Ihan uteliaisuudesta kysyn, kun esim. sokkotreffeillä olen "tyrkyllä" miesten puolella
ihan omalla iälläni, niin kaikki naiset kun ottaa
yhteyttä ovat pääsääntöisesti siinä 6-8v mua nuorempia. Onko siinä joku logiikka? Yhtään mua vanhempaa ei ole ottanut yhteyttä, tai sit ovat narranneet ikänsä.
Mies 48 kysyy
16
1515
Vastaukset
- ovatkin
Miehiä. Akat eivät seilaa juurikaan näillä
sivustoilla. Hiukan funtsit niin tajuat mikx - Manta007
Kun naiset arkailevat ottaa yhyteyttä nuorempiin miehiin. Täytyisi ilmoittaa hakevansa vanhempaa seuraa, voisi onnistaa paremmin.
- lisa
En osaa itsekkään selittää tyhjentävästi miksi, mutta kyllä ajatus itseäni jonkin verran vanhemmasta miehestä tuntuu paljon kiinostavammalta, kun pojankoltiaiset.. Haluan, että mies on Mies ja kaipa se ikä tuo kokemusta ja viisautta -ainakin teoriassa ja mielikuvissa..
- SaNainen
Tuolla logiikalla meidän pitäisi etsiä yli 150 vuotiaat miehet itsellemme. Täytyy vain yrittää huvittua niiden pikkuvioista! :D
- Tulppaani
...halua NÄYTTÄÄ seuralaistaan vanhemmalta... vaikka olisivatkin sitä! Nuoremmat naiset olettavat olevansa sinua nuoremman näköisiä. Onko niin, se selviää vasta myöhemmin...
- ikätyttö 60
sinulle?
- metusalem
kyllä naisen valita itseään 6-10 vuotta nuorempi mies, niin ei jää leskeksi liian aikaisin. Vaikka voihan se joskus olla helpotuskin - ehkäpä nämä naiset ovat kaukaa viisaita. :)
- mutta näin on
Kun tässä muutama vuosi sitten alettiin ystävän kanssa miettimään miestemme ikää ja samaan aikaan koulussa olleitten kavereitten miesten ikää. Saatiin neljälle seitsemän vuoden ikäero miehiinsä/miehiimme. Sitten ihastuin erääseen mieheen, kappas vain seitsemän vuottahan sieltä tuli. :)
kaikille vastanneille.Jokainen on varmaan oikeassa,täällä on miehiä jotka esiintyvät naisina (1 naruttanut), kenenkään kuolemaa ei nyt varmaan voi oikein ennustaa, vaikkakin olen sukulaisilleni jo ilmoittanut et mun hautajaisissani lauletaan rexin puhtaat purjeet,ulkonäköä en ole koskaan pitänyt oikeastaan minään kriteerinä, sen takia aattelin että täällä sais ajatuksista ensin selvää ja sitten vasta tulis muut jutut.Mummolle tiedoksi että haen lähinnä oman ikäistäni seuraa, juttelen kyllä kenen kanssa vaan.Olikohan siinä kaikki, jatketaan etsintää kyllä se vielä kolahtaa.Nim: 50 ja kuoleman välissä! Kaikkea hyvää!
- Minineilikoita
prontto kirjoitti:
kaikille vastanneille.Jokainen on varmaan oikeassa,täällä on miehiä jotka esiintyvät naisina (1 naruttanut), kenenkään kuolemaa ei nyt varmaan voi oikein ennustaa, vaikkakin olen sukulaisilleni jo ilmoittanut et mun hautajaisissani lauletaan rexin puhtaat purjeet,ulkonäköä en ole koskaan pitänyt oikeastaan minään kriteerinä, sen takia aattelin että täällä sais ajatuksista ensin selvää ja sitten vasta tulis muut jutut.Mummolle tiedoksi että haen lähinnä oman ikäistäni seuraa, juttelen kyllä kenen kanssa vaan.Olikohan siinä kaikki, jatketaan etsintää kyllä se vielä kolahtaa.Nim: 50 ja kuoleman välissä! Kaikkea hyvää!
