naiset usein pohtivat millaisista naisista miehet pitävät,helpompi sanoa millaiset kuvottaaa,ärsyttää..
tupakoivat naiset,he ovat todlla junttimaisia ja haisevat hirveälle,siis aivan joka paikasta..hyi yök,oksettaaa..tämä kertoo kuinka epävarma nainen on ja hän hakee turvaa tupakasta ,kuin vauva tutista.
abortin tehneet naiset inhottaa myös ,se kertoo naisen luonteesta paljon,kuinka itsekäs ja julma nainen on.typerät naiset vielä puolustelevat julmaa tekoaan oman vartalon määrämisoikeudesta.he määräsivät vartalostaan,kun lapsi hedelmöittyi.abortissa he katkaisevat oman lapsensa elämän..julmaa.
naiset jotka eivät huolehdi itsestään.syövät mussuttavat kokoajan sukslaata,perunalastuja ym..,eiväkä kuntoile .tälläiset naiset kun vielä pukeutuu liian pieniin vaatteisiin ja makkarat ja paksut reidet pullottaa ja hiki haisee,niin voi kuvotus!
tämä olemus taas kertoo ,ettei nainen välitä itsestään.
siis pähkinän kuoressa ;epävarmat,itsekkäät,julmat,itseinhoiset naiset iljettää.
itsevarmat,lempeät,lapsirakkaat,muut ihmiset huomioon ottavat,itsestään huolehtivat naiset ovat ihania.
siinä miettimistä sinkuille.
kuvottavat naiset
23
3565
Vastaukset
- taas...
...ärsyttää miehet, jotka eivät osaa yksinkertaisimpiakaan oikeinkirjoitussääntöjä.
Oletko saanut edes peruskoulua suoritettua loppuun? - inhottavat..
Minua taas kuvottavat surkeat provo-yritykset.
- kun osui ja upposi.
Tottahan tuo oli joka sana, ap:n viesti. Valitettavasti suurin osa naisista on tänä päivänä juuri tuollaisia epämiellyttäviä. Sitten vielä ihmetellään kun ei löydy miestä.
- .....
kun osui ja upposi. kirjoitti:
Tottahan tuo oli joka sana, ap:n viesti. Valitettavasti suurin osa naisista on tänä päivänä juuri tuollaisia epämiellyttäviä. Sitten vielä ihmetellään kun ei löydy miestä.
Mitäs siitä kun miehistä on tullut pahimpia nalkuttajia ja itkevät keskustelupalstoilla tätäkin asiaa. Pakotetaanko sut alttarille inhoamasi sukupuolen eli naisen kanssa? Etkö pysty vaikuttamaan itseesi ja omaan olemukseesi ja siksi koet pakottavaa tarvetta määrätä siitä miltä toisten ihmisten tulisi näyttää? Ihme mäkätystä. Kyllä on liian herkkähipiäistä jos ruma, tyhmä tai kuka tahansa ihminen, jolla on ominaisuus, joka luokitellaan negativiiseksi, saa noin mielenrauhasi järkkymään.
- naiset?
Onko nekin määränneet omasta vartalostaan kun lapsi hedelmöittyi? Entäs teini-ikäiset tytöt? Pitäisikö jokaisen 15-vuotiaan synnyttää vahinkolapsensa?
- marie
Abortin sijoittaminen mustavalkoisesti suoraan "paha"-kategoriaan kertoo aika yksinkertaisesta ajattelusta, mielestäni. Harvat asiat kun kuitenkin ovat mustavalkoisia. Joskus ei ole muuta vaihtoehtoa, muissakin tapauksissa kuin raiskauksessa, tosin se kyllä onkin vaihtoehto pahimmasta päästä. Abortteja tehdään sosiaalisten syiden ja seksuaalisen hyväksikäytön lisäksi terveydellisistä syistä, sen uhatessa naisen henkeä jostakin syystä.
