Heinolassa toimi vuosikymmeniä otsikossa mainittu farkkutehdas.
Onko lukijoiden joukossa paljonkin kyseisessä tehtaassa työskennelleitä?
Mattisen Teollisuus
11
3161
Vastaukset
- suurin
osa tekijöistä ole kääntämässä housujen lahkeita jo jossain hoitokodeissa,tai sitten mullan syönnissä.
- välttämättä..
mun mummini oli sielä töissä...eikä ole vielä lähelläkään mitään hoitokoteja :)
mutta tuskinpa täälä paljoa ainakaan niitä entisiä mattisen työntekijöitä on..
- agfghgb
mun mutsi oli.
- Antikana
...minunkin mutsini ja asuu yhä Heinolassa. Miksi tuollaisia kyselet? Edes menneestä firmasta?
- Vaiheompelija
arvoitus oli, kenenkä päällä?
Ja kuka oli tämä tönkkö James?
Alla tai päällä, yhtä makeeta
joka säällä, paitsi silloin kun
perse kastui,ja aina sisältä päin,
harvoin ulkoa, ja se lohtuna, että
sai sisäänsä edes jotain lämpöä
tai lämmintä, mitä ei M:n palkoilla
juuri koskaan, vaan leivän päällä
joka säällä, usein vain ylempi huuli
suojanamme olin joskus tyhjä suuli,
mutta lohtuna aina oli alahuuli,
ja niitä aina parittan ja paritellen,
jeah! - Anonyymi
Niin oli minunkin äiti! Jameksia on vielä laatikoissa käyttämättömänä
- Anonyymi
Pölli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pölli?
Miten puuraaka-aine liittyy tähän?
- Anonyymi
Ja sitten illalla lähdettiin maalaiskunnan kirkolle Funky Maruschaan katsomaan kuinka Jamekset toimivat tanssilattialla ja naimapusikossa! Joku luuli, että puskassa heinäsirkat sirittää, mutta sitten selvsi, että se oli vetoketjunen ääntä. kun pojat heitti housuja sivuun.
- Anonyymi
Vanha on ketju, mutta minullakin tuli nostalginen takauma v-farkuista, jotka sain -70 luvun alkupuolella. Niissä oli polven kohdalla v-ommel. Olin vähän toisella kymmenellä.
- Anonyymi
Mie
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49911
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56772
- 101741
- 33702
- 60699