Missä?
Oletko nähnyt toivoa?
18
607
Vastaukset
- tunnelin
päässä loistaa valo... toivoa on.
- salakaataja
vastaan tuleva juna?
- en tullut
salakaataja kirjoitti:
vastaan tuleva juna?
tuota vaihtoehtoa edes ajatelleeksi. Mitäs nyt.. hyppään sivuun.
- salakaataja
en tullut kirjoitti:
tuota vaihtoehtoa edes ajatelleeksi. Mitäs nyt.. hyppään sivuun.
sitä tee, tässä tunnelissa on kahdet raiteet!
- yliajettu, melkein
salakaataja kirjoitti:
sitä tee, tässä tunnelissa on kahdet raiteet!
onneksi niiden raiteiden välissä oli pari metriä väliä joten mahduin juuri ja juuri olemaan siinä välissä kun junat pyyhkäisi ohi. Ja valoa näkyy....
- on se
päivä kun, ollaan toivoa täynnä!!!!
- toivontytär
mutta siitä on niiin kauan, muistan että oli pitkä mies n.190 tumma, nauravainen hyväryhtinen.
Viime tapaamisestamme on kulunut jo 53 vuotta.- toivontytär
optimisti-orvokki kirjoitti:
Se tunnettu lastenlääkäri?
Silloin kun sinä oli 53 cm pitkä.;)mutta Toivo-isäni on minut jo pienenä jättänyt.Joten nyt isona Onnia odottelen ja onhan se vielä Ottokin näkemättä puhumattakkaan Yrjöstä,joka ennemmin tai myöhemmin kuitenkin tulee.
- VAPPU
uskon, toivon ja rakkaudenkin ihan vilaukselta, mutta nyt on pallo hukassa ja viljo myös.
- Pirre*
mistä roikkuu..eli mitä toivon..:)
Siis haluanko olemassa olevien "asioiden", tai elämän tilanteiden korjaantuvan - eikös toivo ole melkein kuin toive - kuin odotus paremmasta..
Voivoi kylläpä Sinä O-O nyt viskasit mahottoman ison kysymyksen, mutta keskusteluahan täällä haettii ja perään kuulutettiin - mutta nyt huomisseen, hyvää yötä sinulle ja kaikelle kansalle myöskin.minä lähden toivon kanssa vuoteeseen ja uneksin kauniita. Keskustellaan sitten huomenna lisää toivon olemuksesta.
Toiveikkaita unia kaikille. ;)
- rosali2
ja mielestäni ovat olleet viisaita virsien sanoittajat
jossain virressä on; .. .."valoa vaikken näekään, sen tiedän loistavan".... - annukkeli
istuu poikani sohvalla.
Toivo on nalle, jonka poikani sai lahjaksi ystäviltään, kun hän joutui itsemurha yrityksen jälkeen suljetulle osastolle.
Toivo oli silloin olemassa ja poikani valmistuu tänä keväänä ammattiin.- Pirre*
poikasi valmistumisen... ja selviytymisen johdosta - ja saipa hän ihanan lahjan ystäviltään..:)
- Pirjok.
Olen nähnyt Toivon nuorena. Mutta uskotko sinä Toivoa? Vai uskooko Toivo Uskoa?
- Toivoton
uskoa nuorena, toivoa vähän varttuneempana,
nyt ei ole uskoa eikä toivoa. - Pirre*
niin kauan kun on elämää, ei sitä muuten immeinen jaksas - ei sentään Toivoja..:))
Ihmisen psyyke on rakentunut niin, että sen vahvimpia ominaisuuksia on kyky toivoa..ei kai täällä telluksella muuten meitä montaa olisikaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734249Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113842Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73827- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37763