Työkaverini joutui tekemään abortin hyvin myöhäisessä vaiheessa, sillä ei tiennyt olevansa raskaana (jonkin leikkauksen takia hänellä ei muutenkaan ollut kuukautisia). Sinä aikana hän oli terveytensä takia käyttänyt lääkkeitä, joita ei missään nimessä saa käyttää raskauden aikana, sillä ne aiheuttavat vakavia kehityshäiriöitä sikiölle. Lapsi olisi luultavasti syntynyt kuolleena.
Eräs ystäväni teki 18-vuotiaana abortin, sairastaessaan pahaa paniikkihäiriötä ja masennusta, olleessaan suljetulla osastolla. Hoitajat suosittelivat eikä hän tiennyt mitä muutakaan tehdä.
He kai ovat täysin mätiä ihmisiä.
Itse en kyllä arvosta miehessä ehdottomuutta ja halua tuomita toisia. Kunpa vain ihmiset näkisivät oman oikeellisuutensa ja periaatteidensa taaksekin joskus, eivätkä sokeasti tuomitsisi muita..
- eräs vaan
tämä selvästi on. Abortista sen kumminkin sanon, että miehet ei juuri kanna seurauksia, eivät maksa elatusmaksuja eikä nykyään painosteta pakkoavioliittoonkaan, joten... Itse en tupakoi, pidän kunnostani ja luukistani huolen, olen suorittanut ylimmän mahdollisen korkeakoulututkinnon ja olisin kyllä hankkinut lapsiakin, mutta miestä ei ole löytynyt, nyt on jo myöhäistä.
- naisinhoon
Rupea homoksi, kun sua näköjään aika monenlaiset naiset inhottaa.
- katarzyna
Huh, taidat olla hiukan kapeakatseinen.. Mutta meitä on moneen junaan ja sinulla on oikeus kriteereihisi. Toivottavasti tapaat naisen, jonka kanssa vaatimukset kohtaavat.
Moni nainen sanoisi varmasti miehistä samaa kuin sinä sanot naisista. Toimii molempiin suuntiin. Mies vain ei voi tehdä aborttia.. Abortti-kohdan voisi miehillä muuttaa muotoon "abortin hyväksyvät miehet".- ---------------------------...
"Abortti-kohdan voisi miehillä muuttaa muotoon "abortin hyväksyvät miehet".
-Niin tai siementään ympäriinsä kylvävät miehet.
- kuin masentavat tapaukset u...
Mä ole just tollanen itsevarma, lempeä, muita huomioiva, lapsirakas ym. mutta välillä jää itsestä huolehtiminen vähemmälle, koska masennun, koska en todellakaan saa aina samanlaista kohtelua takaisin. Tuntuu kuin olisi vedetty tyhjiin. Nyttemmin olen lopettanut odotukset toisia kohtaan lähestulkoon kokonaan. En odota paljon mitään ainakaan niiltä kavereilta, jotka kerran on aiheuttanut pettymyksen. Elän ja annan toisten elää. Tämä on myös aiheuttanut sen etten jaksa enkä viitsi yrittää olla muille mukava vaan olen vaan hiljaa useimmiten. Eli siis se ettei voi odottaa mitään jatkuvuutta mistään aiheuttaa myös masennusta. en jaksa puhua mistään turhasta. sen kuin vaan huokaisen että vai niin, aijaa, sepä ikävää, voi voi, sellaista elämä on. Ainakin kaikille niille jotka ei pursua sitä iloa mitä mielestäni minä olen antanut muille ja annankin vähintää silloin kun saan vertaistani seuraa. Muuten käy niin että sitä vaan imetään tyhjiin ja vielä paskat annetaan käteen, eikä edes pahoitella sitä.
Kyllä on täysin normaalia, ettei sitä aina jaksa olla trimmattu ainakaan sen takia että muut pitäisivät. Niin! - Njau
Abortin syynä ei aina ole itsekkyys. Huomaisit
sen itsekin, jos tutustuisit hieman asioihin ennen kuin
alat aukomaan päätäsi, etkä vain pitäisi sokeasti
kiinni omista mielipiteistäsi ja pitäisi niitä totuuksina.
Voi kunpa kaikki kaltaisesi ääliöt olisi abortoitu.
