tykkään vauvoista

sateenkaari

tykkään vauvoista, ja pitemmän aikaan on ollut sellainen sisimmässäni toive, että saisin auttaa jotain naista tulemaan raskaaksi, joka haluaisi vauvan. olen ajatellut laittaa lehteen ilmoitusta puhelin numeron kera jossa voi kysyä vapaasti tästä asiasta paremmin. voisiko joku nainen kertoa minulle, mitkä sanat voisin laittaa lehteen? olisiko tälläinen hyvä teksti. hal jutel vauva asiasta kanssani? m30v onko hyvä teksti? vai miten olisi parempi?

7

617

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haaveilija

en kyllä osaa sinua auttaa tuon tekstin osalta.
      en välttämäti usko että semmoiseen ilmoitukseen moni vastaisi. kannattaa kokeilla jos siltä tuntuu.
      itsellä on kauhea vauvakuume mutta ei miestä.
      eli haaveissa jatketaan elämistä.

• realisti (m)

Tuon alkuperäisen etsimää naistyyppiä ei vaan ole olemassa.

Haaveilijoita on.

Olen nähnyt uskomattomia suorituksia, kun olen joskus tällaiselle todennut että tämähän kuulostaa hyvältä idealta, aletaan hommiin vaan.
        Aina löytyy joku syy miksi ei sovi: työkiireet, välimatka, ulkonäkö, elatusmaksut (siis ottavat ne itse puheeksi, totean ettei ole ongelma) jne.

On tämä aika hassua, ennen pitkää varmaan nauran itseni tärviölle.

• hei! uskon että tuo teksti kelpaa hyvin lehteen, ja tarkoitukseni on että nainen voi kysellä eri asioista, ja myös voin toteuttaa toiveen naisen pyynnöstä. voit soitella tai tekstata minulle, niin kerron lisää. ja jos toiveesi on vauva niin tiedän kolme vaihto ehtoa tulla raskaaksi. 041-7018177 t. mikkelin mies. puhelimeni on auki iltapäivällä.

• Nimetön
        nasupasu2 kirjoitti:

hei! uskon että tuo teksti kelpaa hyvin lehteen, ja tarkoitukseni on että nainen voi kysellä eri asioista, ja myös voin toteuttaa toiveen naisen pyynnöstä. voit soitella tai tekstata minulle, niin kerron lisää. ja jos toiveesi on vauva niin tiedän kolme vaihto ehtoa tulla raskaaksi. 041-7018177 t. mikkelin mies. puhelimeni on auki iltapäivällä.

Tuliko paljonkin puheluita?

• annajulia

Itse tässä jännäilen, josko viimeviikonloppu toisi pitkään toivotun tuloksen. Olen siis sinkku, netissä tapaamani mies oli tietoisesti tekemässä kanssani lasta.

Mutta älä nyt hyvä ihminen kirjoita mitään hal jutel vauva asiasta. Ei ainakaan mun kiinnostusta herättäis. Mitä muuten on hal jutel?

Itselläni oli netissä eräällä kontaktipalstalla ilmoitus, jossa ilmoitin haluavani raskaaksi. Oli muuten sähköposti pullollaan, tosin suuri osa oli ilmiselvästi "haluan naida vierasta pillua paljaalla" -motiivilla liikkeellä.

Tsemppiä etsintään! Jos ei nyt lykästänyt, niin ehkä olis sun vuoro kokeilla ;)

• Naurava kulkuri

Taisin olla yksi sinulle vastanneista, siis niitä fiksuimpia.

Päätit sitten valita huonomman. Onnea matkaan, sitä tulet tarvitsemaan.

• annajulia
        Naurava kulkuri kirjoitti:

Taisin olla yksi sinulle vastanneista, siis niitä fiksuimpia.

Päätit sitten valita huonomman. Onnea matkaan, sitä tulet tarvitsemaan.

Miten niin valitsin huonomman?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1548
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1529
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      341
      1319
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1255
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      998
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      961
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      901
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      826
    Aihe