tänää tuloo subilta zeppelin rokumentti ja tiätysti keskellä yätä.Kuunnellaanko heviä?-No kuunnellaan ihmeessä!
AAACHTUUUNG!
4
420
Vastaukset
- tyty
Kyseessä oli/on dokumentti täysin ilman musiikkia :/ tämä on nähty ennenkin,tunti ei ensinäkään riitä tälle bändille ja tietty sitä kaipaisi pätkiä itse musiikista siinä puheen ohessa..
- monni
perkeles,riapoo.
- High
Dokumentti oli samalla sekä kiinnostava että huono. Bändin livetouhua ja touhuilua muutenkin olisi pitänyt sisällyttää ohjelmaan enemmän, mutta siihen olikin vain otettu sieltä täältä jotain varsin surkeita paloja. Still-kuvia oli liiankin kanssa. Siihen päälle oli sitten ympätty jonkun puhetta ja senkö pitäisi kelvata faneille?
Tuntuu kuin ohjelma olisi kyhätty kokoon suurella innolla, mutta vailla perinpohjaista tutkimista ja paneutumista itse aiheeseen. Samat tiedot sai luettua jo 70-luvulla lehdistäkin. Ohjelmassa haastateltujen muiden ihmisten sijaan olisi pitänyt haastatella itse tähtiä eli Led Zeppelinin jäseniä!
Lähes yhtä huono on Inside Rainbow-dvd, joka on tehty Ritchie Blackmoren Rainbow-yhtyeestä. Siinä suurimman osana ajasta saavat ihmiset, joista osalla ei ole ollut mitään tekemistä Rainbown kanssa. Missä ovat bändin jäsenten haastattelut ja varsinkin Ritchie Blackmoren???- tontza
perseestä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764