Maailma olisi paljon parempi paikka elää.- mimmu hiki
Ite en paljoo ruiskun alla viihdy.. On parempaakin tekemistä kun istua suihkussa tai kampaajalla. Antaa kainaloitten haista, ketä se kiinnostaa? Jaa sua, no mua ei kiinnosta tollanen provooja, jonka jälkeen jää laardinen hikivana kun se YRITTÄÄ kävellä taas kotiinsa piiloon.
Kun mä menen ulos, paariin, niin ei ne miehet kauheesti motivoi oleen kaunis. Näkee paljon rumia miehiä ja harva niistä on komee, et edes mä ottaisin.
Se minkä kokonen kulli miehellä on, näkyy naamasta..
Ihan tosi juttu, kavereitten kanssa ollaan veikattu ja osuttu oikeeseen. Oikeen vi****maisen näkösellä äijällä on usein pieni. Ja niitä jotka on komeita ja jolla on siädettävän kokonen, on TOSI harvassa.
Niin et aloittaja, ketää varten tässä pitäs somistautua kun ei ole ketään miestä johon koskis edes 10m pitkällä kepillä?
- sinullekin
miettimistä.
Ei ihme että on sinkku. - Orange
Kerropa pari asiaa itsestäsi:
1. Oletko mahdollisesti jonkun kiihkouskonlahkon jäsen?
2. Kuulutko kenties alempaan sosiaaliluokkaan?
3. Millainen koulutus / asema sinulla on?
Kirjoituksesta paistoi läpi sekä silkka typeryys että sivistymättömyys. Vilpittömästi toivon sinulle hyviä henkisen kasvun vuosia. Tuolla tyylillä ja ajatusmaailmalla on vaikea edetä niin ihmissuhteissa kuin muutenkin. Paljon on opittavaa ja tie on kivikkoinen - siitä huolimatta onnea matkaan. Kunhan tuosta kasvat, voi olla että jonain päivänä olet ihan kelvollinen. Ihmiseksi.
PS.Maailma ei ole ihan noin mustavalkoinen jolla sen kirjoituksessa maalasit. Opettele erottamaan harmaan lukuisat eri sävyt. Helpottuisi omakin elämäsi. Toisia haukkumalla et suinkaan nosta itseäsi ylemmäs vaan se kertoo ainoastaan siitä että olet itse epävarma, kateellinen ja katkera.- maitokahvi
ja helevetin fiksu kirjoitus!
- tytteli_
Siellä joku maailmanparantaja, ellei ollut provo!
Tuo aborttijuttu pisti silmään.Ai pitäisikö minun synnyttää lapsi jollekin urpolle joka sattui mun kanssani samaan sänkyyn ja kondomi hajosi? Sitten tulisin sulle juttelemaan että kiinnostaisiko, mä ja tämä 2-vee?
Tupakkaa polttaa miehet yhtä paljon! - on miehissä
se että vaikka ovat siistejä ovat älyltään yksinkertaisia ja niin näyttävät ihan pers....silmältä, yök!
- Siisti nainen
"tupakoivat naiset,he ovat todlla junttimaisia ja haisevat hirveälle,siis aivan joka paikasta.."
Tupakoivat ihmiset haisevat tupakoimattomista hirveälle. Uutinen oli missä?
"abortin tehneet naiset inhottaa myös"
Abortteja tehdään osin terveyssyistä. Esim. tuulimunaraskaudet on keskeytettävä. Tilastot eivät myöskään kerro, kuinka monet tekevät abortin miehen uhkailemana / pakottamana, seksuaalisen hyväksikäytön tai raiskauksen takia jne. On helpompi sanoa "sosiaalisista syistä" kun tunnustaa seksuaalinen hyväksikäyttö. Abortti ei ole ehkäisykeino, mutta on olemassa tilanteita joissa se on ainut tai lähes ainoa vaihtoehto: ei kai ketään voi pakottaa painostuksen, hyväksikäytön tmv seurauksena alkunsa saanutta lasta? Rangaistus olisi aika julma.
