Media-ala on lopullisesti kuollut ja kuopattu. Enää ei siis ole nomeille töitä. Olis kantsinut ajatella ensin ennen kuin opiskelee alalle jolla ei ole töitä, eikä tule..tyhmät!
Media-ala on kuollut
6
3095
Vastaukset
- tyhjäntoimittaja
olen ollut jo 6 v työtön toimittaja. En ole huono. meitä kollegoja on tampereella työkkärin kirjoissa noin 200. kaikki kai huonoja?
- mietitäämpä alusta
Eihän sitä koskaan ole Suomessa ollutkaan? Media taisi itse vaan mainostaa itseään vuoden-parin ajan ja siitä saatiin trendikäs ala jonne moni kouluttautuu. Suomi ei tosiaankaan ole paikka, jossa tuon alan työtä voisi tai kannattaisi tehdä mikäli haluaa olla hyödyksi ja edetä. Suunnatkaa paremmille apajille.
- ????????
mietitäämpä alusta kirjoitti:
Eihän sitä koskaan ole Suomessa ollutkaan? Media taisi itse vaan mainostaa itseään vuoden-parin ajan ja siitä saatiin trendikäs ala jonne moni kouluttautuu. Suomi ei tosiaankaan ole paikka, jossa tuon alan työtä voisi tai kannattaisi tehdä mikäli haluaa olla hyödyksi ja edetä. Suunnatkaa paremmille apajille.
Kuten?
- kynisti
???????? kirjoitti:
Kuten?
eikös toimittajat ole kuolleet ja ad:eet ottaneet sen paikan yksinkertaisesti laajemmalla osaamisella myös taitossa kuvien kanssa.
Toimttajia vain harvoja per yritys mitkä tuottaa jutut mutta ei enää kirjoita niitä lehteen. onko näin?
Ja media ala kuollut? laskeppas huviksesi montako mainoslehteä postiluukusta tippuu kuukaudessa ja mieti samaa mää jokaiselle kansalaiselle. Kaikki tämäkin on media alan työtä, mainosteipit autoissa ikkunoissa jne. julisteet kaduilla, kaupoissa, hintalaput kaupoissa jne.
eli ei ole kuollut töitä saa jos on työ portfolio ei niitä koulu numeroilla pelkästään saa.
- 3 vuotta työttömänä
Kyllä täytyy sanoo, että vituttaa.
Suostuisin tekemään vaikka kuinka härskiä gonzo-journalismia, jos vain saisin vakinaista duunia. Tosin on tainnu muillakin toimittajan etiikka lentää roskakoriin, kun töistä koitetaan pitää kiinni hinnalla millä hyvänsä. - Näin.
3 työnantajaa alalla. Aika kuollutta on joo, kun ei oo neljättä :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111658Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411415- 541143
- 581063
- 721015
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva54930Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774