Noloin kokemuksesi

Marketta

Tämä palsta on tarkoitettu ilmesesti ns. suurille ikäluokille. Nyt olisi oiva tilaisuus kertoa noloimmat kokemuksesi anonyymina, siten, että me muutkin saamme nauraa.

Itselläni on moniakin noloja tilanteita, siis monia. Poimin nyt lukuisten vaihtoehtojen seasta esim. kun olin jossain vaiheessa erittäin kiinnostunut eräästä miehestä, mitäs, juteltiin. Hän katseli koko keskustelumme ajan suuhuni ja syykin selvisi vessareissulla peiliin katsoessani: joku hirvee salaatinlehti tai mikä lie pinaatti oli mun hampaissani. Että se siitä sitten.

18

1729

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun'

olin tanssiravintolassa, ihmettelin kun ihmiset katsoivat vähän pitkään, ja aikojen kuluttua huomasin etä vessareissulta oli tarttunut pitkä vessapaperin pala, siis siinä oli n. 4-5 palaa paperia kenkäni pohjaan. Kyllä nolotti kun huomasin sen.
      Toinen kerta oli kun olin lähtenyt kiireellä kaupungille ja bussissa eräs nuori nainen huomautti minulle, kun trenssini vyöstä selkäpuolella roikkui henkari:DD Se oli jotenkin joutunut siihen naulakostani. Kyllä silloinkin olin tosi nolona, mutta kiitollinen kun minulle kerrottiin tästä, etten ehtinyt kulkea pitkin kaupunkia henkari takapuolen päällä.

• housunpuntista ja

laahasi katua. Olin illalla riisunut sekä sukkikset ja päälyhousut yhtä aikaa. Unohtanut sitten viedä ne sukkahousut pyykkiin. Aamutäpinöissä en huomannut, että olivat yhä päälyhousujen sisällä. Kyllä olin nolo, kun kaveri koulunpihalla alko vetää niitä lahkeesta kokonaan pois. Voi että sitä vahingoniloista naururähäkkää. *punastuu vieläkin*

• Miss Nolo

Olen muutaman kerran syyllistynytkaupassa ollessani siihen, että otan jonkun muun ostoskärryt vahingossa.

Kyllä nolottaa, kun joku tulee sanomaan, että hei sulla on mun kärryt!

Kerran minulta itseltäni hävisi kärryt ja suorastaan pelästyin kun rahapussikin oli kärryissä olevassa laukussa.
      Aikani juostuani ympäri kauppaa näin erään miehen seisomassa kassalla kärryni kanssa(tunnistin omasta laukustani). Hän oli vahingossa ottanut ne ja lisännyt omia ostoksiaan kärryyn. Se oli aika nolo tilanne ainakin sille miehelle, vaikka sitä siinä huumorilla setvittiinkin.

Ja tarinan opetus oli, että en enää jätä rahapussia ostoskärryyn!

• pussi

puitanussi kannon päitä kolkutteli. Minä olen
        jo ainakin kymmenen kertaa houkutellut naisen
        kanssani sänkyyn ja sitten siitä aiotusta hommasta
        ei ole tullutkaan mitään,ei vaikka kuinka olisi
        houkutellut ja molemmat yhtaikaa. Siinä sitten
        yritä olla miestä, korvilleni en kuitenkaan ole
        kertaakaan saanut.Yrittämästä en kuitenkaan lakkaa,
        sillä olen mielestäni hetero ja innostun helposti
        nähdessäni söpön tytyn.

• oli jutun
        pussi kirjoitti:

puitanussi kannon päitä kolkutteli. Minä olen
        jo ainakin kymmenen kertaa houkutellut naisen
        kanssani sänkyyn ja sitten siitä aiotusta hommasta
        ei ole tullutkaan mitään,ei vaikka kuinka olisi
        houkutellut ja molemmat yhtaikaa. Siinä sitten
        yritä olla miestä, korvilleni en kuitenkaan ole
        kertaakaan saanut.Yrittämästä en kuitenkaan lakkaa,
        sillä olen mielestäni hetero ja innostun helposti
        nähdessäni söpön tytyn.

sanoma. Sekö että on lerpsahtanut H-hetkellä monasti, vai?

• miksimaksi

olin marketissa, otin ostoskärryt ja huomasin edullisia vaatteita, joita ryhdyin katselemaan. Aikani katseli ja kävin hakemassa kärryni ja taas työntelin niitä pitkin markettia. Yht' äkkiä huomasin kauhukseni, että kärryni olivat täynnä muovihenkareita, olin työnnellyt niitä pisin kauppaa. Kyllä sain jalat alle ja kiidin mahdollisimman nopeasti pitkin seinän vieriä hakemaan omat tyhjät kärryni. Henkarikärryt jätin siihen,mistä liukenin paikalta. huh naurattaa jälkeenpäin.

