Jatketaan tätä juttua täällä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=1000000000000012&posting=22000000015931744
Missä olit kun Tshernobyl ... (2)
12
809
Vastaukset
- Vaihto-oppilaasta
Meillä oli silloin vaihto-oppilas, USA:sta. Sen vanhemmat soitteli ihan vauhkona, että onko tytär hengissa.
- LiveL
Olimme aamulla merenrannassa Soukassa, silloin 5 kk ikäisen poikamme ja 3 v tyttäremme kanssa. Kuulimme uutisen kun tulimme kotiin. Myöhemmin saimme tietää että pahimmat laskeutumat Etelä-Suomen alueelle tulivat lännen suunnasta Porin alueelle, olimme hyvillämme ettei just ihan 'päällemme'.
- minänen
äitini munasarjoissa
- PRKL
Nii lisää voimaloita prkl ei muutaku Olkiluotoon semmone reaktori et varmaa paukahtaa kerralla ja kunnolla...eipähä tarte uutta paukkua pelätä sen jälkee...LISÄÄ LISÄÄ
- Aslak
Jänkhällä hangella polkupyörällä ajelin ja vanhemmat huusi kotiin suojaan.
- pikkutyttö
Olin koulussa ekaluokalla ja koulun päätyttyä pyöräilin vesisateessa kotiin. Ajattelin, että nyt mun päälle sataa saastetta!Nykyinen mieheni oli leikkimässä kaverinsa kanssa hiekkalaatikolla. Leikki jatkui kauan, vaikka vettä satoi kaatamalla.
- muisto
Ihan kuin teillä olisi ollut säteilevä alku tulevalle avioliitolle :)
- minä
en ollu edes viel olemassa. x)
Olin juuri pihallamme mättämässä molemmin kourin lunta turpaani, kun äitini tuli kieltämään minua sitä tekemästä. Kyllä muuten harmitti...
- Ilotulitus
Täytin silloin suureelliset 3 vuotta, ja sitähän sitten juhlittiin. Oli kunnon ilotulitus ja kaikkee!
- koko päivän
Vielä ei ole syöpää löytynyt...
- Pää tyhjä
Olin 23-vuotias yliopisto-opiskelija Tampereella. Liekö säteily tuhonnut muistisolut, kun en muista opiskeluajoista paljon muutakaan.
Ainoa mitä muistan on se, että seuraavan vuoden aikana alkoi paikkoja oudosti särkemään ja säryt olivat vuoden kuluttua pahimmillaan. Syy ei koskaan selvinnyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1153153- 122046
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371895Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4011763Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211661Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681477- 1201311
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101201- 131196
- 201059