50++ mies

vapaa mies

etsin kivaa ikäistäni naista....

33

3491

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos löydät?

Kerropa.

• Nimetön

halua tutustua ja katsoisimme mihin se johtaa...
        mies 50

• haastattelija
        Nimetön kirjoitti:

halua tutustua ja katsoisimme mihin se johtaa...
        mies 50

... mitä tavotteita on?

Etsitkö ihmistä, jonka kanssa tehdä asioita, kuten matkustaa tms?

Vai onko kyse oikeastaan vain sättäilystä?

Miten suhtaudut sättäilevään kumppaniin? Pystyykö siitä tavasta luisumaan pois?

• mies ett olet

lähempänä sataa vai 60 ?

• vaik kuin

monta. Mites valitset? Pistäpä lista vaikka millanen ei ainakaan saa olla!

• Lähempänä sataa...:DD sorry,mut tuo kyllä nauratti...

• Nimetön

Mies treffipalstalle, ja valitse parasta, valintaa on
      kyllä ja paljon ,jos on miestä.

• ja voisit lukee kosintapalstalta lisää minun vaatimattomista toiveistani miehen suhteen.
      Uskon vakaasti, että tulet ihastumaan minun suloiseen olemukseeni, vaikkei siinä olekaan minun omia erittäin hyviä ominaisuuksiani.
      Kirjoitan ne sitten, kun saan vastauksia. Eikä KUKAAN tule pettymään...

• siihen profiiliini, kun kuitenkin sitä käyt kurkkaamassa, en ole ollenkaan sellainen, olen aivan ihanainen, suloinen, rakastettava, vaikka joskus tulistunkin ja saatan heittää käteen osuvalla esineellä... mut se on pientä, kun viimeks lensi vasara, muttei, harmi kyllä, osunut kohteeseen...

• kosintapalstalta

???????????????

• kosintapalstalta kirjoitti:

???????????????

pitäen selittää. No osio; häät ja siitä kosinta ja kihlaus. Sieltä löytyy kaikkea mielenkiintoista elämän kaikista mukavista vaiheista, miksei myös ikävistäkin.Siin vinkkejä

• taitaa olla sulle

ihan sopiva:
      pituus 220 cm
      paino 200 kg
      rinnat kuin kärpäslätkät jotka voi tarvittaessa heittää olkapään yli
      perse kuin seitsemän leivän uuni
      mahanahkat roikkuu polvissa
      kengännumero48
      tukkaa muutama valkoharmaa haiven päälaella
      ylisuuret teksrit ylähällä ja alahalla
      ja voi helvetti..
      vasara on kuule pientä joka lentää!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• kele

!!!!!!!!!tuli vielä kirjoitusvirheitä!!!!!!!!!!!!
        Mutta kyllä helpotti!

• kele kirjoitti:

!!!!!!!!!tuli vielä kirjoitusvirheitä!!!!!!!!!!!!
        Mutta kyllä helpotti!

olikohan toi vuodatus mun vaatimantonta persoonaani käsittelevä...heh ihan kun olis, vaikka en usko. Kukapa nyt mulle viittis ruveta, kun mä olen niin mukava ja sopuisakin... joskus ja sekin on jo jotain.

• mixmaxi kirjoitti:

olikohan toi vuodatus mun vaatimantonta persoonaani käsittelevä...heh ihan kun olis, vaikka en usko. Kukapa nyt mulle viittis ruveta, kun mä olen niin mukava ja sopuisakin... joskus ja sekin on jo jotain.

että en ole siihen hätään saanut käteeni isompaa tai terävämpää heitettävää, mut kyllä se huulikin lentää, jos osaa sen taidon.. hei.. joku osaa joku ei. Näin se menee

• ottaa
        mixmaxi kirjoitti:

muutama konjakki ja polttaa aski tupakkaa. Kestää varmaan jonkin aikaa rauhottua, taidan saada sydärin.

• ottaa kirjoitti:

muutama konjakki ja polttaa aski tupakkaa. Kestää varmaan jonkin aikaa rauhottua, taidan saada sydärin.

mä en nyt oikein tajuu, onk noi kommentit mulle, vai sille mun virtuaali hirvitykselle, hohoijaa...
        Mut joka tapauksessa otapa reilut paukut, mut äläs vedä henkees sitä toist myrkkyy, se joka tappaa hitaasti ja varmasti...teetpä niin tai näin.
        Menin nyt kyllä oikeesta aiheesta ihan männikköön, mut en oo saanu mitään vastausta tarjoukseeni: sopivasta tytistä. Meniköhän se ollenkaa jakeluun.

Mut onhan tässä saanu rupatella, parhaimman kaverin kanssa, itseni, tarkotan ja saan aina hyviä vastauksia ja myötätuntoo.

• on ressukka
        mixmaxi kirjoitti:

mä en nyt oikein tajuu, onk noi kommentit mulle, vai sille mun virtuaali hirvitykselle, hohoijaa...
        Mut joka tapauksessa otapa reilut paukut, mut äläs vedä henkees sitä toist myrkkyy, se joka tappaa hitaasti ja varmasti...teetpä niin tai näin.
        Menin nyt kyllä oikeesta aiheesta ihan männikköön, mut en oo saanu mitään vastausta tarjoukseeni: sopivasta tytistä. Meniköhän se ollenkaa jakeluun.

Mut onhan tässä saanu rupatella, parhaimman kaverin kanssa, itseni, tarkotan ja saan aina hyviä vastauksia ja myötätuntoo.

kaukana. Nyt oikeasti putosin...ydinjuonesta. Sain tästä semmosen.. en osaa sanoin kuvaailla.

