Luulin=(

Kamalanpeloissaan

Mulla kävi niin että luulin tulleeni uskoon. Olen rukoillut 2vuotta uskoontulorukousta mutta en ole kokenut vaan yhtään mitään. Ahdistun saarnamiesten puheista. En omista pelastusvarmuutta. En uskalla ottaa uskonaskelia ja tehdä uskontekoja. Vihaan monia uskovaisia ja pastoreita. Olen kiinni tupakassa,masturbaatiossa ja kiroilen ja olen hankala ja inhottava luonne. Tuntuu että minun hedelmät ovat vain sitä koiruohoa ja marunaa. En ilmeisesti ollutkaan sitten se "hyvä maa" johon siemen putosi vaan osani on jo määrätty = helvettiin

10

440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku vaan

Ei sinun tarvitse kokea mitään! Ei mitään kokemuksia tai tuntemuksia! Sinä voit ottaa Jeesuksen vastaan ja muuttua mieleltäsi, se on vain sinusta itsestäsi kiinni! Ota USKON askel. USKO että Jumala kuulee rukouksesi ja antaa syntisi anteeksi Jeesuksen ristin työn ansiosta.

Jos rakastat Jumalaa riittävästi, niin varmasti vapaudut tupakasta ja kiroilusta ja alat vihaamisen sijaan rakastaa ihmisiä. Mutta sinun täytyy ITSE se tehdä, kukaan ei tee sitä sinun puolestasi. Sinun täytyy ottaa pelastus USKOSSA vastaan. Jeesus on jo tehnyt kaiken, sinun täytyy vain ottaa vastaan!

Jeesus sanoi: "Jos teillä olisi uskoa sinapinsiemenenkään verran, niin te voisitte sanoa tälle vuorelle että se paiskautuisi mereen ja niin tapahtuisi"

Siunausta sinulle!

• ei pelastus

tule kokemuksen tunteesta vaan uskosta Jeesukseen.
      Jos uskot sydämessäsi että Jeesus Kristus kuoli sinun syntiesi puolesta ja tahtoo myös sinutkin pelastaa, jos vain tahdot.

Kuinka suurta onkaan Jeesus ystävänä omistaa.
      Aukaisee hän synnin paulan, vihollisen kukistaa.
      Tunnonrauhan meille antaa, väistyy valheen lumous.
      Kaikki taakkamme hän kantaa. Luoksensa vie rukous!
      Milloin kiusaukset saartaa, valtaa mielen masennus,
      rohkeutta uutta voimaa antaa uskonrukous.
      Jeesus, paras ystäväsi, elämäsi rikkaus,
      salli hänen johtaa tiesi. Luoksensa vie rukous!

Onko murhe murtamassa, uhkaamassa uupumus?
      Löydät avun Jeesuksessa, voimasi on rukous.
      Hylkäävätkö ystäväsi? Muista silloin lupaus:
      Jeesus seisoo vierelläsi. Luoksensa vie rukous!

• Kieltämättä

Tarvitset Pyhänhengen kasteen ja kielilläpuhumisenramolahjan.
      Kun puhuisit kielillä rakentuisit ja uudistuisit mielestäsi.
      Älä lopeta seurakunnassa käyntiä vaan pyydä esirukousta.
      Kyllä se voima sinullekkin kuuluu.
      Syntiin löyty vasta voima.
      Jeesus on voittanut synnin vallan.
      Tee itse mitä voit ja rukoile Herralta apua muuhun.
      Älä jää tilaasi vaan hae apua.

• -mitä ihmettä-

***Tee itse mitä voit ja rukoile Herralta apua muuhun***

Sinähän se "hyviä" neuvoja annat! Kun on pelastuksesta kysymys niin "ihminen ei voi sitäkään, mikä on vähintä", mutta yrittämällä (tekemällä) työntää pelastuksen luotaan.

Sun neuvonhan mukaan aloittaja on touhunut pääsemättä pelastuksen omistamiseen sisälle. eiköhön nämä menestyshumputukset ja valovoimaiset itsensä korottajat ole osasyy tämän päivän evankeliottomaan tilaan, missä ihminen opetetaan kovasti yrittämään ja ponnistelemaan.

Mitä sitä lahjan eteen ponnistelemaan. Ottaa vastaan ja kiittää. Siitä se alkaa. Tule sellaisena kuin olet. Siinä on alku.

• Ole avoin Jumalan edessä. Vie asiasi Jumalan eteen rukouksessa. Kerro tämän hetken tilanteesi avoimesti Jumalalle rukouksessasi. Jumala on armollinen ja laupias sinuakin kohtaan.
      Älä ota saarnamiesten ja ystäviesi vääränlaisia vaatimuksia vastaan. Anna aikaa itsellesi ja kuuntele sydämesi ääntä. Etene rauhassa oman tahtisi mukaan. Kannattaa pysyä Kristuksessa, rukouksessa ja sanan lukemisessa.

