Ensinnä täsä yhdyn Joonatanin taannoisiin tunteisiin. Tuli tovi sitten tieto, jotta kummitätini on poisnukkunut. Onnellista sikäli, kun ei viimoset vuodet olleet kovinkaan antoisia, mutta silti...
Vaikka siitä tapaamisesta kesällä ja ohjelmasta. Jos mukaan kelpaa puoliraittiina, tai oikeesti ylikin, ni voisin omalta osaltani ainoina paikkoina koittaa järkätä tutustumisen sisäasiainministeriöön tahi pressanlinnaan. Linnaa suosittelen, ei siel ministeriös oo mitään nähtävää; kaikkihan on känny jossain virastossa!
Hitto, piti laittaa muutaki, mut tuli yks mesekamu sotkeen kaikki ajatukset, jatkuu... joskus
Uusi päivä 26.05.2006
17
913
Vastaukset
Otan osaa karbidi! Kyllähän se aina panee ajatteleen kuin jokin läheinen lähtee! Onneksi meillä on kuitenkin tunteet jäljellä! Olen tavannut sellaisiakin ihmisiä joilta on tunteet miltei kokonaan "kylmenneet"! Olen kärsinyt itsekin joskus jonkinlaista nunteetomuuden tilaa, joka ei kyllä naurattanut sekään.
Nyt kuitenkin lähden iltapalalle ja piipusteleen ja sitten sänkyyn, aamulla pitäis saada savut jo tuosta vaimon autosta, tuli viittä vaille kasatuksi, eikä jäänyt kiulullista osiakaan jäljelle! Mutta tipatonna tallustelen tämän alkaneenkin vuorokauden, sen tohdin luvata!- papio
Alkoi uusi päivä selvinpäin ja jatkuu myös sellaisena. Välillä pitänee nukkua jokunen tunti. Hyviä öitä!
- aahoohoo
Karbidi se tulee ja menee ihan ku muuttolintu ja mukavaa on ku tulit.
En osaa lohduttaa sanallisesti ketään muuten kuin puhkijauhetuilla latteuksilla joten jätän ne väliin mutta sydämelläni ja ajatuksillani otan osaa.
Tosta tapaamisesta sen verran et mulle kelpaa paikka kun paikka - ihan vaikka nurmikko tai kallio - ihmiset mulle on kuitenki kaikkein tärkeimpiä.
Tämä täti ei tänään juopottele vaan tarraa haravaan ku iilimato pohkeeseen. Oon niin laiska haravoimaan et vertaista saa hakee. Kulotus tulee ensinnä mieleen.- karbidi
Kuin nii ku muuttolintu? Näitä pitkiä välikausiiko meinaat? On jo piha- ja mökkikiireet ja mielikin muutoinniin maassa, et on koneki ollu viikon kiinni. Mut H5 N1 ei vaivaa!
Kiitos, lohdutusta en kaipaa. Olenkin aiemmin kertonnu, jot ees omaisten poismenot ei hetkauttannu, kuis ny sit äiskän siskon?
Nykysellä mielialalla en taida kyetä järkkään sitä linnakeikkaakaan, vaik se on kyl upee paikka. Mullon valokuva, jossa mä istun pressan työpöydän ääressä!
Vikasta lauseestas tuli ekasanoista mieleen, et nyt äkkiä Arja tänne, mut sit mää luin sen loppuun, eikä sua enää kaivatakkaan!
- ma-sa
Harmaalta näyttää päivä tuolla ulkopuolella.Eipä ole tullut herättyä näin aikaseen sitte ku viimeks.Näyttää tuo kuoleman niittokone ottavan vähän leveämmin keväällä ja syksyllä.Hautajaisiin olis meno mullakin.On vaan kovin kaukana eikä tarpeeks läheinen että sais vapaata.Hyvä muistuttaa kuolemastakin ja vähän hiljentyä.Alkoholismi on aina ennenaikaiseen kuolemaan johtava.Jätän juopottelun väliin tänään.
- aahoohoo
Karbidi muuten olevan aikaansa edellä)
Näin on neljä neliöö nurmikenttää haravoitu. Onneks meni niin nopeesti ettei haravanvarsi kerenny juurtuu kämmeneen kiinni.
Kaduttaa yks juttu.
Käytiin aamukahvilla torikahviossa ja näin siellä poikien isän ja äkellyin samaan pöytään sen kanssa. Mulla on pahatapa piilov.....lla ja hymyssä suin siinä haastelin niitä näitä ja välillä tietenki piikitin sitä ohuelti. Ei se näyttäny olevan milläsäkkään vaan hymähteli aikansa ja lähti sitte aikanaan nykimään.
No, just ku olin haravoimassa niin eiköhän se ampassu fillarilla tohon kävelytielle ja rupes tärisemään ja hönky että mitä pahaan hän on mulle tehny ku kettuilen sille noin rankasti.
(ei se oikeesti ollu rankkaa se mun puhelu)
Mitä pahaa mä annoin sen miehen tehä itelleni?
Annoin se pistää mut ulkoilmaan pakkasella sukkasillani ja tunnin päästä mun oli pakko särkee ikkuna et pääsen sisälle, mä annoin sen vääntää jalkaterän sijoiltaan, murtaa pikkusormen, annoin sen potkii alapään mustaks vaatehuoneen nurkassa, annoin sen tähdätä mua haulikolla kalloon...ja jotain muuta pikku sälää, ai niin: menin vapaaehtoisesti putkaan sitä karkuun ettei se ois hakannu mua ihan paskaks.
