Monille entisille lihaville ja raskaana olleille naisille tuntuu olevan vaikeaa ymmärtää miksi heistä ei pidetä. Myös tällaisen naisen tunteita ajattelevan miehen tuntuu olevan vaikea sanoa syy loukkaamatta naista, ettei häntä kiinnosta. Mutta naisethan odottavat mieheltä rehellisyyttä, joten sanon miehenä REHELLISIÄ vastauksia niitä peittelemättä, miksi monia miehiä ei kiinnosta ex-lihavat/raskaanaolleet naiset.
- tällainen nainen näyttää rumalta, veltot vatsamakkarat eivät yksinkertaisesti ole naisellisia
- entinen lihava/raskaanaollut nainen on velttonahkainen ja arpinen, naisellinen siro olemus kiinteinen ihoineen ei enää koskaan palaa
- Ex-lihavuus kertoo huonosta menneisyydestä, tuskallisia hetkiä jotka ilmaantuvat rasittavana suhteena, sillä moni kuljettaa mukanaan edellisen suhteen tuomat raskausarvet ja veltot rinnat
- huonokroppaisella naisella on useimmiten huono itsetunto
- arpinen ja velttonahkainen nainen kysyy jatkuvasti näyttääkö hyvältä, ja jos kertoo totuuden ne syövät suruunsa
- sängyssä menee huonosti, kun pitää piilottaa kroppa virheiden takia
Ja se joka heittää vihaiset vastaukset takas, niin onko väärää että olen rehellinen itselleni ja teille? Ja uskoakseni puhun monien miesten puolesta.
Miksi miehiä ei kiinnosta repsahtaneet naiset
80
4234
Vastaukset
- - Piiamariia -
..yks syy lisää mulle harkita vakavasti vieroittautumista tällasista palstoista! Voi viude. Ootko edes todellinen?!
- yyyyyy
Olethan sä osittain oikeassa, mutta kysymys on sikäli teoreettinen, että "ex-lihavia" naisia on olemassa kovin vähän. Jos nainen pääsee pahasti levähtämään, niin kyllä hän useimmiten läskinä myös pysyy. Erittäin harvoin olen nähnyt lihavan naisen pystyvän oleellisesti hoikistumaan, paitsi TV-shopin mainoksessa.
Jos kumminkin lihava nainen hoikistuu, niin se on sitten yksilöllistä, millaisia arpia häneen jää.
Raskaus on vähän poikkeusskenaario, ja lapset ovat monille miehille turn-off jo sellaisenaan. Mutta raskaudenkin vaikutukset ovat yksilöllisiä.- wappuwiuh
Vai on lapset turn-off? Minkähän ikäinenkin sinäkin olet. Voi v***u mikä mielistelijä.
- Nimetön
wappuwiuh kirjoitti:
Vai on lapset turn-off? Minkähän ikäinenkin sinäkin olet. Voi v***u mikä mielistelijä.
Minkä tosiasioille voi? Eikö niistä saisi puhua?
Ja ennenkuin vedät keuhkot täyteen ja herneet sinne nenän kauttakeuhkopussin perukoille pyörimään: tämä EI tarkoita sitä, että lapset olisivat juuri minulle (tai kirjoittajalle, jolle "kauniisti" kommentoit) turn-off. Ja olivat tai eivät, se eikuulu tähän asiaan. Ainoastaan se tosiasia kuuluu tähän asiaan, että joillekin-miehille-lapset-ovat-turn-off. Okei? Joillekin miehille turn-off voi olla pinet tissit, joillekin isot tissit, joillekin tissien koolla ei ole merkitystä. Jne. Varmaankin myös naisille monet erilaiset asiat ja ominaisuudet miehessä voivat olla turn-off. Kaljamaha? Kalju? Tupakointi? Ryypiskely? Sovinismi? Jne. Mutta tuskin kaikille samat? Hä? - pojulle
Nimetön kirjoitti:
Minkä tosiasioille voi? Eikö niistä saisi puhua?
Ja ennenkuin vedät keuhkot täyteen ja herneet sinne nenän kauttakeuhkopussin perukoille pyörimään: tämä EI tarkoita sitä, että lapset olisivat juuri minulle (tai kirjoittajalle, jolle "kauniisti" kommentoit) turn-off. Ja olivat tai eivät, se eikuulu tähän asiaan. Ainoastaan se tosiasia kuuluu tähän asiaan, että joillekin-miehille-lapset-ovat-turn-off. Okei? Joillekin miehille turn-off voi olla pinet tissit, joillekin isot tissit, joillekin tissien koolla ei ole merkitystä. Jne. Varmaankin myös naisille monet erilaiset asiat ja ominaisuudet miehessä voivat olla turn-off. Kaljamaha? Kalju? Tupakointi? Ryypiskely? Sovinismi? Jne. Mutta tuskin kaikille samat? Hä?puhu sinä vaan pojista äläkä miehistä. 95% tuntemistani 35-40 v täyttäneistä miehistä haluaa lapsia ja jokainen niistä myös älyää, että seurustella ei tissien tai mahan kanssa vaan ihmisen. (Nämä loput 5% on muuten alkkiksia tai muuten päästään sairaita) Jokaisella on mieltymyksensä - onko se tosiaan sulle joku uus asia kun pitää oikein tänne tulla ihmetteleen - ja ne ei kuulu muille. Varsinkaan ne ei kuulu sillon, kun niiden julkituomisen ainoa tarkoitus on pahuus ja ilkeys. Jos sä olet noin tyhmä, ettet ymmärrä ton kirjottelijan tai sen kiusaajakavereiden tarkoitusperiä niin sääliksi käy. Ja jos sä ymmärrät ja sun mielestä se on jees, sä oot yhtä sairas kun ne. Psykopaatti.
- Nimetön
pojulle kirjoitti:
puhu sinä vaan pojista äläkä miehistä. 95% tuntemistani 35-40 v täyttäneistä miehistä haluaa lapsia ja jokainen niistä myös älyää, että seurustella ei tissien tai mahan kanssa vaan ihmisen. (Nämä loput 5% on muuten alkkiksia tai muuten päästään sairaita) Jokaisella on mieltymyksensä - onko se tosiaan sulle joku uus asia kun pitää oikein tänne tulla ihmetteleen - ja ne ei kuulu muille. Varsinkaan ne ei kuulu sillon, kun niiden julkituomisen ainoa tarkoitus on pahuus ja ilkeys. Jos sä olet noin tyhmä, ettet ymmärrä ton kirjottelijan tai sen kiusaajakavereiden tarkoitusperiä niin sääliksi käy. Ja jos sä ymmärrät ja sun mielestä se on jees, sä oot yhtä sairas kun ne. Psykopaatti.
