Uskotko ufoihin?
Gallup ufoista
11
562
Vastaukset
Onhan ufot lentäneet ainakin joidenkin kalloissa, vaan tarkoittanet, että valokuvaan jääviin ufoihin uskoisinko.
En ihan kympillä usko, mutta eihän sitä voi täysin kieltääkään, etteikö niitä kaikesta huolimatta olisi. En mitenkään kuitenkaan huomio arkielämässäni mahdollisia ufoja.- Usko
> vaan tarkoittanet, että valokuvaan jääviin ufoihin uskoisinko. En ihan kympillä usko
Miksi et usko valokuvattuihin tunnistamattomiin lentäviin esineisiin?
Entä miten tämä kysely liittyy evoluutioon tai kreationismiin? - porankare
Usko kirjoitti:
> vaan tarkoittanet, että valokuvaan jääviin ufoihin uskoisinko. En ihan kympillä usko
Miksi et usko valokuvattuihin tunnistamattomiin lentäviin esineisiin?
Entä miten tämä kysely liittyy evoluutioon tai kreationismiin?Ufojen (vieraiden sivilisaatioiden alusten ja asukkien vierailusta maapallolla) ja kreationismin puolesta löytyy yhtä vakuuttavia argumenttejä. Tiedemiehet ja hallitukset haluavat salata meiltä totuuden.
Puhutko nyt lentävistä lautasista jotka vierailevat täällä vai puhutko vain tunnistamattomista lentävistä objekteista? Jos jälkimmäisestä, niin kyllä uskon, koska olen nähnyt.
- squirrel
Määritelmä 1: Juhan af Grahn väittää olevansa ufo. Tälläisiä ufoja on olemassa.
Määritelmä 2: Tunnistamaton lentävä esine. Tälläisiäkin on olemassa.
Määritelmä 3: Avaruudesta maahan matkaava mies, jota USA:n hallitus salailee, joka tekee viljaan merkkejä ja levittää tietoa mikropiireistä. Mahdollisesti pelastaisi maapallon, mutta ilmestyy vain ihme hiippareille. Tälläiset ovat mielikuvitusta. Ovatko nämä olemassa jotenkin eri tavalla kuin Aku Ankka ja Tarja Halonen? Mistä minä tiedän?
(Ovatko TH ja AA jotenkin eri tavalla olemassa?)
Määritelmä 4: Ulkoavaruuden elämä. Miksi ei. Ei havaintoa, joten en sano että on olemassa, mutta en pidä mahdottomana..4. alkaa minusta yhä enemmän tuntua oudommalta "suuren älyn" teettämäksi. Mikä äly saattaisi oman kansansa ekologisen harakirin partaalle, että joku omaa nautintoa etsivän suvun jäsenet saisi tehdä Discover-kanava-tyylisen tähtiseikkailun..ja suurin osa niistä jäisi suutareiksi "eihän täällä oo ku kalliota - paska kallis reissu mutta tulipahan törsättyä.."?
Eli 4. olisi mahdoton itsessään. Intuitiivisen ristiriidan perusteella epätosi premissi.
Paljon nopeampaa, tehokkaampaa ja älyisämpää on laser/radioaalto/neutriinosädekommunikointi.MrKAT kirjoitti:
4. alkaa minusta yhä enemmän tuntua oudommalta "suuren älyn" teettämäksi. Mikä äly saattaisi oman kansansa ekologisen harakirin partaalle, että joku omaa nautintoa etsivän suvun jäsenet saisi tehdä Discover-kanava-tyylisen tähtiseikkailun..ja suurin osa niistä jäisi suutareiksi "eihän täällä oo ku kalliota - paska kallis reissu mutta tulipahan törsättyä.."?
Eli 4. olisi mahdoton itsessään. Intuitiivisen ristiriidan perusteella epätosi premissi.
Paljon nopeampaa, tehokkaampaa ja älyisämpää on laser/radioaalto/neutriinosädekommunikointi.1) Universaalit automatot (lisääntymiskykyiset koneet) voisi hoitaa planeettojen seulonnan ja löytymisilmoituksen lähettämisen?
2) Elämää voisi siirtää otollisille planeetoille sopivasti tahdistetuilla laserpulseilla. Fiksut alienit osaavat veikata, millaisista olosuhteista elämän saa alkuun, sitten vain laitetaan pulsia ehdokaslaneettojen laskettuun suuntaan. Ensimmäinen osa pulssia virittää perusmolekyylit, seuraava osa antaa juuri sopivasti tahdistettuna oikean virityksen uusille molekyyleille jne.
Kyse olisi sokkolähetyksestä, joka toimisi ehkä joka sadannennella kerralla tai ehdokasplaneetalla tms.
- Antonidus
Olen samaa mieltä squirrelin kanssa, mutta heitän sekaan pari omaakin kommenttia. Pidän ainakin mahdollisena, että elämää – jopa älyllistä sellaista – löytyy muualtakin universumista. En kuitenkaan usko, että olisivat Maahan saakka poikenneet – nuo etäisyydet kun ovat avaruudessa aika iso ongelma. Ja jos etäisyydet voitaisiinkin voittaa, niin olisiko muilla sivilisaatioilla ollut tarpeeksi aikaa sopivan teknologian kehittämiseen?
- Saddu ;-)
...sillä UFO:than lienevät ihan täysin todennettua faktaa,kö ?!?
Siis nimenomaan kirjaimellisesti käsitteellisenä,kö ?!?
lol
;-) - M.i.mmi
Ufoja on.
Kertokaa yksikin hyvä syy miksi ei ulkopuolista maailmaa olisi? meidän Tellus, maapallomme, on planeetta joka elää sopivissa elisuhteissa josta on lähtenyt evoluutio kehittymään. Miksi ei jossai äärettömyydessä löytyisi jokin toinen planeetta, joka olisi suunnilleen yhtä kaukana tähdestä kuin me maassa. Hölmöä väittää ettei usko jos ei näe, ajatelkaa järjellänne.. sitä paitsi koko maailma saattaa olla millin kokoinen, me saatetaan olla vaikka yksi silmä. - kusti polkee
Squirrel pisti parhaimman lokeroinnin ;)
En usko että tuola kukaan muu elää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3401316Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12998
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7891- 71826