elikkä semmoinen ongelma että kun laittaa gps:n kiinni läppäriin niin hiiri alkaa pomppimaan se niinkuin tunnistaa gps:n hiireksi mitä pitää tehdä??
gps/hiiri
6
921
Vastaukset
- jerry
Yritä tämän dokumentin lopussa olevilla ohjeilla korjata ongelma. Minulla nuo temput auttoivat.
http://www.ipcmax.com/datasheet/G-MOUSEv2_0.pdf Jos XP, niin se tunnistaa Sinun GPS Microsoft Tuchball tai muu sellaiseksi. Vaikeus XP:ssä on että et nää driveriä ilman GPS:ää, ja päästä katsomaan device manageria kun cursori juoksee sinne tänne ei ole helppoa.
Joka tapauksessa Sinun on avattava device manageria GPS kytkettynä, löydettävä "Mice and other pointing device", avattava MS TuchBall tai vastaavan properties ja klikattava do not use...
Se on kuin tietokonepeli, mutta kun se on tehty toimii Gepsi!
Älä vaan poista driveri vaan määrittele se aktiivittomaksi muuten latautuu se uudelleen seuraavan käynistyksen yhteydessä.- ongelmia
joo kyllä on xp ja on ollu ennenki sama gps kiinni ja on toiminut mutta välillä on silloinkin tehny samaa mut pitää koittaa tota mutta se on kyllä melkein mahotonta.
- Ominaisuus
ongelmia kirjoitti:
joo kyllä on xp ja on ollu ennenki sama gps kiinni ja on toiminut mutta välillä on silloinkin tehny samaa mut pitää koittaa tota mutta se on kyllä melkein mahotonta.
Täälläkin asiasta juttua: http://www.kolumbus.fi/ari.torpstrom/cf_faq.htm#22
- captain
Ominaisuus kirjoitti:
Täälläkin asiasta juttua: http://www.kolumbus.fi/ari.torpstrom/cf_faq.htm#22
Hyppelee se hiiri munkin kannettavassa, jos gps:n kytkee kii ennen kompuutterin käynnistystä.....ensix kompuutteri päälle...sitten gps kii...ja toimii.
- AriT
captain kirjoitti:
Hyppelee se hiiri munkin kannettavassa, jos gps:n kytkee kii ennen kompuutterin käynnistystä.....ensix kompuutteri päälle...sitten gps kii...ja toimii.
Tuolla mikkisoftin korjausohjelmalla saa COM-portin laitteiden automaattitunnistuksen pysyvästi pois päältä, joten knnattaa ajaa ohjelma, jos kyseessä on sarjaliitännäinen GPS. Ongelmasta pääsee pysyvästi eroon eikä tarvitse muistella laitteiden käynnistysjärjestystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532159En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311680Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3701489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474- 101474
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681327- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81034- 811002
- 20969