Eli jos jotkut miehet eivät halua naista, jolla on lapsia, ja mä kerron sellaisia miehiä olevan olemssa, mä olen silloin psykopaatti? Okei.
Mikähän se sinä sitten olet? En viitsi edes miettiä. - nyt onkin
Nimetön kirjoitti:
Eli jos jotkut miehet eivät halua naista, jolla on lapsia, ja mä kerron sellaisia miehiä olevan olemssa, mä olen silloin psykopaatti? Okei.
Mikähän se sinä sitten olet? En viitsi edes miettiä.kysymys enää pelkistä lapsista?
- Nimetön
nyt onkin kirjoitti:
kysymys enää pelkistä lapsista?
edelliselle kirjoittajalle kirjoitit? Kuten sanoin, mulle ei merkkaa lapsien olemassa olo tai olematta oleminen. Rinnatkin otin esimerkiksi, koska joillekin ne ovat olennaista. Yhtä hyvin voisi olla huumorintaju, tai mikä tahansa ominaisuus, joka on joko turn-on tai turn-off. Ihmiset on vain erilaisia. Jos jollakulla on sellaiset mieltymykset, joita *sinä* et voi ymmärtää, onko hän sun mielestäsi automaattisesti sairas psykopaatti?
- ihmettelen n
Miksi miehet OVAT kiinostuneita, vaikka en ole mikään ex-läski, vaan nykyinen läski, eikä tulisi mieleenkään ruveta laihduttelemaan. En muutenkaan panosta ulkonäkööni, ja silti..olette omituisia. Jättäkää minut rauhaan. Miksi miehet ovat noin epätoivoisia?
- huippulaatu
on pelkkä TAVARA ihan selvästi. Kasva aikuiseksi.
- Senja
Haluaisin nähdä, miltä sinä näytät? Kirjoituksesti perusteella voisi luulla, että olet joku itsensä huippuunsa treenannut adonis, mutta onkohan totuus toinen eli olet niitä pieniä ja vähän lässähtäneitä äijiä, jotka tiirailevat kuola suupielestä valuen itseään nuorempia naisia huonolla menestyksellä. Ei millään pahalla:)
- treenattu mies...
johon sanan säilä läsähtää.Mene plösö hieromaan selluliittivoiteita perseeseesi.
treenattu mies... kirjoitti:
johon sanan säilä läsähtää.Mene plösö hieromaan selluliittivoiteita perseeseesi.
Aikuset ihmiset voikin olla näin lapsellisia?
- wappuwiuh
loveless85 kirjoitti:
Aikuset ihmiset voikin olla näin lapsellisia?
on tässä kyseessä, eiköhän ole tuo ketjun aloittaja. Katso alla hyviä analyysejä!
- 2 x raskaana ollut
Miten ihmeessä sä voit niputtaa lihavat ja synnyttäneet saman lipun alle?
Ja "raskausarvet" nainen yleensä saa teininä kun kasvaa tytöstä naiseksi. Vuosien saatossa nekin himmentyy ja häviää. En minä ainakaan mitään raskausarpia saanut, vaikka molemmat raskaudet lihottivatkin 20 kg. Sitten 1 vuoden jälkeen olinkin jo liian hoikka. Miten ihmeessä luulet, että naisista jää veltto ja lihava vauvan synnyttyä?
Veikkaampa, että sä vaan bongaat kaupungilta NE mainitsemasi tapaukset etkä halua ymmärtää, että se sun vieressä oleva trimmattu kaunotar onkin sinua 8 vuotta vanhempi ja 2 lapsen äiti.
Kieltämättä mulla itselläkin on vähän sama ongelma kuin sulla ikäisteni miesten kanssa. Ovat lässähtäneitä. - useimpien miesten puolesta.
Ja tässä juuri onkin nyky-yhteiskunnan suurin ongelma. Terve yhteiskunta tuottaa lapsia, ja terve, hedelmällisessä iässä oleva normaali nainen haluaa lapsia. Se on biologinen fakta, ja kaikki päinvastainen on itsensä kieltämistä. En voi muuta kuin ihmetellä, miten onnettomasti Suomessa on hoidettu perhepolitiikka ja median naiskuva, koska se, että suurin osa nuorista naisista kieltää haluavansa lapsia, ei ole tervettä. Ja on tekopyhää naisilta väittää etteikö tämä johtuisi suurimmaksi osaksi pelosta kropan "rupsahtamisesta". Naisilta ja miehiltä on yleensäkin Suomessa pahasti kadonnnut käsitys siitä mitä on tosi naisellisuus. Sensuellia, pehmeää, äidillistä, silti seksikästä, hellää ja miehen hyväksyvää. Tällaista naista miehen on helppo rakastaa, lastensa äitinä. Siitä, millaisen naisen sinä tulet ehkä löytämaän, on vaikeaa sanoa. Kuvauksesi perusteella kylmänkolea miehiin alentuvasti suhtautuva uraputkiohjus voisi olla nappiratkaisu. Ja niitähän Suomessa kyllä riittää.
- hyh
No ei kyllä tulisi mieleenikään ruveta väsäilemään mitään rääkyviä paskatykkejä. Ja sillä ei todellakaan ole mitään tekemistä kropan kanssa. Kai nyt jokainen tietää, että lapsen tehneiden kroppa voi olla aivan upea. Onhan noita lapsia tehneitä huippumallejakin.
Miksi kukaan haluaa tehdä lapsia? - Jotkut
hyh kirjoitti:
No ei kyllä tulisi mieleenikään ruveta väsäilemään mitään rääkyviä paskatykkejä. Ja sillä ei todellakaan ole mitään tekemistä kropan kanssa. Kai nyt jokainen tietää, että lapsen tehneiden kroppa voi olla aivan upea. Onhan noita lapsia tehneitä huippumallejakin.
Miksi kukaan haluaa tehdä lapsia?olisi pitänyt abortoida jo ihan alkuunsa. Valitettavasti sen huomaa usein vasta paljon myöhemmin. Miksei sun mutsisi tehnyt aborttia, kun geenit on noin paskat?
- voi pikkuista
Jotkut kirjoitti:
olisi pitänyt abortoida jo ihan alkuunsa. Valitettavasti sen huomaa usein vasta paljon myöhemmin. Miksei sun mutsisi tehnyt aborttia, kun geenit on noin paskat?
Minulla on vanhempieni kanssa mitä mainioimmat välit.
Meinaatko, että kaikki, jotka eivät halua tehdä lapsia pitäisi tappaa? Nykyään on ongelma väestön liikakasvu, ei se, että lapsia synnytetään liian vähän.
Pitäisi tehdä laki, että ne jotka haluavat lapsia pitäisi heidän adoptoida ne. Itsekästä pusata maailmaan lisää kakaroita. - Sut on
voi pikkuista kirjoitti:
Minulla on vanhempieni kanssa mitä mainioimmat välit.
Meinaatko, että kaikki, jotka eivät halua tehdä lapsia pitäisi tappaa? Nykyään on ongelma väestön liikakasvu, ei se, että lapsia synnytetään liian vähän.
Pitäisi tehdä laki, että ne jotka haluavat lapsia pitäisi heidän adoptoida ne. Itsekästä pusata maailmaan lisää kakaroita.taatusti kipattu roskalavalle, ja joku pervo pedo on sut sieltä napannut mukaansa.
- ei kiinnosta,
niin ok. Vaikutat kriteereinesi kuitenkin hyvin pinnalliselta. Entäs sisäinen kauneus, se on kuitenkin ainut asia jolla pidemmän päälle on vaikutusta. Tai anteeksi, joillekin sillä ei ole merkitystä. Itse en voisi olla miehen kanssa, joka on ulkonäkökeskeinen (= pinnallinen).
Tuo sänkyhomma voi pitää paikkansa, mutta myös miehillä. Seurustelin hetken aikaa yli 40 vuotiaan miehen kanssa, joka omasta mielestään oli paljon nuoremman näköinen. Ja hyvän näköinen. Ei paha, muttei mikään adoniskaan, oikeasti. Kuitenkin mies hiipi aina sänkyyn pimeässä, koska paikkansa roikkuivat. Häpesi ilmeisesti itseään! Kovasti pullisteli peilin edessä :). Mahaa oli, rinnoissa enemmän läskiä kuin mulla jne.. Ei ollut koskaan alasti, aina vaatteet päällä tai iso peitto ;). Sängyssä surkeaa, perus jyystöä. Aina pimeässä, huoh... Ei sen ulkonäkö muuten haitannut, mutta rajoitti tosiaan paljon. Eli henkinen puoli tökki, hän oli liian ulkonäkökeskeinen, mutta vanhemmiten pilkka sattuikiin omaan nilkkaan.
Minulla on kyllä ihan hyvä itsetunto siitä huolimatta, että 30 rajapyykin ylittäneillä naisilla (ja myös miehillä!) alkaa ikä näkymään. Se kuuluu asiaan, ja niin pitääkin. Raskaanakin olen ollut, mutta sekään ei ole miesten kiinnostusta vähentänyt. ;)
Tosiasia on, että vasta iän tuoman henkisen kokemuksen vuoksi minulla on ollut todella paljon menekkiä eri ikäisten miesten parissa (20-50v). Paljon enemmän, kuin sileänä 20 vuotiaana! Sisäinen hyvinvointi näkyy ulospäin.
Ps. Onko toinen nimimerkkisi, suurvisiiri, käytetty loppuun ;)? - Rouva67
Naisen logiikkaan?
Mitä tulee lihaviin/pyöreisiin naisiin, niin on heilläkin ottajia, ei siinä mitään naisen logiikkaa tarvita. Tää on taas joku provoilija!
Tai sitten elät jossain pilvilinnoissa... Ja miehetkö ei rupsaha=D- ....
"Monille entisille lihaville ja raskaana olleille naisille tuntuu olevan vaikeaa ymmärtää miksi heistä ei pidetä."
Siis että nyt on parempi olla lihava kuin laihduttaa(=olla entinen lihava)?! Päätäs jo mitä haluat:) Näihin teksteihin alkaa jo kyllästymään. Eihän naisetkaan voivottele sitä, kun monien pienimunaisten/läskien/huonoihoisten miesten on vaikea ymmärtää ettei heitä haluta.
Sitäpaitsi kun tossa on just toi, että kyllä kaikki naiset tietää varsin hyvin, ettei lihavuus ole vetoava piirre IHMISESSÄ. - pukkaa
Olet varmasti osittain oikeassa. Olen itse avioliitossa ja raskaana, ja lapsi on tärkein asia minulle nyt ja aina. Se ei kuitenkaan poissulje sitä, ettenkö voisi olla hoikka ja hyvännäköinen raskauden jälkeenkin. Sen vuoksi olen käyttänyt alusta asti tukisukkia (ei tule suonikohjuja), olen raskausaikana makealakossa ja rasvaan ihoni aina välttääkseni arpia. Kunnon rintaliivit ja tukivyö on itsestään selvä asia.
Monet naiset tosin tuomitsevat näin turhamaisen äidin. - YLEISTÄ!
Kyllä ne veltot vatsamakkarat synnytyksen sun muun jälkeen kiinteytyvät jos haluaa.
Iho todellakin palautuu ja kiinteytyy kunhan sille antaa vähän aikaa.(Keskimäärin 1,5 vuotta synnytyksestä)
Onko menneisyys huono jos on saanut ihanan oman lapsen joka on omaa verta ja lihaa? Tykkään kropastani juuri sen takia että lapset ovat miljoona kertaa kallisarvoisempia kuin kiinteä kroppa.
Itsetuntoni on huippuluokkaa. Olen kaunis ja sexy vaikka lapsia on tullut jo useampi. ÄLÄ YLEISTÄ!
Ei todellakaan kysele! Eikä TODELLAKAAN syö suruunsa! Itse syön pääosin kasviksia ja ruokavalioni on muutenkin monipuolinen ja terveellinen. Ulkoilen ja liikun runsaasti.
Seksi on täydellistä mieheni kanssa! Enkä häpeile. Itse olen erittäin aktiivinen ja hyvä niissä asioissa. Ja ottajia olisi vaikka joka sormelle! Anteeksi että muutan hieman sinun "teoriaasi" PÖLÖ.
Olen hieman repahtanut mutta ei todellakaan haittaa kun sen kiinteän ja hyvän kropan tilalle on tullut niin paljon ihanempia ja syvällisempiä asioita.
Mielummin hieman repsahtanu ja onnellinen kuin sellainen joka pitää tarkkaa kirjaa syömisestään, liikkumisestaan jne...
ÄLÄ SIIS YLEISTÄ!
Epäilen että olet katkeroitunut jostain syystä. Etkö saanut sen ihanan vähän pyöreän söpöläisen huomiota, vai eikö tyttöystäväsi halua lapsia kanssasi? Jostain syystä olet todella katkera jollekin ja ikäänkuin "kostoksi" hyökkäät tällä tavalla kyseistä ihmistä tai hänen kaltaisiaan kohtaan.
Vielä loppuun pieni vinkki;ÄLÄ LISÄÄNNY! Et ole ansainnut sellaista. Etkä sinä edes voi ketään siittää koska naisen kroppahan kärsii synnytyksessä (ja siksi että olet tuhkamuna)!
Kaikenlaisia idiootteja. - Aviovaimo ja 3 lasta
Olet säälittävä tapaus. Katkeroitunut ihminen joka tulee elämään loppuelämänsä yksinäisyydessään. Eihän kukaan järkevä nainen sinua huoli ja sekö sapettaa(?). En usko että SINULLA on oikeasti hyvä itsetunto kun pitää täällä jotain noin typerää kirjoitella.
Jos joskus siltä tuntuu että mieli tekee tepposet tai lääkitys loppuu, autan sinua parhaani mukaan jos tarvitset kuuntelijaa. Minä niin säälin kaltaisiasi ihmisiä.- mööjhh
Sääli on sairautta. Miksi tässä ketään nyt pitäisi sääliä?
- rakastetaan
No sinusta/muista en tiedä, mutta minulla on jo mies on edelleen yksi ja sama rakastava kumppani niin lihavana oloni sekä lihavuuteni jälkeenkin ollut ja on edelleen ja voin sanoa, että mies edelleen lähes palvoo minua. Sinulla taas voi olla vaikeaa päästä päästäsi/ajatusmaailmastasi eroon sillä tuo ajatusmaailmasi/luonteesi karkottaa jokaisen naisen. Ja tämä kirjoitukseni oli aivan REHELLISESTI kirjoitettu. Eli sinun kommennteillasi ei todellakaan ole mitään väliä. Toivottavasti sulla on joku joka rakastaa sua... vai onko ketään?
- TAAS LIIKKEELLÄ
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000009&posting=22000000015946731
Huom!! hanki se elämä ja lakkaa valittamasta, vaikka elämäsi onkin pystyyn kuollutta.- Jari82--
Sori. Ihan eri tyyppi olen kyllä. Joku matkii tahallaan kun huomasi kuinka paljon vastauksia aloittamani keskustelu sai.
- Kari28++
Jari82-- kirjoitti:
Sori. Ihan eri tyyppi olen kyllä. Joku matkii tahallaan kun huomasi kuinka paljon vastauksia aloittamani keskustelu sai.
"Joku matkii tahallaan kun huomasi kuinka paljon vastauksia aloittamani keskustelu sai"
Viestistäsi saa vaikutelman, että olisin aloittanut kirjoitukseni, jotta saisin paljon vastauksia. Metsään meni niin että rytisi. Parodioin kirjoitustasi, jotta edelliseen keskusteluun osallistuneet huomaisivat eroaako asia millään lailla, jos lihavan tilalle laitetaan nämä minun laittamani tai mikä tahansa asia, jonka avulla voi irvailla ja loukata toisia ihmisiä. Vaikka sitten vaan verkon yli. Ihmisiä täälläkin kirjoittavat ovat, joten irvailut voivat loukata ihan yhtä paljon kuin oikeassa elämässä. Tätä ilmeisesti sanaisten ja sinun on vaikea käsittää. Jos teillä on edes hiukan omaatuntoa, niin häpeiäisitte.
- outoa
et voi tosiaankaan puhua kaikkien miesten puolesta tuollaista, koska itse olen saanut kaksi lasta , nuorempi on 2 vuotta ja se näkyy todella kropassani, olen aika laiha, mutta maha on kyllä pahasti löystynyt ja roikkuu, mutta siltä kun harrastan paljon uintia, niin varmaan kerran kuussa uimahallissa ollessani joku yrittää iskeä(käyn yksin uimassa) ja sielläkös kroppa näkyy armottomasti tiukassa uikkarissa.
Eli taidat olla väärässä, tossa et miehiä ei kiinnosta, kyllä näyttäs kiinnostavan. Toisaalta olen muuten terveen näköinen ja huolehdin itsestäni(esim.iho hyvässä kunnossa) ja olen iloinen ja juttelen mielelläni ihmisten kanssa ja onpa mua kehuttu tosi usein kauniiksikin. Joten kyllä jotkut miehet pitää lapsia saanuttu naista jolla tosiaan rinnat roikuu ja maha myös niin kauniina.
Ehkä se että musta ollaan kiinnostuneita jhoht uu siitä että olen rupsahtamisestani huolimatta siro ja naisellinen(siis naisellinen voi olla vaik ois rupsahtanutkin vähän) ja luonnollinen oma itseni ja tykkään erilaisista ihmisestä
Kyllä itse luulisin että miehet on kuitenkin kiinnostuneempia naisesta joka on ystävällinen ja iloinen, vaikka maha vähän roikuu kun naisesta jolla kiinteä kroppa ja ajattelee vaan lähinnä omaa ulkonäköään(sellaset varmaan menee lähinnä yhden illan juttuina) sellasia näkee paljon uimahallissa jotka tulee vain keimailemaan sinne.- edelliseen
ja ne miehet ketkä koittaa iskeä ovat nuoria hyvännäköisiä miehiä(olen itsekin nuori äiti) eikä mitään vanhoja ukkoja. Enkä usko että ovat epätoivoisia, kun kyllä niistä näkee että ne sais monia naisia. Kerrankin ajttelin erään hyvännäkösen miehen nähdessäni että tuo ei ikinä tulis jutteleen mulle kun niin hyvännäkönen ja eikös vaan samalla kerralla tullut kysymään leffaan mua rupsahtanutta naista=)
- ylipainoinen!
Joka kolmas alle 30-vuotiaista miehistä on ylipainoinen. Yli kolmekymppisistä varmaan jo reilusti yli puolet.
- niin että
hyväkroppaiset miehet pariutuu hyväkroppaisten naisten kanssa ja pyöreämmät miehet pariutuu pyöreämpien naisten kanssa tälleen yleisesti vaikka poikkeuksia tähänkin kaavaan toki on. En minäkään hoikkana tyttönä halua kovin ylipainoista miestä, vaan ihminen hakee yleensä henkisiltä ja fyysiltä ominaisuuksiltaan samankaltaisat ihmistä kuin mitä itse on.
- Manu..
Puhutko jonku kokemuksen vai tutkimuksen pohjalta? Kuulostat todella naiivilta, teini-ikäiseltä, provolta tai ihmiseltä jolta puuttuu kaikki kokemus ihmissuhteista etenki naisista eli et varmaankaan ole edes ollut vielä naisen kanssa? Itse olen ollut jo 15 vuotta naimisissa naisen kanssa jota rakastan siitä huolimatta, että tämä on ollut elämänsä vaiheessa lihava, raskaana ja laihtunut voimakkaasti. Luuletko, että joku nahka tms. siinä ratkaisee koko suhteen merkityksen?...... voi voi sulla on paljon oppimista elämästä, ihmisistä ja naisista. Elämä ei muuten ole pornolehtien-videoiden ja tv-ohjelmien typyköiden kaltainen, kun sen opit jossain vaiheessa pudotus voi olla aika rankka, joten kasva ensin aikuiseksi ja hanki elämänkokemusta ja eritoten ensinnäkin edes se nainen elämääsi niin sitten voit alkaa selittelemään täällä enempi naisista tai ylensäkkään mistään muustakaan.
- EVVV
"--Monille entisille lihaville ja raskaana olleille naisille tuntuu olevan vaikeaa ymmärtää miksi heistä ei pidetä.--"
Monet entiset lihavat ja raskaana olevat naiset eivät voisi vähempää välittää siitä pidätkö SINÄ heistä vai et! Heillä on parempaakin tekemistä... - tuttavani...
... kyllä kerää miesten katseita, vaikkei millään tavalla metsästä miesten huomiota. Hän pitää vaatteita mistä itse tykkää, meikkaa vähän (jos ollenkaan), pitää helppoa ja lyhyttä hiusmallia.
... Mutta on iloinen!
Kiloista huolimatta en ole kokenut häntä mitenkään onnettomaksi yksilöksi, saati sitten naiseksi. Luulen, että häntä lähestyy juuri sopiva kohderyhmä. Älykkäät miehet! ;) - pidetä
Taidat sinä olla se josta EI PIDETÄ ja siksi täällä purat huonoa oloasi haukkumalla tuota mainitsemaasi kohderyhmää. Ehkä kyseisen tyyppinen nainen on jättänyt sinut tai ei ole edes huolinutkaan sinua.
- anayytikko
viestisi, kuten jo edellinenkin vihjasi, osoittaa, että olet luonnehäiriöinen psykopaatti. Kuvittelet, että kaikki pyörii sinun napasi ympärillä jä on sinua varten. Saat kiksejä loukkaamalla muita. Se johtuu siitä, että sinua ei kukaan rakasta. Psykopaattia ei voi rakastaa, koska hän ei tunne mitään positiivista, hän ei ole olemassa. Hän vain aistii, että jotain on vialla ja yrittää helpottaa pahaa oloaan loukkaamalla muita. Naisissa et näe muuta arvoa kuin panopuun. Sinun kaltaisesti kykenevät vain hyväksikäyttämään muita.
Mieltymyksesi voit pitää omana tietonasi. Luuletko, että naiset viettävät aikaansa vain pohtimalla, miksi he kelpaavat tai eivät kelpaa jollekin parikymppiselle mielisairaalle.
Voin kuvitella, miten epämiellyttävä ihminen sinä olet. Luuletko kenties, ettei luonteesi tee sinusta ällöttävää naisen silmissä. En ikinä menisi kanssasi sänkyyn koska olet RUMA. Luonne paistaa ihmisestä ja se saa kauniinkin vartalon näyttämään vastenmieliseltä.
Minä en ole ruma, en lihava eikä minulla surukseni ole lapsiakaan, joten vatsanahka ei ole päässyt venymään. Sen sijaan minulla on oikeaa rakkautta, joka ei kiinnitä huomiota tuollaisiin ulkoisiin asioihin. On mukava elää hyväksyttynä, sellaisena kun on.
Maailma olisi totisesti paljon parempi paikka ilman kaltaisisi epäihmisiä. Oletko miettinyt, että muutaman vuoden sisällä itsekin ole ikääntyvä, erektiohäiriöinen, kaljuuntuva läski (kuten heitä kutsut), joka herättää naurua ja maksimissaan sääliä naisten keskuudessa. Lycka till.- analysoitu
Jotkut parikymppiset miehet ovat nelivuotiaan tasolla:
"Nelivuotias on ajatuksissaan kaikkivoipa ja toivoo kaikkien huomaavan sen." - nelivuotiaasta:
analysoitu kirjoitti:
Jotkut parikymppiset miehet ovat nelivuotiaan tasolla:
"Nelivuotias on ajatuksissaan kaikkivoipa ja toivoo kaikkien huomaavan sen."Nelivuotias on ajatuksissaan kaikkivoipa ja toivoo kaikkien huomaavan sen. Lapsi uskoo itseensä ja kykyihinsä vahvasti ja hänen mielikuvituksensa on rikas. Lapsi on onnellisesti päässyt vaiheeseen, jossa ratkaisevimmat kehitysaskeleet alkavat olla takana päin. Hän osaa suurin piirtein tärkeät ja merkittävät asiat, mutta hän ei tietenkään ole vielä valmis. Ajattelu ja kaikki taidot rikastuvat, monipuolistuvat, syvenevät ja hioutuvat. Etenkin älyllisellä puolella eteen tulee vielä paljon uusia haasteita, jotka liittyvät lähinnä oppimiseen. (Gyldén. 2004, 310).
Koulun alkamiseen on vielä pitkä aika, mutta jollain tiedostamattomalla tuntosarvitasolla nelivuotias jo ennakoi tulevia. Hän on entistä uteliaampi, haluaa tutkia, saada selville asioita, nähdä ja näyttää myös muille. Nelivuotias on huomannut maailman houkutukset ja sen, ettei kaikkea voi saada. Tämä aiheuttaa turhautumista, kiukkua ja äänekkäitä kohtauksia. Nelivuotias saattaa ajoittain vaikuttaa tarkoituksellisesti hankalalta, mutta hän osaa tehdä myös kompromisseja. Lapsi noudattaisi monesti mieluummin omaa kuin vanhempien tahtoa. Kun niin ei voi aina käydä, lapsi näyttää toisen puolensa: hän on jyrkkä, kiivas, itsepäinen ja kovaääninen. Kuitenkin nelivuotias lähes palvoo vanhempiaan näistä yhteentörmäyksistä huolimatta. Koettelemalla vanhempiaan lapsi hioo identiteettiään valmiimmaksi ja hellii ajatusta, että hän on muista erillinen, ajatteleva ihminen. (Gyldén. 2004, 310). - myös
Voihan olla, että se on päälle kolmekymppinen joka on jäänyt kotiinsa(vanhempinesa luo) peräkammariin eikä ole koskaan saanut naista eikä edes saa.
- no jestas
nelivuotiaasta: kirjoitti:
Nelivuotias on ajatuksissaan kaikkivoipa ja toivoo kaikkien huomaavan sen. Lapsi uskoo itseensä ja kykyihinsä vahvasti ja hänen mielikuvituksensa on rikas. Lapsi on onnellisesti päässyt vaiheeseen, jossa ratkaisevimmat kehitysaskeleet alkavat olla takana päin. Hän osaa suurin piirtein tärkeät ja merkittävät asiat, mutta hän ei tietenkään ole vielä valmis. Ajattelu ja kaikki taidot rikastuvat, monipuolistuvat, syvenevät ja hioutuvat. Etenkin älyllisellä puolella eteen tulee vielä paljon uusia haasteita, jotka liittyvät lähinnä oppimiseen. (Gyldén. 2004, 310).
Koulun alkamiseen on vielä pitkä aika, mutta jollain tiedostamattomalla tuntosarvitasolla nelivuotias jo ennakoi tulevia. Hän on entistä uteliaampi, haluaa tutkia, saada selville asioita, nähdä ja näyttää myös muille. Nelivuotias on huomannut maailman houkutukset ja sen, ettei kaikkea voi saada. Tämä aiheuttaa turhautumista, kiukkua ja äänekkäitä kohtauksia. Nelivuotias saattaa ajoittain vaikuttaa tarkoituksellisesti hankalalta, mutta hän osaa tehdä myös kompromisseja. Lapsi noudattaisi monesti mieluummin omaa kuin vanhempien tahtoa. Kun niin ei voi aina käydä, lapsi näyttää toisen puolensa: hän on jyrkkä, kiivas, itsepäinen ja kovaääninen. Kuitenkin nelivuotias lähes palvoo vanhempiaan näistä yhteentörmäyksistä huolimatta. Koettelemalla vanhempiaan lapsi hioo identiteettiään valmiimmaksi ja hellii ajatusta, että hän on muista erillinen, ajatteleva ihminen. (Gyldén. 2004, 310).kuin nyrkki silmään! :)
- toisia ja toisia
niitä jotka palvovat ikuista nuoruutta ja kauneutta, ja niitä, jotka ymmärtävät elämän monimuotoisuutta. Enkä tarkoita mitään tarkoituksella lihottettua kroppaa, vaan sitä, että luonto jättää jälkensä esimerkiksi raskauden myötä välttämättä. Pitääkö tämäkin Kari äitiäänkin rumana kun se on hänet synnyttänyt ja imettänyt. Onko sinunkin äitisi iljettävä kiinnostamaton repsahtanut rumilus, vai ajatteletko sinä hänestä jotakin muutakin inhottavaa vielä, vaikka hän pitäisi itsestään hyvinkin huolta.
Jotenkin sairailta tuntuvat jotkut ajatukset, mitä miehet kehtaa ymmärtämättömyydessään laukoa. Ajatelkaa jos miehet ne lapset synnyttäisivät ja imettäisivät. Mikä älämölö siitäkin syntyisi, jos jonnekin tulisi raskausarpi tai muu elämän jälki. Epäilen, että ne olis ylpeitä niistä ja jos joku kehtaisi miehiä arvostella, niin tulisi kyllä aika täydeltä laidalta takaisin. Että näin.- tämän..
aloittajan äiti-suhde on traumaattinen. Siirtää vihansa ja voimattomuutensa muihin naisiin. Defenssit :).
- pysy omissa housuissasi
tämän.. kirjoitti:
aloittajan äiti-suhde on traumaattinen. Siirtää vihansa ja voimattomuutensa muihin naisiin. Defenssit :).
hienolta kuulostava selitys, mutta täyttä soopaa.
- että osui
pysy omissa housuissasi kirjoitti:
hienolta kuulostava selitys, mutta täyttä soopaa.
hyvinkin kohdalleen tuo edellinen...
Jotain on aloittajan kehityksessä jäänyt pahasti kesken. Voi toki olla ruumiillinenkin trauma, mutta luulen kyllä, että pyryttää henkisellä puolella, eli terapialla korjattavissa. - suoraan maaliin
että osui kirjoitti:
hyvinkin kohdalleen tuo edellinen...
Jotain on aloittajan kehityksessä jäänyt pahasti kesken. Voi toki olla ruumiillinenkin trauma, mutta luulen kyllä, että pyryttää henkisellä puolella, eli terapialla korjattavissa.No mitään terapiaa vastaan mulla ei kyllä ole mitään. Menisin heti, jos sinne vaan pääsisi, mutta normaalit ei saa terapia-aikoja, koska ne on varattu, niille, jotka jututtaa sitä tätiä vähän vakavemmista jutuista. juu aloittaja taitaa olla siis itsekin henkisesti ihan täydellinen sitten, kuten kaikki voivat sen tuosta aloituksesta huomata heti. On se hyvä, että täällä joku kyttää meitä ihmisiä ja ilmoittaa sitten, kenen mielenterveys hänen omasta mielestään on järkkynyt. Jos kuule sua kovin pahasti järkyttää ihmisten kommentit, niin mennään kuule vaikka yhdessä sinne terapiaan. Saisikohan pariterapia-aikoja, kun molemmat ollaan sitä mieltä ,että toisella viiraa? ;)
- kuvittele..
suoraan maaliin kirjoitti:
No mitään terapiaa vastaan mulla ei kyllä ole mitään. Menisin heti, jos sinne vaan pääsisi, mutta normaalit ei saa terapia-aikoja, koska ne on varattu, niille, jotka jututtaa sitä tätiä vähän vakavemmista jutuista. juu aloittaja taitaa olla siis itsekin henkisesti ihan täydellinen sitten, kuten kaikki voivat sen tuosta aloituksesta huomata heti. On se hyvä, että täällä joku kyttää meitä ihmisiä ja ilmoittaa sitten, kenen mielenterveys hänen omasta mielestään on järkkynyt. Jos kuule sua kovin pahasti järkyttää ihmisten kommentit, niin mennään kuule vaikka yhdessä sinne terapiaan. Saisikohan pariterapia-aikoja, kun molemmat ollaan sitä mieltä ,että toisella viiraa? ;)
parantavasti elämänlaatuasi muiden kustannuksella ;). Ihan itte kuule menet tilaamaan yksityisesti ajan, ja maksat kans. Kannattaa.
- takana
tämän.. kirjoitti:
Tai äiti hallitsee 100% ja määrää poikansa valinnoissa ja suhteissa. Ei uskalla sanoa EI äidille ja pelkääkin äitiään, että tämä suuttuisi ja raivostuisi. Ehkä suvussa on jollainlailla perityvää skitsofreniaakin yleistä oudoilla äiti-poika suhteilla.