Elävä Jeesus Kristus tulkoon sydämeesi elämän Herraksi. Jeesus on Herra! Kristuksen veri puhdistaa ja parantaa.

Minä tarvitsen joka päivä Jeesuksen veren puhdistavaa vaikutusta. Kristus on elämän lähteeni. Kristuksen veren turvin ja suojin käyn eteenpäin kohden iankaikkista elämää.

• mummu

.."etene rauhassa oman tahtisi mukaan.Älä ota saarnamiesten ja ystäviesi vaatimuksia vastaan.Anna aikaa itsellesi ja kuuntele sydämesi ääntä."
        Minä ainakin haluan pitää OMAN reviirin ympärilläni.Sinne ei kellään ole asiaa määräilemään (tarkoitan nyt tässä asiassa erään kirjoittajan kannanottoa sinun tupakanpolttoosi)

Minulle tulee vastareaktio tämän tyyppiseen "auttamiseen".

• kalehvi
        mummu kirjoitti:

.."etene rauhassa oman tahtisi mukaan.Älä ota saarnamiesten ja ystäviesi vaatimuksia vastaan.Anna aikaa itsellesi ja kuuntele sydämesi ääntä."
        Minä ainakin haluan pitää OMAN reviirin ympärilläni.Sinne ei kellään ole asiaa määräilemään (tarkoitan nyt tässä asiassa erään kirjoittajan kannanottoa sinun tupakanpolttoosi)

Minulle tulee vastareaktio tämän tyyppiseen "auttamiseen".

usko ei ole elämyksiä eikä niitä tartte hakea..paljon annetaan niin paljon vaaditaan...mut olet tiellä jolta ei onneksi ole paluuta...

• sinua varten

Onko sellainen laulu olemassa, en nimittäin muista, mutta jostakin kumpuaa ajatuksiini laulun sanoja: "Minä tulin sinua varten....."

Tuota viestiä lukiessani noita sanoja tuli, tietääkö kukaan enempää tästä.

• tuttan

Minä ylistän ja kiitän Jeesus sinua, että annat tänäpäivänä minulle ja meille kaikille ihan uuden sisaruksen. Kiitollisina me odotamme sinun lapsesi syntymää.

Mene ja polvistu: Jeesus minä tahdon uudesti syntyä ylhäältä nyt!
      Lue vaikkapa tämä rukous (imuroin sen sulle netistä)

RAKAS TAIVAALLINEN ISÄ!
      Tulen eteesi Jeesuksen Kristuksen nimessä.

Tuon eteesi kaikki syntini, kaikki taakkani ja kaiken sen, mikä minua sitoo ja vangitsee.

Isä, pese minut Jeesuksen kalliissa veressä jonka hän vuodatti Golgatalla minun syntieni tähden.

Katkaise synnin ja Saatanan kahleet minun ja omaisteni elämässä.

Pane minuun kalliin veresi merkki.

Haluan antaa sinulle henkeni, sieluni ja ruumiini ja olla sinun omasi niin kauan kuin elän täällä maanpäällä ja sitten taivaassa.

Turvaudun uskossa yksin Sinuun, Herra Jeesus Kristus, Sillä sinä olet elävän Jumalan Poika. Ole Herrani ja Vapahtajani tästä hetkestä iankaikkisesti.

Uskon koko sydämestäni sen, mitä nyt suullani tunnustan näin sanoen: Sinä olet minun Vapahtajani, Herrani ja Jumalani. Olen nyt uudestisyntynyt -Jumalan lapsi. Uskon sen ja otan vastaan Jeesuksen nimessä AAMEN.

Jeesus sanoo: "...sitä joka luokseni tulee, minä en aja pois"

Ota uskossa vastaan se kunnia ja arvo joka sinulle Korkeimman Jumalan lapseudessa tulee, iankaikkinen elämä taivaan valtakunnassa.

Kiitä tämän rukouksen jälkeen Jeesusta siitä, että hän on pelastanut sinut. Sinä olet pelastettu.

• itseltäsi

yhtään mitään uskon tekoja tai uskon tuntemuksia. Yritä olla ihan tavallinen ihminen tavallisten ihmisten joukossa ja mieluummin varo vähän noita uskonsa kanssa jatkuvasti meuhkaavia kaahottajia. Emme me ihmiset kaikki ole samaan muottiin valetuita eikä kaikkien tarvitse tuntea samanlaisia uskonnollisia tunteita kuin jonkun toisen.

Suosittelisin hakeutumista vähän vähemmän "hengellisten" ihmisten seuraan kuin ns. vapaissa suunnissa yleensä on. Kristittyjä uskovia toki löytyy muualtakin kuin kiihkouskovaisten piiristä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      61
      2280
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1724
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1534
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1529
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1494
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1367
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1101
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1064
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      989
    Aihe