Kertoisko joku kuinka pitkä on belgian pamenkoirn keski-ikä.
mikä on
9
1017
Vastaukset
- tutkittu juttu
Belgilehdessä oli tutkimus. Kuolivat keskimäärin kuuden vuoden iässä.
- ',',',',
Osaatko sanoa lehden numeron? En muista yhtäkkiä tuollaista juttua, olis mielenkiintoinen lukea.
Minä en todellakaan usko tuollaiseen väitteeseen. Että olisi vielä lehdessä julkaistu... Vaikka mistä minä tietäisin, minulle kun ei lehteä tule.
Todennäköisesti belgialaiset elävät ihan yhtä pitkään kuin muutkin rotukoirat. Kirjoissa puhutaan 12-14 vuodesta, mikä lienee keskitasoa.- tai 1998
',',',', kirjoitti:
Osaatko sanoa lehden numeron? En muista yhtäkkiä tuollaista juttua, olis mielenkiintoinen lukea.
Tais olla 1997. Silloin tutkittiin. Kyse keski-iästä. Belkejä kuolee paljon nuorina onnettomuuksissa. Liika vauhti tappaa.
- meillä'
Neeta kirjoitti:
Minä en todellakaan usko tuollaiseen väitteeseen. Että olisi vielä lehdessä julkaistu... Vaikka mistä minä tietäisin, minulle kun ei lehteä tule.
Todennäköisesti belgialaiset elävät ihan yhtä pitkään kuin muutkin rotukoirat. Kirjoissa puhutaan 12-14 vuodesta, mikä lienee keskitasoa.Minun belgi täyttää kohta 12, ja sillä on vielä 2 elossa olevaa sisarustakin.
- ovat
meillä' kirjoitti:
Minun belgi täyttää kohta 12, ja sillä on vielä 2 elossa olevaa sisarustakin.
Mutta nyt kyse matemaattisesta keskiarvosta. Se luku on hämmästyttävän alhianen. Syy: belkejä kuolee yllättävän paljon jo pentuvaiheessa erilaisissa onnettomuuksissa: Kyyt tappavat, jalat katkeilevat, auton alle niitä jää usein jne. jne. Belkkarilla ei ole pentuvaiheessa mitään vaistoa esim. kyiden varalle kuten esim. primitiivisillä pystykorvilla vielä on. Herää kysymymys miten käärmepelko jäänyt tietokoneesta pois. Senkin pitäisi kuulua luontaisiin ominaisuuksiin. Mutta eipä enää kuulu. Mitkä muutkin elämää ylläpitävät vietit on jalostettu näyttelyelukoilta pois?
- grotsku fani
ainakin belgi lehteä lukee niin on monia pois nukkuneita yli 10v.
- pitkäikäinen
Mistä ihmeen luontaisesta käärmepelon puuttumisesta horiset ? Kyynpuremat on hyvin pieni osatekijä ikätutkimuksissa, ja koirahan ei siihen kuole yleensä, varsinkaan jos saa ajoissa lääkityksen.Belgillä on paimenkoiran, ei näyttelykoiran perityt vaistot. Belgit ovat tottelevaisia, joten eivät hirveästi autojen alle juokse. Mun belgi ja sen lähisukulaiset eläneet pitkän ja terveen elämän, isoisäbelgi kuoli 15 vuotiaana ja mun belgi nyt 13,5 v.
- Aina belggari
Meidän eka belggari eli kuukautta vaille 16 vuotiaaksi. Eläinlääkäri nukutti vanhuksen. Tämä toinen on nyt 10 v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709