Näyttää taas tuo polttoaineen hinta nousevat ja kesäksi luvataan jopa 1.4 hintoja!
Ei taida kohta enää km -korvaus riittää näihin hintoihin, joutuu kohta itse maksamaan työajot.
Nykyinen km -korvaus kestää sellaisen 1.2 e
hinnan joten jo nyt ollaan /- tilanteessa.
Viime vuonna mediassa on juttua samasta aiheesta,
valtionhan kuittaa vaan että ei voi mitään, kesken vuoden km-korvauksia ei voida muuttaa.
Polttoaineen hinnan nousu
työautoilija
3
1013
Vastaukset
- ammattilainen
Pitänee hieman laittaa haamu kilometrejä että saa kulut katettua ja yritettävä ajaa kevyellä kaasujalalla.
- jeps
Kilsakorvaukset vielä korvaavat juuri ja juuri käytön kulut kuten pitääkin, mutta on se alettava laittaa haamukilsoja. Hki-lahti välikin venähtää 150 kilsaan =)
- autoilijamiesmyös
jeps kirjoitti:
Kilsakorvaukset vielä korvaavat juuri ja juuri käytön kulut kuten pitääkin, mutta on se alettava laittaa haamukilsoja. Hki-lahti välikin venähtää 150 kilsaan =)
Kyllä vaan on pakko alkaa venyttämään matkoja,
vähän eksyilemään välillä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712