10.4-06 Aattelin

Olla ihan koko Maanantain selvinpäin ja oletan että se onnistuu.

21

1576

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aivan surutta

vettä ja piimää! :)

• Ryyppymies

Raittiina ollaan. Lunta sataa - onpa keväinen keli?

• Älä välitä, niin täälläkin tulee jalkarättejä taivaalta. Toivottavasti ei enää markettien ja maneesien katto sortumia tule, vaikka nämä tasakatto viritykset antavat lumelle ja vedelle oivan petin. Täytyy sanoa, että nämä ne on oikein suomalaisen suunnittelun taidon näytteitä ja maisemaan istuvia, no mitäpä tästä tämän enempää ja jokainen tehköön omat päätelmänsä, onko suomen olosuhteisiin sopivaa rakentaa tasakattoja.

Raitistellen tänään t. Mettäläinen

• mirk*
        Mettäläinen kirjoitti:

Älä välitä, niin täälläkin tulee jalkarättejä taivaalta. Toivottavasti ei enää markettien ja maneesien katto sortumia tule, vaikka nämä tasakatto viritykset antavat lumelle ja vedelle oivan petin. Täytyy sanoa, että nämä ne on oikein suomalaisen suunnittelun taidon näytteitä ja maisemaan istuvia, no mitäpä tästä tämän enempää ja jokainen tehköön omat päätelmänsä, onko suomen olosuhteisiin sopivaa rakentaa tasakattoja.

Ilman krapulaa on ihana herätä.

• mussukka1

Piti aamulla oikein hieraista silmiä, olihan taas niin valkoista. Kyllä se kevät rävähtää silmille kunhan odotellaan.

• mussukka1
        Mettäläinen kirjoitti:

Älä välitä, niin täälläkin tulee jalkarättejä taivaalta. Toivottavasti ei enää markettien ja maneesien katto sortumia tule, vaikka nämä tasakatto viritykset antavat lumelle ja vedelle oivan petin. Täytyy sanoa, että nämä ne on oikein suomalaisen suunnittelun taidon näytteitä ja maisemaan istuvia, no mitäpä tästä tämän enempää ja jokainen tehköön omat päätelmänsä, onko suomen olosuhteisiin sopivaa rakentaa tasakattoja.

Onkohan nuo tasakatot halvempia, muuten en ymmärrä. Rumiakin minusta, etelässä käsitän, sinne voi tehdä puutarhaa ja auringonottopaikkoja.
        Kyllä nyt pelkoja riittää, on lintuflunssaa ja marketteihinkin pitää mennä niska kenossa kattoja tarkkaillen, susikin on nähty mökkiseudulla.
        Raittiina meinaan kohdata kaikenmaailman vaarat.

• mussukka1 kirjoitti:

Onkohan nuo tasakatot halvempia, muuten en ymmärrä. Rumiakin minusta, etelässä käsitän, sinne voi tehdä puutarhaa ja auringonottopaikkoja.
        Kyllä nyt pelkoja riittää, on lintuflunssaa ja marketteihinkin pitää mennä niska kenossa kattoja tarkkaillen, susikin on nähty mökkiseudulla.
        Raittiina meinaan kohdata kaikenmaailman vaarat.

Samaa mieltä taidetaan olla tasakatto komistuksista. En tiedä kustannus kysymyksistä, mutta tuntuisi, että halvempi ratkaisu on tasakatto.

Kyllä näitä villipetoja täällä idänpuolellakin on ja oman mökkini takana on joskus karhukin tapettu. En ole koskaan nähnyt luonnossa, vaikka aika paljon olen metsässä käynyt, mutta eipä ole väliksikään.

• Cettuz!

Raittiina ollaan.

• vietetään raitis Maanantai! Eikähän tässä ois mitään järkee ottaakkaan huikkaa, kun ei tee yhtikäs mielikään.

Hyvää viikon alkua kaikille tasapuolisesti!

pörriä olen kyllä kaipaillut,tulehan palstalle!

• mirk*

Töihin,katson illalla miten teidän päivän on mennyt.Raitista päivän jatkoa.

• aahoohoo

Pörri jostain matkasta? Voi olla että muistan väärinki.

• papio

Samat täällä. Selvin päin koko maanantai. Ulkona 7 C astetta lämmintä ja aurinko paistaa. On kevät!

• Systeri

...risteilyltä, oli ilo olla selvin päin ja saada kaikki irti laivan tarjonnasta (paitsi alkomahooli siihen kuuluvine seikkailuineen). Raittiisti jatketaan tätä hyvin alkanutta matkaa...

• aahoohoo

utelias - tiedonhalunen vaan. Ostitko mitään mukavaa itelles? Ja jos ostit niin mitä?

• Systeri
        aahoohoo kirjoitti:

utelias - tiedonhalunen vaan. Ostitko mitään mukavaa itelles? Ja jos ostit niin mitä?

Joo, ostin: marsipaani-marmeladikeksejä ja ksylitolipurkkaa:)!

• Systeri kirjoitti:

Joo, ostin: marsipaani-marmeladikeksejä ja ksylitolipurkkaa:)!

Ne keksit huomenna mukaan ko tuut.....vai mitä?

• Systeri
        raitis kirjoitti:

Ne keksit huomenna mukaan ko tuut.....vai mitä?

söin ne jo!

• aahoohoo

aattelin käydä kuristamassa yhen isännöitsijän mut sillä on niin saakelin paksu kaula ettei sormet ois yltäny ympäri.

Takapihan laatat valuu talon alle sulamisvesien mukana ja tää muija vaan oli käkättäny ettei oo rahaa ostaa tarvikkeita - siis hiekkaa.

Puolen metrin pudotus tonne mun tupakkapaikalle!

Tuo juttu ei juotata mutta jurpii niin vietävästi.

• Jaffa linjalla oltiin tänään, maha luuli että on krapula maanantai. Vaikka viikonloppu meni, aivan ilman Alkon tuotteita.

Kevät tuli tänne päinkin, 10 astetta ja aurinko paistaa täysillä.

Eleillään sovussa !

• paranoidi

Samoin aatoksin. Raittiin viikonlopun jälkeen maittaa raitis viikko.

• ma-sa

Täällähän on paljon juttua tänään.Minä ku luulin että on hiljainen viikko.Ai niin onhan se piina viikkokin.Ajankohtaista asiaa alkoholin vaikutuksesta kehoon.
      Eikä tullut tipoteltua tänäänkään........

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1389
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      978
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      921
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      919
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      861
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      796
    Aihe