• viestini olen kirjoittanut.

• ei koskaan

Tilasin ajan gynekologille yksityiseen.
      Olen opettaja ja tämä lääkäri oli entinen poikaoppilaani.
      ps. sisätutkimusta ei tehty

• en yhtään nolo

Jotenkin minusta on surullista, miten syvään meihin on juurrutettu häpeän tunne, joka liittyy usein pieniin hauskoihin kommelluksiin.
      Kaikki ajattelu tai käyttäytyminen, mikä vähänkin poikkeaa valtavirran tasapaksusta mallista, yritetään tukahduttaa nolostuttamalla tai nolaamalla ihminen. Joskus se on pieni älykäs ja luova koululainen, joka uskaltaa alkuun ajatella omilla aivoillaan ja ilmaista ihmettelynsä. Pian hänet nolataan niin tehokkaasti, että hän oppii kätkemään älykkyytensä ja maailma voi menettää hänessä suuriin keksintöihin tai mullistaviin oivalluksiin kykenevän ihmisen. Tasapäistäminen on tyhmien keino pitää itseään älykkäämmät matalina.

Hämmästyttävää, miten pienistä kommelluksista me usein koemme "menettäneemme kasvomme" ja sitten piiloudumme toisten selän taakse mahdollisimman vähin äänin. Kannattaisiko viimeistään tässä iässä alkaa suhtautua itseensä ja ympäristöönsä suvaitsevammin. Kun opimme nauramaan itsellemme ja elämälle, me ja koko lähiympäristömme alkaa voida paremmin. Kokeillaan, jos vaikka vielä oppisimme ja onnistuisimme!

• 50-kymppiset eivät

kuulu ns. suuriin ikäluokkiin.Niihin kuuluvat meluavat ja surkuttelevat lapsuuttaan joka muka on ollut niin kauhea.Tympeitä ruikuttajia ja nuorempien ikäpolvien alistajia.Yäk.

• 50++++++++

on kirjoittaa asiattomuuksia juuri tähän aloitukseen!
        Ei vaineskaan, varmaan on sattunut tuhansia pahempia...

• että sun

noloin kokemuksesi oli kun synnyit tähän maailmaan.

• Olen...

samaa mieltä. Mitä tätä palstaa olen seurannut, niin noin se on. Yäk.

• että 50+
        että sun kirjoitti:

noloin kokemuksesi oli kun synnyit tähän maailmaan.

ei kirjoittaisi noin typerästi enää!!!!

• kanssa eka kertaa

sängyssä.
      Tyttö sanoi, että alemmas. Siinä on pissareikä.

• uskoi

että lapsia tilataan haikaralta. Ei ollut koskaan kuullut sukupuolisesta kanssakäymisestä. Otin tietenkin heti eron.

• huvituuli

Pääsin ripille ja suku ja mukana olleet tuttavani nauroivat.

Että mille?

Kun polvistuttiin niin kenkieni pohjassa olivat näkyneet hintalaput.

Eipä nolottanut yhtään!

En muista tapausta, josta olisin noloksi mennyt, ehkä joskus on ollut, en tiedä, sillä kyllä pahat mokat muistaisin.

• Häpeämätön

Tilanteita, jotka joku toinen olisi saattanut kokea noloina, on toki sattunut useitakin.

1. Kesäaamuna varhain muija haki minut pois takapihalta jossa juoksentelin ryyppyillan jälkeen munasillani täydessä unessa. Kaavoitusalue. Ei pansasaitoja.

2. Hostaalin 2:n kerroksen ulkoseinän ulokkeella hivuttaudun kylppärin ikkunaa kohden vapauttamaan lukon taakse jäänyttä tyttöämme. Muija työntää päänsä makuuhuoneen ikkunasta. Katos tuonne! Olisit pannut jotain päällesi. Kadun vastapäätä bussipysäkillä kymmenkunta ihmistä seuraa pelastusoperaatiotani.

3. Espanjan takamarketissa kehun kassatytön hyvää englannin taitoa. Ei mitenkään tavallista kylällämme. Tytön vastaus: Kyllä kai kun hän on kotoisin Nottinghamista. Seuraavalla kerralla pärähti nauramaan jo minun ollessani puodin ovella.

Saisihan näistä vaikka novellin mutta ei niissä mitään noloa kyllä ole. Enhän minä nyt sentään ole itseäni nolannut!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7290
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      733
      3521
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      349
      1847
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1785
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1415
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1381
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1280
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe