Kissa purjeveneessä??

J`Lo

Tervepä terve!
Onkohan kellään kokemuksia kissasta purjeveneessä? Olis tarkoitus kesällä lähteä purjehtimaan ja ottaa kissa mukaan. Kertokaapa mitäs mieltä ootte, onnistuuko purjehdus kesämme??

13

2789

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • art

Omakohtaista kokemusta minulla ei asiasta ole, mutta olen nähnyt muutamassa veneessä "purjehtivan" kissan. Hyvin ovat näyttäneet viihtyvän sekä kissat, että ihmiset.

• J`Lo

Kiva juttu!
        Eli siis purjeveneissä on kissoja =) sepä kiva kuulla. Toivottavasti minunkin kissa tottuu siihen...

• fendert
        J`Lo kirjoitti:

Kiva juttu!
        Eli siis purjeveneissä on kissoja =) sepä kiva kuulla. Toivottavasti minunkin kissa tottuu siihen...

Kahden siamilaisen kanssa ajettu 15 vuotta pitkiä
        kesiä ilman ongelmia.
        Eivät tykkää koneen äänestä.
        Nukkuvat pääasiassa ajon aikana ellei ole lämmin
        lenssi.
        Puomi ja sprayhood lempipaikkoja
        Rakenna etolan kamasta umpinainen hiekkalaatikko
        ja vaihda hiekat joka päivä.
        Eivät ole kertakaan pudonneet yli laidan. Kalahaavi kuiteski mukana.
        Ei ole ötököitä kajuutassa.

• kissa mukana

Lue kirja "Maailmanympäri Vastatuuleen" - löytyy kirjastoista.

Vierassatamissa pidä kattisi kurissa ja OMASSA veneessä niin ei tuu sanomista.

• aika mirri...

nimimerkistä päätellen....

Asiaan, siis tuli mieleen pienen koiran kanssa veneilleenä sellainen asia, että kannattaisi harkita kaideverkkojen asentamista. Tämä siksi, että varmaankin käytte myös vierassatamissa, joissa veneet on vierekkäin. Jos ei ole aitaa välissä, siirtyy otus kuin huomaamatta veneestä toiseen. Eihän se kaideverkko varsinkaan kissa estä liikkumasta täysin, mutta on ainakin pieni hidaste ja ehkäpä se kissakin oppii paremmin pysymään omassa veneessä ja huomaa myös itse helöpommin korkea loikain kaiteen yli.

• ...

Kyllä mulla ainakin onnistuu tollasen kissan kanssa purjehduskin.

• ...

• eläintensuojelija

• Kisulle

• rigaaja
        ... kirjoitti:

http://www.sailinganarchy.com/fringe/2005/images/tensiometro.jpg

Miksiköhän tuo kissa on työntänyt perseensä vanttiin, eikö tuosta kärsi jo takilan säädötkin?

Mielestäni kissa tulisi jättää maihin tai lukita se kapyysiin ja sivellä sinappi hanuriin.

• Perhepurjehtija
        ... kirjoitti:

http://www.sailinganarchy.com/fringe/2005/images/tensiometro.jpg

Kyllähän se kissa veneessä käytännössä menee, mutta kaikki merimiehet tietävät että kissat tuovat merillä huonoa onnea. Tämä pätee eritoten tuohon kuvan kissaan ja hänen sukukuntansa edustajiin.

• Olen vuosikymmeniä purjehtinut kissojen kanssa. Parhaimillaan neljän kanssa samanaikaisesti. Voin vakuuttaa että ainakin minun kissat viihtyvät veneessä paremmin kuin kotona ja että muita ongelmia ei ole ollut kuin että yksi niistä kehitti tavaksi tuoda eläviä kyykärmeitä veneeseen.

• helpompi

Kissa on huolettomampi veneessä kuin koira. Pystyy menemään pitkiäkin matkoja ilman maihinmenoa, mikä ei onnistu koiran kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      42
      1986
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1640
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1424
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1381
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1285
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1201
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1068
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      971
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      929
    Aihe