eli meidän mondeossa on takana rumpujarrut ja on aika kuluneet,niin voiko tilalle vaihtaa levyt palat eikös ne ole tehokkaanmatkin.
mondeoiden
7
967
Vastaukset
- taavi.
kaikki on mahdollista..
- Rumpujarrut on hyvät
työläs operaatio ja auto pitää vielä katsastaakin sen jälkeen.
- hirmu työläs
otat rummut kengät pois laitat tilalle levyt palat ja ei kun radalle nm.kokomusta on.
- jtk
hirmu työläs kirjoitti:
otat rummut kengät pois laitat tilalle levyt palat ja ei kun radalle nm.kokomusta on.
mihin kiinnität jarrusatulat?
- ..................
jtk kirjoitti:
mihin kiinnität jarrusatulat?
On mahdollista. Miksi? Vain rumpujarrut takana ovat toimivat ja huolettomat sekä aivan riittävän tehokkaat vakioautoon.
- kummassa
.................. kirjoitti:
On mahdollista. Miksi? Vain rumpujarrut takana ovat toimivat ja huolettomat sekä aivan riittävän tehokkaat vakioautoon.
sit autoissa on takana levyjarrut jos ne rumpujarrut on niin valtavan hyvät???
kummassa kirjoitti:
sit autoissa on takana levyjarrut jos ne rumpujarrut on niin valtavan hyvät???
Jos olisi ollut mahdollista.
Tilasin uuden Focuksen ja nyt kun vakiona on ESP niin joutuu tyytymään takana levyjarruihin.
Se vain että suomen oloissa takalevyjarrut jämähtää ja rupee laahaamaan ennemmin tai myöhemmin johtuen siitä kun ne ei paljon jarruttele kuin jossain hätäjarrutuksessa.
Rummut takana toimii varmemmin koska umpirakenne suojaa jarruja kaikelta suolapaskalta ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391909En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos291622Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421381Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681285- 81191
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80929