ikävä ilta

raparperiminttu

Mitä te kanssasiskot teette perjantai-iltaisin? Tj joutuu kärsimääm tänään nalkuttaja-akkansa ja kakaroidensa luona, kun tyttärellä on huomenna konservatorion konsertti työväentalolla.

Ehkäpä juon pullon viiniä ja otan aromisuolakylvyn ja tarkistan manikyyrini. Täytyyhän sitä pitää itsestään huoli, ihan rakkaan tj:n vuoksikin.

Kuuntelen ehkä klassista ja puhdistan hopeat, nyt kun siihen on aikaa. Kyllä on masentavan oloinen ilta edessä, voivoi minua yksinäistä tyttöparkaa.

21

1040

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mesimarja-melli

Olen aivan samassa tilanteessa, minun salarakas kans joutuu viettää koti-iltaa akkansa kanssa ja joudun viihdyttämään itse itseäni, taidan lähteä baariin.

Ihanaa kun täältä löytyi joku samanhenkinen, tsemppiä sulle!

• raparperiminttu

Kiitos! Ihanan samanhenkinen lady olet! Meidän pitäisi joskus pitää tyttöjen saunailta. Käytäisiin vaikka drinksullakin. Voitaisiin lainailla hyviä drinksuasuja toisillemme. Mikä sinun kokosi on? Minä olen 36.

• aroniapuska
        raparperiminttu kirjoitti:

Kiitos! Ihanan samanhenkinen lady olet! Meidän pitäisi joskus pitää tyttöjen saunailta. Käytäisiin vaikka drinksullakin. Voitaisiin lainailla hyviä drinksuasuja toisillemme. Mikä sinun kokosi on? Minä olen 36.

Minäkin voisin tulla drinksuille,saunasta en piittaa.Mun koko on 32 ja nekin meinaa olla väljiä.
        Tykkään kaikista kimaltavista kamppeista ja 15 sentin korot on saappaissa oltava.
        Minkä kokoinen jalka sinulla on?Mulla 35.

• raparperiminttu
        aroniapuska kirjoitti:

Minäkin voisin tulla drinksuille,saunasta en piittaa.Mun koko on 32 ja nekin meinaa olla väljiä.
        Tykkään kaikista kimaltavista kamppeista ja 15 sentin korot on saappaissa oltava.
        Minkä kokoinen jalka sinulla on?Mulla 35.

Tule vaan, juodaan saunan päälle ihania drinksuja. Muun jalka on 37. Yhessä on samanhenkisten pailaajien kiva pilettää.

• aroniapuska

Onpas teillä kahdella ylläolevalla nyhveröt salarakkaat!Siis viettävät perjantai-illan akkansa kanssa...
      Voi voi,ette taida olla kovinkaan kummoisia ja jännittäviä naisihmisiä jos mies valitsee mieluummin sen kamalan vaimon!
      Eli nössö mies mutta yhtä nössöjä te "rannalle ääneet."En julkeaisi valittaa täällä tuommoista jos minua noin kohdeltaisiin.
      Juokaa muutama pullo raparperi-mesimarjaviiniä.

• raparperiminttu

Huomenna hän saapuu jo iltapäivällä ja menemme syömään ja teatteriin. Olkoon tänään akkansa kanssa, ei se hiirulainen pysty häntä tyydyttämään.

• aroniapuska
        raparperiminttu kirjoitti:

Huomenna hän saapuu jo iltapäivällä ja menemme syömään ja teatteriin. Olkoon tänään akkansa kanssa, ei se hiirulainen pysty häntä tyydyttämään.

"olkoon tänään akkansa kanssa"...siis sinäkö olet antanut nyhverölle luvan olla akkansa kanssa?
        Jos sinä sen luvan annoit niin eikö ole typerää sitten ruinata täällä yksinoloa?
        Ja jos alistuit siihen että on kotonansa niin et näköjään ole ainakaan kiinnostavampi kuin vaimonsa!
        Etpä taida kovinkaan merkittävä otus nössöllesi olla.
        Pimpeli pompeli.

• mustaherukka
        aroniapuska kirjoitti:

"olkoon tänään akkansa kanssa"...siis sinäkö olet antanut nyhverölle luvan olla akkansa kanssa?
        Jos sinä sen luvan annoit niin eikö ole typerää sitten ruinata täällä yksinoloa?
        Ja jos alistuit siihen että on kotonansa niin et näköjään ole ainakaan kiinnostavampi kuin vaimonsa!
        Etpä taida kovinkaan merkittävä otus nössöllesi olla.
        Pimpeli pompeli.

oikein. Hän on illat yksin, sillä mies on vaimonsa kanssa yöt. Päivällä pistäytyy sitten hiukan sellainen puol-tunnin visiitillä