- kun ei tarvi
kuvittele.. kirjoitti:
parantavasti elämänlaatuasi muiden kustannuksella ;). Ihan itte kuule menet tilaamaan yksityisesti ajan, ja maksat kans. Kannattaa.
Mun laatuelämää ei tarvi parantaa. Toisin sanoen muiden on siihen turha yrittää sotkeutua neuvoillaan. Ja mikään terapeutti ei saa mua muuttamaan mieltäni siitä, että alkuperäinen olis mun mielestä niinkuin esimerkiksi jotenkin pinnallinen ja kykenemätön näkemään ihmisissä muuta olennaista kuin ulkonäön, mutta jos ei ole edellytyksiä niin ei sitä siltä voi vaatiakkaan.
Enkä mä käytä ketään hyväksi, enkä pahaksikaan.
Simat on kyllä käymässä. Ja munkkitaikina nousee..
- tällainen..
tulee miehestä, joka runkkaa (tai yrittää runkata) nettipornon parissa kohtuuttomasti aikaa kuluttaen. Todellisuuden taju katoaa.
- typyli
Järkyttävän pinnallista. Jokaisessa ihmisessä on vikansa ja kukaan ei ole kolmenkympin jälkeen enää kovin terhekka. Eivät miehet eivätkä naiset. Jos ei kestä naisensa vanhenemista ei kannata alkaa suhteeseen...
- tuhansia vuosia sitten
ne miehet jotka ei kykene tunteen tasolla suhteeseen, vaan menee sinne minne mulkku näyttää, voi käydä huorissa kun ne on sitä varten. ei tarvitse päätään vaivata karinkaan oikeista tunteista eikä kenenkään läskeistä eikä arvista eikä lapsista, eikös olekin mukavaa?
Pääsee helpommalla. Ja aina löytyy nuorempaa ja nätimpää. Suhteet on sitten muita varten.
Nyt ei tarvi karin eikä kenenkään muunkaan enää olla huolissaan kenenkään muun naisen ulkonäöstä.
Eikä omastaankaan. Itsekkin voi repsahtaa ja pikkukulli lurpsahtaa ja kaljuuntua ja läskiintyä ihan vapaasti. Huorat ei välitä siitä yhtään.- tainneet..
huoratkin jo välittää... Ei kai se muuten täällä yksinäisyyttään ja pahaa oloaan itkisi?
- porca miseria
tainneet.. kirjoitti:
huoratkin jo välittää... Ei kai se muuten täällä yksinäisyyttään ja pahaa oloaan itkisi?
oo fyffee. :)
- on tällainen
mies jolla ei ole lihaksia yhtään ja näyttävät lähinnä veltoilta lapamadoilta huonoine ryhtineen johtuen netin ääressä istumisesta. Myös kalpeat ja aran näköiset ja muutenkin arat ja oudot tyypit vasta kuvottavia ovatkin ja ikävä kyllä sellaiset eivät saa itseään koskaan edes muutettua paremman näköiseksi.
- enpää..
tiedä. Kyllä tuo toisten ihmisten kunnioittaminen on maailman tärkeintä.
- asiaan
Asiaton kommentti.
sama paskan kirjoittaja, eri nikillä, kuin lihavia naisia hävyttömästi herjaava jäbä.
Lähe nyt miesten logiikan osastolle, sinne sun hölmöt jaarituksen joutavat. Kuinka ihmiset viitsii lukea tälläistä sontaa, minä mukaan lukien, vaikka en päässyt tätä aloitusta pidemmälle
Kyllä sulla heittää iso ratas pahemman kerran.
Joutaisit johonki kallon kutistajan käsittelyyn.- Olet
yli 40 vuotias, lihava ja rupsahtanut mies. Alkkis ja tunnevammainen. Sua vaan harmittaa, kunnet kelpaa edes paskat housussa huojuvalle alkkis-sotanorsulle. Wedä näppiis, nylkky.
- sen olla
sitten pitää??
http://www.sofiavergarapictures.com/sofia52.php - Kari28++
pointtia.
Missä ovat nyt esimerkiksi SaNaisen ja kumppanien lihavia arvostelevien ymmärtävät kommentit?!
Minä vain muutin lihavan tilalle ex-lihavan ja raskaanaolleen. :)
Selatkaa alaspäin, niin löydätte Jari82-- -nimimerkillä kirjoittaman "mielipiteen" lihavista naisista.
Kas kun SaNainen ei tullut tänne nimittelemään synnyttäneitä naisia roikkonahoiksi ja arpivatsoiks samalla tyylillä jolla hän haukkui lihavia possusiksi ym.
Metkaa ;)- hyväksyntääkö
se pikkubili vaan hakikin! Hiukan huono keino :(
- kun ..
apina ja näkkileipä ovat eri asioita. Ei niitä voi pitää samoina. Pointti ;D
- Sari28++
hyväksyntääkö kirjoitti:
se pikkubili vaan hakikin! Hiukan huono keino :(
Et vieläkään tajunnut pointtiani. Yritä uudelleen, niin eiköhän se siitä.
10 pisteen vihje: lue se aiempi ketju. - Sari28++
kun .. kirjoitti:
apina ja näkkileipä ovat eri asioita. Ei niitä voi pitää samoina. Pointti ;D
Tässä onkin kyse ruisleivästä ja näkkäristä. Pointti.
- miehen logiikasta!
Sari28++ kirjoitti:
Tässä onkin kyse ruisleivästä ja näkkäristä. Pointti.
Putkiaivoinen ei ymmärrä elämän nyansseja eikä hahmota ympäröivää kokonaisuutta. Ei ihme, etteivät miehet ja naiset ymmärrä toisiaan. Tai sitten aloittaja on harvinaisen yksinkertainen mieheksi.
- Sari28++
miehen logiikasta! kirjoitti:
Putkiaivoinen ei ymmärrä elämän nyansseja eikä hahmota ympäröivää kokonaisuutta. Ei ihme, etteivät miehet ja naiset ymmärrä toisiaan. Tai sitten aloittaja on harvinaisen yksinkertainen mieheksi.
Väännetään nyt vielä rautalankaa. Alempana on aloitus, jota minä parodioin tässä matkimalla.
On ihan yhtä idioottimaista nälviä niin lihavia/entisiä lihavia/synnyttäneitä naisia. Lihavuuskeskustelussa näille miehiä löytyi puolustajia, myös naisten keskuudesta. Erityisesti naikkonen nimeltä SaNainen yltyi nimittelemään lihavia possusiksi ja vastaaviksi, mutta eipä häntä näy tässä keskustelussa, miksiköhän? - elämä..
