Missä sinä käyt kaikkein mielenkiintoisimmat keskustelusi?
Missä keskustelet?
8
494
Vastaukset
- salakaataja
, missäs sitten jos en siellä?
- Virve
ja hornan tuutissa!
- toivontytär
keskustelut olen kokenut pitkillä bussimatkoilla.
- Jalopeura*
mutta parhaimmat keskustelut tulee käytyä täällä netissä, chattipalstoilla.
On mahtavaa kun löytää hyvän juttukaverin, jonka kanssa voi jutella kaikesta, vakavistakin asioista, joita ei voi edes puolisolle kertoa.
Juuri se, että voi esiintyä kasvottomana ja nimettömänä, mahdollistaa hyvinkin intiimin tai henkilökohtaisen keskustelun.- anonymius
ystävien kanssa saunan jälkeen lämpimänä kesäyönä saaressa.
Olen myös netistä saanut hyviä ystäviä, kaksi parasta ovat menneet jo manan maille, ehkä lähestyvä kuolema antoi keskusteluihimme ylimääräisen syvyysaspektin.
- Loistava.polku
Tosin se on jo taakse jäänyttä elämää, mutta läsnä ikuisesti.
- Pirjok.
Kai sitä ensin käy ne oman itsensä kanssa. Mutta eri palstoilta löytyy eri tavoin itseään ilmaisevia ihmisiä. En ole vain "yhden asian" ihminen.
- ...ihanassa...
..olotilassa rakastelun jälkeen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164