Kerronpa kuinka olen valmistellut kultani kotiintulon, kun se osui sopivasti näin pääsiäisen seutuihin...
Ostin I:llä alkavasta huonekaluliikkeestä pyöreän sängyn, rikoin muutaman höyhentyynyn ja sisustin sängyn höyhenillä. Katossa roikkuu moskiittoverkko ja peittää sängyn. Lattialla sängyn ympärillä on pikkulyhtyjä. Shampanjaa sopivasti käden ulottuvilla ja siellä verkon sisällä me aiomme hautoa pääsiäisen pyhät... ;-)
Pääsiäismunia hautomaan :D
17
1088
Vastaukset
mitä miehesi piti höyhenpilvestä. Kerrothan, ihan rehellisesti? ;)
Riemukasta pääsiäistä teille molemmille!- aatu.e.
Ei kai hän miehestään puhunut.
- pikitassu
pitäisikö sun varata varmuuden vuoksi vähän tervaa, jos tulis vaikka tarvetta sillekin?
Selema on erikoistunut terva/höyhen-tuotteisiin.
Pääsiäisen jälkeen menee höyhenet kierrätykseen Selemalle, jospa hänellä olisi paatillansa niille käyttöä ;-)))
- höyhenet pöllyää
Meinaatko todella hautoa.
Etkö siirry tositoimiin?
No pitkäperjantaina tietysti
ptää olla taukoa, mutta sitten... - Pääsky64
että niin paljon vaivaudut miehen takia.Tai kuka sanoo että se on mies nykyaikana.
Ei se romanssi enää siitänsä parane jos on saanut ihanan sulhon vaikka tervassa ja höyhenissä pyörisi.ei vielä meitä vaivaa, vai vaivaako? :D
Olen kuullut että makuukamarissa pitäisi olla jännitystä, mutta en uskaltanut asettaa kivääriä ikkunalle, jos sattuu vahingossa laukeamaan ja naapurin lehmä kuolee :DD- Pääsky64
MdK-MdK kirjoitti:
ei vielä meitä vaivaa, vai vaivaako? :D
Olen kuullut että makuukamarissa pitäisi olla jännitystä, mutta en uskaltanut asettaa kivääriä ikkunalle, jos sattuu vahingossa laukeamaan ja naapurin lehmä kuolee :DDjännitystä siellä lakanoiden välissä ilman kivääriäkin.
Mielikuvitusta taitaa olla se mieskin.Kun tarpeeksi haluaa niin luo miehen vaikka omasta päästään.
Haluaisimpa olla kärpäsenä katossa kun alkaa pelmuaminen.Siellä mdk.n kiharat pyörähtää kummasti.
Kevät saa ei tiedä vielä miten hullusti käy. Pääsky64 kirjoitti:
jännitystä siellä lakanoiden välissä ilman kivääriäkin.
Mielikuvitusta taitaa olla se mieskin.Kun tarpeeksi haluaa niin luo miehen vaikka omasta päästään.
Haluaisimpa olla kärpäsenä katossa kun alkaa pelmuaminen.Siellä mdk.n kiharat pyörähtää kummasti.
Kevät saa ei tiedä vielä miten hullusti käy.Sinun vastauksesi vaikuttaa vähän kademielisiltä?
En ole nähnyt vaivaa MIEHEN TAKIA, vaan oman hassutteluni takia. Ja tiedän että mies nauraa taas katketakseen kekseliäisyydelleni :-)
Jaa, että vanhanako höyrähtää? Kuka onkaan se vanhus? Ei ainakaan minä!! Palataanpa asiaan 20-30 vuoden päästä!
Tuo kiväärijuttu oli vitsi ja olihan se huono vitsi kun täytyi oikein valistaa, että se oli VITSIKSI tarkoitettu. ;-)- uzma-m
MdK-MdK kirjoitti:
ei vielä meitä vaivaa, vai vaivaako? :D
Olen kuullut että makuukamarissa pitäisi olla jännitystä, mutta en uskaltanut asettaa kivääriä ikkunalle, jos sattuu vahingossa laukeamaan ja naapurin lehmä kuolee :DDtulee hiki ja ne hoyhenet tarttuu ihoon ihan mihin kosteaan paikkaan tahansa,tippuu shampanja lasiinkin.
uzma-m kirjoitti:
tulee hiki ja ne hoyhenet tarttuu ihoon ihan mihin kosteaan paikkaan tahansa,tippuu shampanja lasiinkin.
Laitan vielä koivunoksia isoon maljakkoon ja siihen värikkäitä höyheniä.
Kotkotamme ja kiljumme pesäpaikassamme niinkuin näin keväällä kuuluukin ;-))
- ii-li
Sinulla täytyy olla aika paljon vapaata lattiapintaa ja iso lukaali.
Itse olen allerginen höyhenille.
Olisi tietysti suurenmoista saada tuollainen vastaanotto, mutta mites sitten, jos seurauksena on pelkkää ihon kutisemista ja raapimista? (Silloin tarvittaisiin varmaan Selemaa tervapyttyineen, viinoineen ja saunoineen paljon hydrokortisonia.)
;)Ei sellainen pyöreä sänky vie enempää tilaa kuin parisänky, mutta makuukamarinikaan ei ole mikään pieni koppero.
No, kaipahan kavaljeerilla on tarpeeksi tököttejä mukanaan, että voi "taistelun" jälkiä paikkailla ;-)- tuota noin niinku
Katoppasvaan taitaa muidenkin tehdä mieli sun kanssas samoihin höyheniin. Voi pahkeinen kerran Ii-li mainitsi olevansa kuin viili, siinäpä olisi haastetta!
- isoäiti**
Mikähän on haudonnan tulos, olisi kiva tietää
Haudonnan tulos: kaksi väsynyttä mutta onnellista 60 !
Ei olisi uskonut nuorena, että intiimihetket voivat olla muutakin kuin rutiininomaisia ja hätäisiä "pikasellaisia" :-)
Nyt on aikaa virittäytyä oikeaan tunnelmaan ja nauttia yhdessäolosta täysillä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564890Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 891374
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231356Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1351165Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi266993- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965