Sari28++ kirjoitti:
Väännetään nyt vielä rautalankaa. Alempana on aloitus, jota minä parodioin tässä matkimalla.
On ihan yhtä idioottimaista nälviä niin lihavia/entisiä lihavia/synnyttäneitä naisia. Lihavuuskeskustelussa näille miehiä löytyi puolustajia, myös naisten keskuudesta. Erityisesti naikkonen nimeltä SaNainen yltyi nimittelemään lihavia possusiksi ja vastaaviksi, mutta eipä häntä näy tässä keskustelussa, miksiköhän?ei taida olla suomi24:sta riippuvainen ;). Jos sinulla on hänelle asiaa, kirjoita suoraa hänelle. Osoite löytyy niminerkin takaa.
Maailmankuvan avartaminen tekisi sinullekin hyvää ;DD - Sari28++
elämä.. kirjoitti:
ei taida olla suomi24:sta riippuvainen ;). Jos sinulla on hänelle asiaa, kirjoita suoraa hänelle. Osoite löytyy niminerkin takaa.
Maailmankuvan avartaminen tekisi sinullekin hyvää ;DDTaitaa pysytellä pois keskustelusta, koska huomasi oman typeryytensä, kun se heijastettiin hänelle toisen vastaavan, yhtä tyhmän esimerkin kautta.
"Maailmankuvan avartaminen tekisi sinullekin hyvää ;DD"
Kuinka niin? Pitäisikö minun nyt opetella nimittelemään lihavia ihmisiä possusiksi ja synnyttäneitä naisia roikkovatsoiksi? Sittenkö olen avartunut? En tarvitse tuollaista avarrusta, kiitos vaan. - Mari28--
Sari28++ kirjoitti:
Taitaa pysytellä pois keskustelusta, koska huomasi oman typeryytensä, kun se heijastettiin hänelle toisen vastaavan, yhtä tyhmän esimerkin kautta.
"Maailmankuvan avartaminen tekisi sinullekin hyvää ;DD"
Kuinka niin? Pitäisikö minun nyt opetella nimittelemään lihavia ihmisiä possusiksi ja synnyttäneitä naisia roikkovatsoiksi? Sittenkö olen avartunut? En tarvitse tuollaista avarrusta, kiitos vaan.SaNainen kai kuvitteli olevansa joku tämän palstan kuningatar ;D
Metsään meni niin että kolahti!
- Paljon laihtunut
Näkeepä, että sinulla ei ole pienintäkään kokemusta laihtuneesta naisesta. Itse olen laihtunut lähes 50kg ja voin sanoa, että ei todellakaan roiku yhtään missään sillä olen laihtumiseni yhteydessä treenannut mm. kuntosalilla joten löysää ei ole. En tiedä sitten kuinka oikein lihava joka laihduttaa esim. 150-300kg ehkä tällaisen on turvautduttava laihtumisen jälkeen jo plastiikkakirurgin apuun.
Muuten sitä löysää nahkaa löytyy laihoilla ja treenaamattomillakin ihmisillä. - miehiä tarvitsekaan
kiinnostaa terveet naiset. Jokainen saa olla kiinnostunut ja kiihottunut mistä tykkää.
Laihduttanut ja synnyttänyt (ja imettänyt) tulee olemaan kuitenkin terveempi kuin lihava lapseton. Lihavuus on vaarallista, ja siihen voi vaikuttaa laihduttamalla, tai tarkemmin sanottuna muuttamalla elämäntapojaan.
Olen seurannut muutamaa lihavaa, joista tuli laihoja! Uskomatonta, kuinka ihminen voi muuttua niin paljon sisäisesti ja ulkoisesti! Edelleen lihavat "ystävät" olivat entisiä ystäviä näille laihdutuksessa onnistuneille (kateellisia!), saattoivat osa jopa lihoa vähän lisää... Muut eli normaalipainoiset olivat kannustavia ja iloisia heidän puolestaan.
Joku pitää lihavista, toinen normaalipainoisista ja kolmas laihoista. Kaikille jotain.
Lihavuus on kuitenkin terveysriski ja vakava kansantaloudellinenkin ongelma. Tarvitaan laihduttaneita ja paljon lapsia maksamaan veroja, jotta kykenemme selviytymään lisääntyneistä sosiaalipuolen maksuista, joita liikalihavat aiheuttavat, ja tulevat aiheuttamaan.
Aloittaja, joko ymmärrät mikä ero näillä asiolla on? Kyse ei ole ulkonäöstä, vaan terveydestä ja elämän laadusta.- Carita
Minä olen 21v nainen enkä halua koskaan lapsia. Silti olen kyllä varsin normaali, henkisesti (ja fyysisesti) terve ihminen. Lapsia on maapallolla aivan liikaa, miksi on jokin väkinäinen pakko joka ikisen naisen maailmassa niitä väsätä? Meitähän olisi jo aivan liikaa. Nytkin on jo lapsia ihan liikaa ilman vanhempia ympäri maailmaa, miettikää vähän mitä kirjoitatte. Ajatus, että joka ikisen naisen tulee hankkia lapsia on ITSEKÄS ja sairas.
- Ikä kyllä
Carita kirjoitti:
Minä olen 21v nainen enkä halua koskaan lapsia. Silti olen kyllä varsin normaali, henkisesti (ja fyysisesti) terve ihminen. Lapsia on maapallolla aivan liikaa, miksi on jokin väkinäinen pakko joka ikisen naisen maailmassa niitä väsätä? Meitähän olisi jo aivan liikaa. Nytkin on jo lapsia ihan liikaa ilman vanhempia ympäri maailmaa, miettikää vähän mitä kirjoitatte. Ajatus, että joka ikisen naisen tulee hankkia lapsia on ITSEKÄS ja sairas.
paistoikin kirjoituksen läpi. Elämä opettaa ;).
- 21 vee
Carita kirjoitti:
voisi seuraavaksi opetella sisälukutaitoa.
- on terveet
21 vee kirjoitti:
voisi seuraavaksi opetella sisälukutaitoa.
mielipiteet,pidä niistä kiinni.Kun katselen lähipiiriäni,niin tuntuu että kaikkein kusipäisimmät haluavat jatkaa sukua.On se niin sääli,fiksut ja viisaat ovat ilman lapsia koska he tosiaan ovat fiksuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394943Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6694155Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732301Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401868- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671451OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 881146
- 941144