Ehostetaan lasikuituvenettä.Vaihdetaan samalla uudet veneen nimitarrat.Vanhat ovat vaan jämähtäneet paikoilleen.Piukassa ovat.Millä saa helpoiten irti?
Tarrojen
8
1311
Vastaukset
- iroittanut
liima lähtee talous priillä.työn iloa
Lämmitä (hiustenkuivain tmv.) tarroja ja kun saat tarran päästä vähän alkua irti niin lämmittämällä edelleen ja vetämällä tarraa pikku hiljaa lisää irti homma hoitunee... Spriillä voit putsata pinnan puhtaaksi ennen uusien tarrojen kiinnitystä.
- Yksi vinkki
Itse otin lasikuidusta vanhat tarrat pois Xyleenillä ja oli mielestäni oikein tehokas tapa.
- sitä itteään
saa? Autotarvikeliikkeestä vai onko se jotain apteekkikamaa?
- KEPPU
sitä itteään kirjoitti:
saa? Autotarvikeliikkeestä vai onko se jotain apteekkikamaa?
Sitä saa Rautakaupoista, maaliosastoilta. Se on yleinen maalinpoistoaine, mutta varo käryjä! Älä imppaa itteäs hengiltä.
- tuollainen
KEPPU kirjoitti:
Sitä saa Rautakaupoista, maaliosastoilta. Se on yleinen maalinpoistoaine, mutta varo käryjä! Älä imppaa itteäs hengiltä.
aine tekee sille gelcoat -pinnalle?
tuollainen kirjoitti:
aine tekee sille gelcoat -pinnalle?
Vastoin mitä uskotaan on gelcoat hyvinkin resistentti näille aineille eli käyttäkää vään mutta muistakaa vahaus sen jälkeen.
Kuitenkin jos haluat irroittaa tarran niin varovaisesti käytetty lämminilmapuhaltaja lienee paras.- tarroja poistanut
LonelyBird kirjoitti:
Vastoin mitä uskotaan on gelcoat hyvinkin resistentti näille aineille eli käyttäkää vään mutta muistakaa vahaus sen jälkeen.
Kuitenkin jos haluat irroittaa tarran niin varovaisesti käytetty lämminilmapuhaltaja lienee paras.älä usko kaikkia xylenillä ei lähde kaikki liimat.tenulla lähtee tenulla voi putsata kaikkia muoveja eikä tarvitse pelätä että muovin pintaan tulee vaurioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532159En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311680Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3701489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474- 101474
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681327- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81034- 811002
- 20969