Niin että mikä kaduttaa? Mä annoin sen kaiken tapahtua. Hitto miten vähän mä välitin itestäni.- karbidi
aikaani edellä, onks taas jäänny jotain lukemati, vai eiks vaan säteike?
Niin että raitista päivää sitä saa taas elää ilman alkoholin himoa keväisissä tunnelmissa. Huomenta tipattomat!
- Cettuz!
Keväinen päivä. Raittiina. Tuli käytyä hautausmaalla. Vein naapurin rouvan veteraani miehensä haudalle, samalla kävimme tuttumme helmikuussa pois nukkuneen haudalla, ei ollut vielä kiveä, hänen syksyllä laittamansa kukkasipulitkin oli myllätty pois. Siinä on hänen ensimmäinen miehensä. Sitä hautapaikkaa aina laitoimme nyt on hän itse siellä.
- Hamara
Täytyy käydä teitä tässä moikkaamassa selvänäkin, eli ei ole tarvinnut tänään ottaa korjausta. Alkutekstiin viitaten, niin kuolema on toistaiseksi semmonen asia mille ei voida muutakuin korkeintaan siirtää marginaalisesti läketieteen avulla myöhempään. Välillä tuntuu siltä, että juominen on toinen asia mihin pystyy vaikuttamaan yhtä vähän, tosin tälläkin palstalla on hyviä esimerkkejä jotka on pystynyt lopettamaan juomisen. Kylläkai se kaikki on tuolta korvien välistä kiinni, ja niinkauan kun se on sieltä johtuvaa, niin mulla on erittäin huono lähtökohta juomisen lopettamiseen. Tiedän kyllä, että tässä mun touhussa ei ole mitään järkiä, mutta en välitä, tämä jo todistaa sen, että mun korvien välissä ei ole muuta kuin lahoa sahanjauhoa. Toivottavasti tämä mun tauti ei tartu lapsiini. Kuten huomaatte, niin olen hieman alakuloinen tällähetkellä, mutta kyllä se siitä.
- aahoohoo
Ihminen on siitä eriskummallinen epeli että pääsääntösesti se selviytyy - ei me muuten oltais tässä kirjottelemassa.
Ajattele, ihminen on luonnoltaan selviytyjä.
Meidän esivanhemmat sieltä apina-ajoista on tehny just oikeita ratkasuja omassa elämässään että ne on selviytyny arkielämästä ja jopa jatkaneet sukua ja siirtäneet jälkipolville omat menetelmänsä ja tietonsa.
Sulla on tieto ja sun sahajauhoissa ei oo sen kummosempaa vikaa ku muidenkaan. Huono itsetunto se on mikä sotketaan joskus niihin sahanpuruihin.
Anna alakulon viipyä ja kuullostele ja maistele sitä sillä sekin ansaitsee tulla noteeratuksi ihan siinä missä joku ilon remakkaki. Se on aito ja oikee tunne - kaikki ne tunteet on arvokkaita.
Ole kiltti ja käy useammin palstalla ja pyydän anteeksi niitä edellisen kerran laukomiani kovia sanoja. T. Arja - Hamara
aahoohoo kirjoitti:
Ihminen on siitä eriskummallinen epeli että pääsääntösesti se selviytyy - ei me muuten oltais tässä kirjottelemassa.
Ajattele, ihminen on luonnoltaan selviytyjä.
Meidän esivanhemmat sieltä apina-ajoista on tehny just oikeita ratkasuja omassa elämässään että ne on selviytyny arkielämästä ja jopa jatkaneet sukua ja siirtäneet jälkipolville omat menetelmänsä ja tietonsa.
Sulla on tieto ja sun sahajauhoissa ei oo sen kummosempaa vikaa ku muidenkaan. Huono itsetunto se on mikä sotketaan joskus niihin sahanpuruihin.
Anna alakulon viipyä ja kuullostele ja maistele sitä sillä sekin ansaitsee tulla noteeratuksi ihan siinä missä joku ilon remakkaki. Se on aito ja oikee tunne - kaikki ne tunteet on arvokkaita.
Ole kiltti ja käy useammin palstalla ja pyydän anteeksi niitä edellisen kerran laukomiani kovia sanoja. T. ArjaSe meidän skaba on kuitattu ja kuopattu, kyllähän sinä niillä kovilla sanoilla kuitenkin vain hyvää tarkoitit ja kyllä minä sen tajusin, vaikka en sitä silloin myöntänyt, vaan vastasin aika typerästi takaisin. Onneksi meitä ei kuitenkaan sokerista ole tehty :) joten voidaan poistaa kovalevyltä se muisti lopullisesti.
Hienosti meni töissä tänään, kun ei tarvitun nyt riitellä kenkää ihmisin kanssa Hyvää illan kaikille
- paranoidi
Raittiina lähes kesäinen päivä. Morjens Karbidi.
Terve vaan kaikille ja mukava, että Karbidikin tuli filosofoimaan tänne.
Mökkeily alkaa olla mielessä ja täytyy kait vapun aikoihin käydä tekemässä kesäkauden avaus.
Illanjatkoa t. Mettäläinen- paranoidi
Mettäläinen kirjoitti:
Terve vaan kaikille ja mukava, että Karbidikin tuli filosofoimaan tänne.
Mökkeily alkaa olla mielessä ja täytyy kait vapun aikoihin käydä tekemässä kesäkauden avaus.
Illanjatkoa t. MettäläinenKyllä toi talviturkki pitää käydä heittämässä pois kun näin kivaa ilmaa pitää.
- karbidi
morjenttes Sullekki!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 12998
- 7961
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7901- 71826