kuinka monta ajotuntia autokoulussa joutuu ajamaan!?
ajotunnit
5
1338
Vastaukset
- hmh..
Autokoulussa SAA ajaa 30 tai 32 ajotuntia.
- 25 min/kerta
eli 15 "ajotuntia" jos tunneissa lasket.
- tekila
30-32 ajokertaa = erit. vähän.
- kärsimätön
ajattelin vaa kun synttärit alkaa kohta painaa päälle ja pitäs sillon saada kortti..
Älkää olko kärsimättömiä ja ainakaan ajatelko, että sillä 30-32:lla ajokerralla menette inssiin. Sehän on vain minimimäärä, joka täytyy ajaa, ellei ole kevarikorttia pohjalla. Riippuu paikkakunnan liikenneympäristöstä, vilkkaudesta, koosta, aik.kokemuksesta, ja ennenkaikkea ihmisestä itsestään se, ETTÄ KUINKA NOPEASTI TURVALLISEN AJOTAVAN OMAKSUU. Siis olette jo tulleet toimeen 18-vuotta ilman korttia, niin eiköhän sitä vielä muutaman viikon jaksa olla?? Koska on kuitenkin tärkeintä, että teistä tulisi sellaisia autoilijoita, että pärjäätte TURVALLISESTI joka tilanteessa. Tämän moni uhohtaa, koska ei pysty itse arviomaan omaa ajotaitoaan.
Kaikkien meidän pitäisi suoriutua liikenteessä vammautumatta tai menehtymättä....
On liian paljon otsikoita lehdissä, jotka alkaa näin: "Juuri ajokortin saanut henkilö aiheutti...tai menetti auton hallinnan..."
MALTTIA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745