Nyt olisi yksi focus katsottuna mahdollista ostoa ajatellen, mutta siinä ei ole minulle tarpeellista vetokoukkua. Onko koukut missä hinnoissa ja onnistuuko asennus tee-se-itse mieheltä (tai naiselta)? Kannattaako laittaa kiinteä vai irroitettava koukku, kun tarve on kevytperävaunun veto säännöllisen epäsäännöllisesti?
Vetokoukku focukseen
4
6341
Vastaukset
- Maksaa vähän
www.motonet.fi ja asennus onnistuu itsekin. Tosin ammattilainen veloittaa 130-150 Ekee. Itse käytän ainoastaan kiinteitä koukkuja. En viitsi irroitella ja kiinnitellä jatkuvasti. Lisäksi koukku suojaa kivasti takapuskuria...
- Ostaja
hinnat olisivat: koukku 363€ ja asennus 210€. Tuo koukun hinta sisältää sähkösarjan (140€) ja jonkun kumipehmusteen puskurin sisään. Myyjä varoitteli laittamasta tarvikekoukkua. Tarvikemallit kuulema saattavat polttaa autosta elektroniikkabokseja ja sitten tuleekin kallis koukku. Onko kellään moisesta kokemuksia, vai oliko vaan myyntimiehen puhetta? Motonetilta koukku lähtisi 125€ ja sähkösarja 39,50€. Eli eroa jäisi ~200€, tuntuu aika suolaiselta noi wetterin hinnat.
Ostaja kirjoitti:
hinnat olisivat: koukku 363€ ja asennus 210€. Tuo koukun hinta sisältää sähkösarjan (140€) ja jonkun kumipehmusteen puskurin sisään. Myyjä varoitteli laittamasta tarvikekoukkua. Tarvikemallit kuulema saattavat polttaa autosta elektroniikkabokseja ja sitten tuleekin kallis koukku. Onko kellään moisesta kokemuksia, vai oliko vaan myyntimiehen puhetta? Motonetilta koukku lähtisi 125€ ja sähkösarja 39,50€. Eli eroa jäisi ~200€, tuntuu aika suolaiselta noi wetterin hinnat.
440 euroa oli kiinteä koukku asennuksineen Ford liikkeessä uuden auton oston yhteydessä.
Edelliseen autoon Focus-01 laitoin itse kiinni. Koukku maksoi silloin 118e(700mk). Laitoin ihan tavallista 7-napaista johtoa ja tinasin liitokset takavalojen johdoista. Ei ainakaan siinä 5-vuoden aikana tullut mitään sähköongelmia.
Tuntuu nuo myyjän puheet olen juuri niitä myyntipuheita.
- paras
jos et joka käytön jälkeen muista irrottaa sitä koukkua niin kohta jämähtää kiinteeksi, ja tosi on että vähemmän kolhuja takapuskurissa jos koukku on aina paikallaan, kokemusta 28 vuotta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391669En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271578Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131373Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411329Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681265- 121028
- 81021
- 20939
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7931- 71846