• mixmaxi..
        mixmaxi kirjoitti:

ihan kiva jutella itsensä kanssa..hohhoijaaaa....
        En kai minä heittäny itteeni pahasti, sattuko? Mulla on nyt aivot naulassa niin ei ole tuntohermot toiminnassa.

• mixmaxi.. kirjoitti:

ihan kiva jutella itsensä kanssa..hohhoijaaaa....
        En kai minä heittäny itteeni pahasti, sattuko? Mulla on nyt aivot naulassa niin ei ole tuntohermot toiminnassa.

käytit mun nikkiäni, pois turjake sieltä hillumasta ja vie ne aivos muualle, ripusta vaik puun oksaan näin vapun kunniaksi. Voit ehkä löytää ne käytettynä huomenna..-.

• on ressukka kirjoitti:

kaukana. Nyt oikeasti putosin...ydinjuonesta. Sain tästä semmosen.. en osaa sanoin kuvaailla.

monesta aiheesta lähtee alkuperäinen aihe jonnekin maailman tuuliin. Ei sun sillä ny kantsi vaivata pikku päätä. Jos sait laakin, et olekaan enää tätä lukemassa, sori. Minä olla vähä pahalla mielellä, ku aiheuttaa sinä paha mieli, ottaa vaan vappu mieli käyttöön ja painaa menemään.

• mixmax ..
        mixmaxi kirjoitti:

käytit mun nikkiäni, pois turjake sieltä hillumasta ja vie ne aivos muualle, ripusta vaik puun oksaan näin vapun kunniaksi. Voit ehkä löytää ne käytettynä huomenna..-.

harkitsisit nikin myyntiä kun olen itse hono keksimään. Poistun nyt ulos. Huomasin että täällä on helvetisti porukkaa, alkoi ujostuttamaan, sitä kun luulee että ihan...

• mixmaxmox
        mixmaxi kirjoitti:

monesta aiheesta lähtee alkuperäinen aihe jonnekin maailman tuuliin. Ei sun sillä ny kantsi vaivata pikku päätä. Jos sait laakin, et olekaan enää tätä lukemassa, sori. Minä olla vähä pahalla mielellä, ku aiheuttaa sinä paha mieli, ottaa vaan vappu mieli käyttöön ja painaa menemään.

sentää sokerista ole ja sula pois.

• sitä ollaan kuusvitonen

onko sulla ees rahhaaa

• ole......

rakkautta siitäkin edestä!

• siis koko
        ole...... kirjoitti:

rakkautta siitäkin edestä!

pakka meni ihan sekaisin.

• Metusalem

rahaa tarvitaan? Kyyyllä se rakkaus riittää. Tai ainakin pitäs. Toesaalta tuo ikänen mies mittää muuta tarvihte kyn syottäjän ja pyykkarin ja niitähän saapi palavelutalosta.;)))

• Susette3

Jaahas. Olipas taas paljon puhuva kirjoitus! Ja mitäs sinä sillä oikein tarkoitat? Kyllä mielenkiintoni tuossa viestissäsi kiinnittyy eniten noihin lauseen perässä oleviin pisteisiin! NE ovat todella arvoitukselliset! Ne eivät välttämättä herätä ainakaan luottamusta. Mutta ehkä se ei olekaan niin tärkeää...(piste, piste, piste).

• nuo

pisteet olla siinä ihan teknisestä syystä. Jos vaikka tuohon nimimerkkikohtaan kirjoittaa niin ei se hyväksy kaikkia sanoja kun joku on rekisreröinyt ne nikiksi. Tai sitten jos ajatus katkeaa eikä muista mitä aikoi kirjoittaa. Kai ne pisteetkin aikanaan selviää. Tästä tapauksesta en tiedä, ajattelin asiaa noin yleisellä tasolla.

• nasu55n

Olen kyllä valitettavasti sinua vähän vanhempi.mutta siitä huolimatta uskalsin kirjoittaa.Tuli sellainen tunne,jotenka ei tässä sitten auttanut muukaan.Olen tosiaan rehellinen..avoin toisethuomioonottavaa.oikeudenmukainen..ihminen.Tumma ruskeasilmäinen.vailla elämän toveria..olen leski.Eli minua ei ole jätetty enkä itse ole sitä tehnyt.vaan korkein käsi on puuttunut siihen omalla voimallaan.Olen myös kiltti ja pinnaaa riittää pitkästi..jne..

• Nimetön

itsestäsi osoiteeseen mies-54@suomi24.fi
        vastaan viestiisi
        terveisin mies 50

• että et
        Nimetön kirjoitti:

itsestäsi osoiteeseen mies-54@suomi24.fi
        vastaan viestiisi
        terveisin mies 50

pikaistuksissasi tehnyt väärää valintaa. Olet kuitenkin jo elämää nähnyt joten miehinen vaistosi on varmaankin niin kehittynyt että osuit oikeaan. Joten Paljon Onnea!

• ollaan edelleen
        että et kirjoitti:

pikaistuksissasi tehnyt väärää valintaa. Olet kuitenkin jo elämää nähnyt joten miehinen vaistosi on varmaankin niin kehittynyt että osuit oikeaan. Joten Paljon Onnea!

olisi tosi kiva tutustua ikäiseeni naiseen
        vaikka ensin kirjoittelemalla !
        yt. mies-54 (52v)
        ps. toivoisin, että asuisit espoossa tai
        lähiympäristössä. Kuvankin laitan tulee
        sulle, kun laitat omasi
        Sama

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4810
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1424
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1332
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      130
      1131
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1065
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      253
      950
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      947
    Aihe