... mistä ihmeestä "prontto" tulee? Mikä se on? Musiikkitermi? T.N47
- eräs vaan
Minineilikoita kirjoitti:
... mistä ihmeestä "prontto" tulee? Mikä se on? Musiikkitermi? T.N47
italiaa ole, pitäisi olla vain yksi t. Äännetään kyllä prontto. Tarkoittaa pian, heti tai haloo puhelimeen. Veikkaanpa että kirjoitusvirhe.
eräs vaan kirjoitti:
italiaa ole, pitäisi olla vain yksi t. Äännetään kyllä prontto. Tarkoittaa pian, heti tai haloo puhelimeen. Veikkaanpa että kirjoitusvirhe.
on tietyissä piireissä eräänlainen tiedosto.
Tarkoittaa myös toimintaselostetta. Ei kirjoitusvirhe! Ja miten siitä tuli minun nimimerkkini on sit taas toinen juttu.Mutta ei nimi miestä pahenna ellei mies nimeä...!- eräs vaan
prontto kirjoitti:
Tarkoittaa myös toimintaselostetta. Ei kirjoitusvirhe! Ja miten siitä tuli minun nimimerkkini on sit taas toinen juttu.Mutta ei nimi miestä pahenna ellei mies nimeä...!olis kyllä ollut romanttisempi. Vai toimintaseloste... Kas kun ei konsepti tai c-kieli... Sepä vasta sykähyttäis rintaa. No hyvä ettei kumminkaan ollut kirjoitusvirhe!
Ja lisäänpä vielä, että en kyllä käsitä ongelmaasi löytää ikäistäsi vapaata naista kun niitä on todella pilvin pimein, exät kun on vaihtaneet nuorempaan ja aloittaneet uusioperheen. Mutta niin se vaan on vaikeaa, tuo kohtaaminen. Enpä tässä voi itsekään hyvällä tuurilla kehua.. prontto kirjoitti:
melko kriittiset jutskat,muutenkin vähän outoo, ei ainenka minun kaaliin menny, mitä kuoleman mainitseminen liittyy tähän seuralaisen hakuun?? Mielestäni ei kovin herkkähermoinen edes käy sinulle vastaamaan. Kyselet seuralaisia, mutta annat köniin heti yhdelle tarjokkaalle. Pitää käyttää mahdollisuudet, jos niitä yleensä löytää. Monen sorttista tallaajaa löytyy, minä yksi monista.
- Minuruusuja
prontto kirjoitti:
Tarkoittaa myös toimintaselostetta. Ei kirjoitusvirhe! Ja miten siitä tuli minun nimimerkkini on sit taas toinen juttu.Mutta ei nimi miestä pahenna ellei mies nimeä...!"Tietyissä piireissä tiedosto" Musiikkipiireissä? Ekonomia? ..."Nopeasti? Pian? Haloo?"
Siis kiireellisesti käsiteltävä.
No, leppoisaa kevättä sinulle, kiireellinen... älä pahenna matkallasi nimeä!
- paljonko
n. 50- vuotiaita naisia on treffipalstoilla.
Juuri se ikä saattaa olla naisille kriittinen.
Useimmilla on vaihdevuodet alkamassa tai menossa.
Lapset muuttavat pois äidin helmoista, perustavat perheen ja mahdolisesti lapsenlapsiakin on siunaantunut. Lisäksi omat vanhemmat rupeavat olemaan hoivan tarpeessa tai tekevät kuolemaa.
Tämän käsityksen olen saanut kuunnellessani tarinointia kahvitauoilla.
Ehkä tämän ikäisillä naisilla ei vaan ole aikaa miettiä parisuhteen aloittamista?
Itse olen se nelikymppinen ja jos ikähaitarin määrittelen ei 10 vuotta vanhempi mies ole liian vanha kun taas ajatus 10 vuotta nuoremmasta mies-ystävästä tuntuu hieman vieraalta.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154