• aroniapuska
        mustaherukka kirjoitti:

oikein. Hän on illat yksin, sillä mies on vaimonsa kanssa yöt. Päivällä pistäytyy sitten hiukan sellainen puol-tunnin visiitillä

Nooo,hoksasinhan minä paljon muutakin.Jo ennemminkin.
        Tämä raparperinlehti on ennenkin ruinannut virtuaali tj:nsä perään.Milloin piti mennä driksuille ja milloin äijä menikin akkansa ja mukuloittensa kanssa ties minne.
        Nämä minun typerät vastaukset oli tämmöstä hauskanpitoa.
        Jos joku keksii älyvapaita juttuja niin joskus on hauska vastata samalla mitalla.
        Saa tavallaan luvan kanssa leikkiä jotain mielikuvituselämää.

• "mesimarja"
        aroniapuska kirjoitti:

Tämä raparperinlehti on ennenkin ruinannut virtuaali tj:nsä perään.Milloin piti mennä driksuille ja milloin äijä menikin akkansa ja mukuloittensa kanssa ties minne.
        Jos joku keksii älyvapaita juttuja niin joskus on hauska vastata samalla mitalla.

Melkein koko hauskuus, kun ääneen puhuttiin. Hauskaa provoilua sinullekin...

• aroniapuska kirjoitti:

nii eikö nämä raparperin jutut kuuluis huuhaa palstalle tai vaikka kahvikeskusteluun: Olen tänään niiii'in iloinen, sitä rataa, vai olisko joku mielikuvitus tarina palsta tai avaruuden olioita tms. niihin sopisi tämän "typykän" ressukat jutut.

• raparperiminttu
        mixmaxi kirjoitti:

nii eikö nämä raparperin jutut kuuluis huuhaa palstalle tai vaikka kahvikeskusteluun: Olen tänään niiii'in iloinen, sitä rataa, vai olisko joku mielikuvitus tarina palsta tai avaruuden olioita tms. niihin sopisi tämän "typykän" ressukat jutut.

Missäs ne sinun loistavat hengentuotteesi sitten ovat? Minulla on elämä, mistäs saatas suule? Luuusseeeeerr!

• raparperiminttu kirjoitti:

Missäs ne sinun loistavat hengentuotteesi sitten ovat? Minulla on elämä, mistäs saatas suule? Luuusseeeeerr!

olen kyllä itselleni, kuin sinä osaat olla itsellesi. Elämää on monenlaista, minulla hyvä ja turvallinen, sinulla epävarma ja haasteeton.
        Sinä et ole tältä planeetalta, avaruusolio on saapunut joukkoomme, vihreä pieni mies........

• sorbus+herba

Täällä suunnittelen jos hankkisi toisenkin potullisen tai kolmannen. itsekö joudut kyntesi hoitamaan oi köyhä tytöskäinen. Minulla on palvelijat sitä varten, ettei tarvitse tehdä mitään jos en halua. Voi ihanaa joutilaisuutta, eikä edes tarvitse käydä töissä vaan voi nauttia elämästään nuorten jumallallisten miespalvelijoideni jessen ja jamesin kera :D

• vinetto kun

kun kerkesit mun ensimmäiset salarakkaat nimet napata!!!

Hauskaa perjantai-iltaa meille!

t. Minttusuklaa ;)

• sorbus+herba
        vinetto kun kirjoitti:

t. Minttusuklaa ;)

No ei haittaa saat sinä heidät mulla on myös henry saari ja james bond lähetän heidät minttusuklaankadulle tuota pikaa ;D

• sorbus+herba
        vinetto kun kirjoitti:

t. Minttusuklaa ;)

voitais käydä monien salarakkaiden kans ny ihan drinksuillakin porukalla, juotko vaan edelleenkin minttusuklaata vai otatko noita mun suosikkejani... james tykkää sorbuksesta... henry taas on enempi herbamiehiä...

• tullut maisteltua
        sorbus+herba kirjoitti:

voitais käydä monien salarakkaiden kans ny ihan drinksuillakin porukalla, juotko vaan edelleenkin minttusuklaata vai otatko noita mun suosikkejani... james tykkää sorbuksesta... henry taas on enempi herbamiehiä...

joten, ei muuta kuin menoks ;Q

t. ent. minttusuklaa

• vinetto vieköön
        sorbus+herba kirjoitti:

antanuut julkisesti mitään lausuntoa tästä...
        Että molempia on maisteltu, siis sorbus herba:Q

vai annoinko..?

Joten Minttusuklaa edelleen:)

• hyvän jutun

Soita poikapalveluun.
      Sieltä saa parilla kympillä könsikkään,
      joka osaa yhtä ja toista.

• sitruunahappo

taitaisi kelvata pojille? Kai heilläkin jokin raja sentään?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7310
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3577
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      365
      1937
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1805
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1449
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1391
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    9. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe