Huvittaa kaikki naiset jotka ensin suutelee naisen kanssa ja sit kiistää, etteikö sais siitä tyydytystä, "ihan hetero mä olen" tai "se oli vaan sellasta kaverillista, ei seksuaalista".
No, ihmisluonto vaan on sellane, ettei ihmiset tee juttuja, ellei niistä tule hyvää oloa: joku kuuntelee musaa, ku siitä tulee hyvä olo, jotku tekee maukkaan välipalan, vaikka nälkä ei oliskaan, koska se maistuu hyvältä, joku halaa vauvaa, koska se tuntuu hyvältä ja joku nainen suutelee naisen kans, koska siitä saa seksuaalista tyydytystä. Mikä siinä on niin suuri häpeä tunnustaa tykkäävänsä naisista? oon aina luullu, että se on paljon suurempi juttu miehen sanoa tykkäävänsä miehistä..
Toisiaan suutelevat naiset
24
3026
Vastaukset
- tervehdin
naapureita, kättelen liikekumppania, halaan vanhaa mummoa, rutistan vanhaa pappaa... Tulee noistakin ihan hyvä olo, muttei siinä ole mitään seksuaalista. Ja paha sulle: pussailen ja halaan lapsiani! Jollei siitä naiskaverin halaamisesta kerran kiihotu, niin miksi pitäisi niin valehdella? En muuten aina kiihotu miehenikään suukosta. Olen varmaankin... öööh, sano sinä!
- a.p.
"Jollei siitä naiskaverin halaamisesta kerran kiihotu, niin miksi pitäisi niin valehdella?"
en puhunutkaan halaamisesta, vaan suutelemisesta. - kiihotu
a.p. kirjoitti:
"Jollei siitä naiskaverin halaamisesta kerran kiihotu, niin miksi pitäisi niin valehdella?"
en puhunutkaan halaamisesta, vaan suutelemisesta.siitä suutelemisestakaan...
oikeesti tykkää toisista naisista seksuaalisessa mielessä,se on teinipissisten ja '100% angel' / 'fuck me' paitoja käyttävien teinityttöjen näyttämisen halua ja poikien miellyttämistä koko homma.
- miksi kiistää
Onhan totakin varmaan paljon. Silti sen kyllä monesti näkee, mikä on sitä teinityttöjen huomion hakua ja mikä on tosissaan touhuilua. Sitten näillä naisilla on hirvee pakko todistella heterouttaan, jos joku puhuu kahdesta naisesta taval tai toiselm, nainen yököttelee kuuluvasti. ja seuraavana vkonloppuna pussailee tyttökaverinsa kans. Missä se logiikka?
- ei-bi, mutta
Entäpä ne toisiaan kismailevat naiset jotka eivät pukeudu pissisvaatteisiin ja eivät ole enää teini-iässä. Huomionhakua miehiltä sitten vissiin sekin.
- a.p.
eiks niille naisille ole tullu mieleen, et kaikki miehet ei välttämättä sellasesta huomionhausta kiinnostu, tulos voi olla ihan päinvastanen, miehet kiertääkin kaukaa sellaset naiset? Niitäkin on.
- miehistä...
a.p. kirjoitti:
eiks niille naisille ole tullu mieleen, et kaikki miehet ei välttämättä sellasesta huomionhausta kiinnostu, tulos voi olla ihan päinvastanen, miehet kiertääkin kaukaa sellaset naiset? Niitäkin on.
Naisilla tuntuu jotenkin olevan se harhakäsitys että suurin osa miehistä jotenkin tykkäis tollaisesta tyttö-tyttöjutuista. Naisten kannattais vähän tarkistaa faktoja eikä vaan lukea Cosmoa tai miestenlehtiä ja ottaa niistä mallia.
- ei-bi, mutta
miehistä... kirjoitti:
Naisilla tuntuu jotenkin olevan se harhakäsitys että suurin osa miehistä jotenkin tykkäis tollaisesta tyttö-tyttöjutuista. Naisten kannattais vähän tarkistaa faktoja eikä vaan lukea Cosmoa tai miestenlehtiä ja ottaa niistä mallia.
No kyllähän naisillakin on tämä ihme homohekutus, mitä en ole koskaan ymmärtänyt. Miten "homo on naisen paras ystävä" ja diipadaapaa. En näe mitään kiihottavaa enkä ihailtavaa homoseksuaaleissa, en heitä kammoakaan vaan suhtaudun täysin neutraalisti. Mielestäni se on naisena suorastaan loukkaavaa että mies on kiinnostuneempi miehestä kuin minusta! Olen varma että tämä on taustalla myös miesten "lesbo-vihassa".
- Kolli Kellinen
ei-bi, mutta kirjoitti:
No kyllähän naisillakin on tämä ihme homohekutus, mitä en ole koskaan ymmärtänyt. Miten "homo on naisen paras ystävä" ja diipadaapaa. En näe mitään kiihottavaa enkä ihailtavaa homoseksuaaleissa, en heitä kammoakaan vaan suhtaudun täysin neutraalisti. Mielestäni se on naisena suorastaan loukkaavaa että mies on kiinnostuneempi miehestä kuin minusta! Olen varma että tämä on taustalla myös miesten "lesbo-vihassa".
Enpä tiedä tuosta "lesbovihasta", mutta minua ällöttää ja raivostuttaa katsella jos nainen johon olen ihastunut suutelee toista ihmistä, ihan sama onko se mies vai nainen. Ainakaan minussa ei herää kiihko ja kilpailuvietti. Päinvastoin etoo ajatus että joutuisin pussailemaan naista jota joku toinen on juuri äskettäin nuoleskellut.
joskus sellainen naisystävä, joka suikkasi suoraan suulle minuukin monta kertaa ja sanoi; sinuu on ihana suudella on niin pehmeät huulet??
Hän on ihan hetero, miehen kanssa huvittelee, mutta vähän "ottaneena" pyrkii suutelemaan. Ei se minusta kovin kauhelta tuntunut, kun ei mitään pitkiä kielipusuja ala vetämään. Olin itsekin yllättynyt, ettei se ollutkaan vastenmielistä.Olen ihan hetero, enkä koskaan ole ajatellut naissuhdetta, siinä joku raja sentään.- a.p.
"Hän on ihan hetero, miehen kanssa huvittelee, mutta vähän "ottaneena" pyrkii suutelemaan."
kyllähän useat bi-seksuaalit päätyy lopulta miehen kanssa suhteeseen (syinä yhteiskunnan normit ja mahdollisuus saada biologisesti yhteisiä lapsia), ja sittenhän on vielä ne bi-henkiset, jotka ei RAKASTU naiseen mut TYKKÄÄ naisista. Eihän toi että nainen seurustelee miehen kanssa, tarkot hänen olevan hetero. Voi olla bi-henkinen silti. a.p. kirjoitti:
"Hän on ihan hetero, miehen kanssa huvittelee, mutta vähän "ottaneena" pyrkii suutelemaan."
kyllähän useat bi-seksuaalit päätyy lopulta miehen kanssa suhteeseen (syinä yhteiskunnan normit ja mahdollisuus saada biologisesti yhteisiä lapsia), ja sittenhän on vielä ne bi-henkiset, jotka ei RAKASTU naiseen mut TYKKÄÄ naisista. Eihän toi että nainen seurustelee miehen kanssa, tarkot hänen olevan hetero. Voi olla bi-henkinen silti.kyllä nyt näin on, heteroja ollaan molemmat, ikääkin on kummallakin ihan aikuisiksi asti ja vähän enemmänkin...ikää..ollaan oltu kumpikin naimisissa, hänel on tytär, jota hän on pusitellut vauvana olosta asti ja vieläkin aikuisena äiti ja tytär suukottelee. Minulle on yksi hailee, ketä muita pussailee, mutta miehiä pitää olla, tyydytystä antamaan. Meidän ystävyys on kariutunut joku vuosi sitten, näin ihmeellistä on elämä.
- jenssku
joskus olen suudellut naisia yms mutta EN TODELLAKAAN sen takia että saisin huomiota vaan pelkästään kun jotkut naiset kiihottaa mua samalla tavalla kuin miehet! Ehkä jotkut sit hakee vaan huomiota tai jotain.. Enkä väitä että olisin ihan täys hetero...
- AROSUSI-09
Metrovaunussa pari gimmaa nuali toisiaan ja ensimmäinen hajatelma oli,että noilta ei sitten varmaan pimppaa irtoa.Tai kimppaa.*Riimittelee rytmisesti*
- mies jostain kaukaa
Ärsyttää sellaset naiset jotka kuvittelevat voivansa tulla minun ja naiseni parisuhdetta rikkomaan, vain koska he haluaisivat seksiä naiseni kanssa.
Meillä on puolison kanssa semmonen diili, että jos suhteeseemme joskus joku vierailija otetaan, niin se on sitten molempien käytettävissä.
Muuten ei tipu seksiä kummankaan kanssa. Tämä on yleensä tehty selväksi siinä vaiheessa kun joku tulee puolisoani vokottelemaan.
Vaan kuinkas kävikään viime kerralla. Kyseinen muija ei sulattanut infoa, vaan alkoi öykkäröidä tyyliin "kuule sä nukut sohvalla ja me tehään mitä huvittaa". Se lesbo jäi ilman, menimme puolisoni kanssa kotiin.- Kolli Kellinen
Minunkin naisystävää lesbot on tulleet vokottelemaan monet kerrat aivan silmieni edessä. Miehillä on sentään sen verran järkeä päässä, että eivät ala pokaamaan varattua naista täysin avoimesti, mutta lesbot ovat täysin estottomia. Laskevat sen varaan, että mies ei kuitenkaan käy mustasukkaisenakaan heidän kimppuunsa.
- funny valentine
Kolli Kellinen kirjoitti:
Minunkin naisystävää lesbot on tulleet vokottelemaan monet kerrat aivan silmieni edessä. Miehillä on sentään sen verran järkeä päässä, että eivät ala pokaamaan varattua naista täysin avoimesti, mutta lesbot ovat täysin estottomia. Laskevat sen varaan, että mies ei kuitenkaan käy mustasukkaisenakaan heidän kimppuunsa.
tyrkylle. Käykää vaan jatkossa niissä heterokuppiloissa :P
- Kolli Kellinen
Naiset (siis heteronaiset, lesbot ovat asia erikseen) kuvittelevat, että miehiä muka kiihottaa katsella suutelevia naisia. He siis yrittävät kuumentaa miehiä ja saada heidät siten kiinnostumaan itsestään. Säälittävää touhua sanon minä.
- toisiaan
Oliskohan tämäkin asia niin yksinkertainen että tykkäävät toisistaan sen verran että pussailevat,
mutta ei niin paljoa että menisivät sänkyyn.olisko naisille jäänyt tällainen käytös "päälle" ,kun ovat äitiyden kokeneena halineet, hoivanneet ja suukotelleet pikkuisiaan. Uskon naisten olevan herkempiä näyttämään juuri näitäkin tunteitaan, vaikka sitten aikuisiässä ystävilleen sukupuoleen katsomatta. Mielestäni sen ei tarvitse merkitä mitään suhdetta, joiltakin se käy luontevasti.
- onkin
Aivan. Ja kyllä olen huomannut että toisiaan kiehnäävät naiset saavat aika lailla huomiota miehiltä vaikkei se olisikaan tarkoituksena.
- Read.my.lips
tekee paljonkin juttuja mistä ei tuu hyvää oloa.en mä ainakaan kaikkia asioita tee sen vuoksi että saisin niistä jotain tyydytystä.Joitain asioita vaan tehdään, ilman mitään tuntemuksia.Ja ei mun mielestä kahden naisen suudelmasta voi vielä päätellä yhtään mitään näiden seksuaalisesta suuntautumisesta.
- katarzyna
Tiedän muutamia heteronaisia, jotka voivat aivan hyvin pussailla naispuolisia ystäviään vaikka heteroita ovatkin. Naisten kesken pussailu on osoitus läheisyydestä ja välittämisestä, siihen ei välttämättä liity mitään seksuaalista.
Sitten on niitä naisia, jotka haluavat herättää miesten huomion suutelemalla toista naista. Näitä on tullut aina silloin tällöin vastaan. Tyttö jota en entuudestaan tunne, ehdottaa baarissa hitaiden tanssimista tms. "Mä olen kyllä ihan hetero mutta.." Ja kyllähän mä menen. Ja jos nätti nainen haluaa suudella, mikäs siinä. ;)
Joitakin miehiä naisten keskinäinen pussailu ällöttää, mutta siitä huolimatta se on maailman helpoin keino saada miesten huomio baarissa, olen huomannut.
Ainakaan mun tuttavapiirissä biseksuaalisuuden "myöntäminen" ei tunnu olevan naisille mikään ongelma. Tunnen monta tyttöä jotka tykkäävät sekä miehistä että naisista. Jos joku nainen sanoo olevansa hetero ja pussaan hänen kanssaan ystävyyden ja välittämisen merkiksi, en siitä huolimatta hänen heterouttaan epäile. Miksi epäilisin? Ei biseksuaalisuus ole mikään häpeä jota tarvitsisi ystäviltä peitellä. Suukko voi ihan oikeasti olla hellyydenosoitus ilman seksuaalisia taka-ajatuksia.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154