Sympatiani Elstelälle, mutta muille pisteet. Suomen naiset ovat äänestäneet jokaisen vähänkin nuoremman ja notkeamman naisen pois,heidän mielestään sellaiset ovat epätodellisia. Tarja Halonen ja samantyyliset hyväksytään, koska heitä eivät äijät kattele sillä silmällä.
Onko siis voitto jo ennalta selvä? Tämänhän piti olla tanssikilpailu, ei kilpailu siitä, kuka osaa näytellä tanssimista. Säälipisteet lisäksi ja voitto kotiin!
Säälivoitto tulossa?
12
1213
Vastaukset
- Nuorehko katselija
En ole äänestänyt ketään, mutta nauranut joka kerta tälle hauskalle parille. Eihän tässä pelkkiä taitoja punnita. Tulen vain hurjan hyvälle tuulelle, kun ajattelen, että mitenkähän oma mutsi menisi noilla mutkilla.
- äänestävät...
Aina misseiksikin sellaisia, jotka eivät varmasti maailmalla pärjää. Sitten om mukava nauraa "epäonnistujille".
Olin juuri tuosta aiheesta tänne tulossa kirjoittamaankin.Säälivoiton odotan tulevan.Kamalaahan se on mitä Elstelän perheelle on tapahtunut,mutta ei se saisi kilpailuun vaikuttaa.
Mielestäni on kyllä Elstelä pareineen ollut hauskaa katseltavaa,mutta eivät todellakaan ole olleet parhaita tanssioita missään ohjelmassa.Ihmettelinkin tuomareiden antamaa piste määrää viime viikolla tälle parille,mutta selvisipä syy tähänkin.Sääliähän se oli ja tietty kunnioitus siitä että kykeni sellaiseen suoritukseen tragedian jälken.
Ehkä kuitenkin paras pari äänestettiin viime viikolla pois.Heidän tanssi ei ehkä silloin ollut paras,mutta muina viikkoina ollut niitä parhaita.Kyllä tässä kilpailussa on pareja äänestetty,eikä tanssi taitoa!- jeejee
Mutta tanssikisahan vaatii naisilta enemmän, miesten osa tanssissa on paljon helpompi ja vähemmän näyttävä. Siksi ero naiskokelaiden ja ammattinaistanssijoiden välillä on suuri ja naisten tanssit vaan on näyttänyt surkemmilta kuin miesten..
- Urpo
Miehen rooli tanssissa on tosiaan näkymättömämpi, mutta ainakin yhtä vaativa, jos ei vaativampikin kuin naisen. Miehen tehtävä on ohjata ja näyttää naista, joten hyvä miestanssija näkyy ulos näyttävänä naisena.
Lähes poikkeuksetta kun noita ulkomaisia versioita on katsonut, niin miesammattitanssija on pystynyt tanssittamaan naisjulkkista paremmin kuin naisammattilainen miesjulkkista.
- katsoo,
Vanhat ämmät on niin katkeria ja pettyneitä omaan elämäänsä, että katsovat ohjelmia, joissa on menestyneitä aikuisia naisia, varsinkin jos se on nuoren miehen kanssa.
Jos miehet katsois tätä ohjelmaa ja äänestäis, niin tilanne olis toinen.- naiset valitsevat
aina rumimman ja tyhmimmän vaihtoehdon = Halonen
- tätä!!
naiset valitsevat kirjoitti:
aina rumimman ja tyhmimmän vaihtoehdon = Halonen
Ja ******! Miksi tähän(kin) ketjuun pitää väkisin ympätä joku Tarja Halonen?! Voi Hyvää Päivää... Olen vähän alle nelikymppinen nainen, katselen kyseistä tanssiohjelmaa, mutta en ole, enkä aio äänestää yhtään ketään. Ja mitä jo pudonneisiin tulee, niin Leena H. oli mielestäni todella tönkkö, joten tervenenoa vain, Suvi ja Katja olisivat sen sijaan saaneet jatkaa vielä jonkin aikaa. Suosikkipari minulla on selvillä, mutta koska kyseessä on VIIHDEOHJELMA, en näe mitään syytä alkaa kehitellä salaliittoteorioita, jos he eivät voita.
- tulee niin säälistä se tulee!
Vaikka kaikki tässä ohjelmassa ovat hyviä tanssioita niin säälistä he voittavat, jos voittavat yleensä ollenkaan!
- simppuri
ei sitä kukaan kehtaa pudottaa tässä tilanteessa, voitas samantien julistaa voittajaksi. Harmittaa vaan niiden muiden puolesta pikkusen.
- - - -
Tämä yllätys: Elstelä jatkaa!
Kuka ampuisi armonlaukauksen, ettei tää kärsimys jatku?
Arvatkaa miksi äänestystuloksia ei julkaista! - please
- - - kirjoitti:
Tämä yllätys: Elstelä jatkaa!
Kuka ampuisi armonlaukauksen, ettei tää kärsimys jatku?
Arvatkaa miksi äänestystuloksia ei julkaista!todennäköisesti olis jatkanut ilman tuota tragediaakin. On saanut joka jaksossa hyviä pisteitä persoonallaan ja showlla. Sitä paitsi mitä väliä sillä millä sitä ihmiset jatkoon menee, viihdettähän tuo on! Ja muutenkin epäilen, että Markus halusi pudota päästäkseen leirille juoksemaan, joten putoaminen oli sovittu juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816