"naiset jotka eivät huolehdi itsestään.syövät mussuttavat kokoajan sukslaata,perunalastuja ym..,eiväkä kuntoile"
Jälleen, varsinkaan pieni ylipaino ei välttämättä johdu mistään supersurkeista elämäntavoista. Katsomalla makkaroita et voi tietää, mistä makkarat johtuvat vaikka useimmitenhan ne johtuvat mainitsemastasi asiasta.
"tälläiset naiset kun vielä pukeutuu liian pieniin vaatteisiin"
Napapaita ja lantiofarkut ovat järkyttävä yhdistelmä kaikilla. - kuvottava nainen
oikein tuplaten.
Tupakoin.
Enkä edes aio lopettaa.
Tosin tupakointi ei tuo minulle turvallisuuden tunnetta, eikä se ole minulle tutin korvike.
Minulle on tehty myös abortti.
Tekoa en puolustele sinulle enkä kenellekkään muulle, mutta kyseessä ei ollut itsekkyys tai julmuus. Enkä myöskään ole koskaan puolustautunut vartaloni itsemääräämisoikeudella.
Kuvottavuudestani huolimatta, kummasti on noita sukupuolesi edustajia riesaksi asti aina ympärillä pörrännyt. - tyttö20.
No, tuo on tietysti oma mielipiteesi. Katsotaanpa, itse taidan olla aikalailla kuvottava nainen sinun mielestäsi, mutta mutta, kylläpä vain löytyy rakastava avomies, joka rakastaa minua kaikkine kuvottavuuksine.
Poltan tupakkaa, olen pullea, herkut maistuvat - silloin tällöin, mutta saa minusta seuraa myös lenkkeilemaan, tekisin abortin, jos raskaaksi tulisin, lempeyttä voisi olla enemmänkin, turhan tempperamenttinen tuo luonne, lapsirakas tasan siihen asti, kun kakara ei ole oma, muiden ihmisten huomioonottaminen on välillä hieman hankalaa jne.
Tuosta abortista vielä. Mielestäni se nyt ei ole niin kuvottava juttu. Koska tosiaan en halua lapsia, huolehdimme mieheni kanssa ehkäisystä todella tarkasti. Mutta jos vahinkoraskaus pääsisi aluilleen, abortin näkisin parhaana vaihtoehtona, sekä itselleni, että myös syntymättömälle lapselle, koska itse en ainakaan haluaisi tuntea, että olisin ei-toivottu, enkä sitä halua kenellekään muullekaan.
On se kumma, kun ihmiset esittävät noita mielipiteitään aivan täysinä faktoina, aika monikin saattaa olla kanssasi aivan eri mieltä. Makuasia, sanoi koira, kun pallejaan nuoli. :D - just tällainen
Itsevarma,lempeä,lapsirakas,muut ihmiset huomioon ottava,itsestään huolehtiva nainen.
...ja olen vapaa. Minusta kiinnostuvat vain juopot, tupakoivat, isomahaiset, rivouksia ehdottelevat, kiroilevat,huonosti käyttäytyvät sohvaperunat.
Ketä kiinnostavat nämä miehet? Ei ainakaan minua. Yksin siis parempi.monenlaista sopii kuhunkin ihmiseen, onnenks ei kaikki ole samasta muotista lähtöisin, en todellakaan haluaisi olla kenekään muun, kuin itseni näköinen ja oloinen. Nuorena halusin muistuttaa tietysti kaunista filmitähteä, mutta olen nyt ihan tyytyväinen itseeni. Tuttu olen itselleni ja huomaan myös muidenkin olemassa olon, kaiken kiireen keskellä. Tarvitaan teräs voimia,jotta jaksaa rämpiä näitä polkuja. Tunteita ei ole, ne tallataan maanrakoon, pilkataan, haukutaan kaikinkeinoin yritetään toisia härnätä. Muodostetaan oma panssari, jonne ei kukaan pääse. Hyvyys ja kiltteys on jäänyt taka-alalle. Välinpitämättömyys valtaa mielet, siitä nämä suojautumiskeinot; tupakointi, lihavuus, mässäily, kiroilu, haistattelu, kunniottamisen puute, juopottelu jne. Tämä tarina on tosi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154