..ksi, siis Lemalle viesti.
Mettäläinen kirjoitti:
ihan vi..ksi, siis Lemalle viesti.
Eihä täällä tarvi olla niin tosikoja, raittius on iloinen asia.
Lema kirjoitti:
Eihä täällä tarvi olla niin tosikoja, raittius on iloinen asia.
huumoria tarvitaan, mutta sillä ei kaikkia asioita voi kuitata. Ehkä täällä kirjoitellessa menee asiat vinksin vonksin, kun ei olla naamatusten ja yhteinen ymmärrys jää puolitiehen.
T. Huumoria ymmärtävä ainakin omasta mielestään Mettäläinen
- Eino perkele
Nyt repesin raittiiksi perkele!
- aahoohoo
Onnee uudelle elämälle. Saikkonä auringonpistoksen vai mikä pamahti nuppiin?
aahoohoo kirjoitti:
Onnee uudelle elämälle. Saikkonä auringonpistoksen vai mikä pamahti nuppiin?
viinat. Kyllä sä Eino perkele oot kova jätkä ja tervetuloa tänne tipattomiin.
alkaa tääkin päivä olla, mieliala silti pysynyt hyvin balansissa.Yksi raitispäivä taas jonoon.pitkä on jono syntynyt niistä juopottelupäivistäkin,vaikka ne ovatkin jo jonninverran etäällä.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391659En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271578Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131373Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411329Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681265- 121028
- 7991
- 20939
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7921- 71836