naisista näkee jo päälle päin...

asian huomannut mies

...kuka on kiree ja vittumainen.Nyrpeä ilme,kapealinssiset silmälasit,tiukalle vedetyt hiukset,kapeat huulet(ärsyttävässä mutruasennossa),kulmakarvat ja otsa kiristettynä alas,käsi suunnilleen koko ajan nyrkissä tai ainakin sormet puristettuna kiinni,ravintolassa lasi tiukasti leuan alla tai koko ajan kädessä,jalat yhdessä,istuu tiukasti naisystävän vieressä(vaikka toisella olisi mieskin lähellä),mahdollisiin tervehdyksiin tämä nyrpeä nainen vastaa maks. 3 sanan lauseilla(tai mitä ilmeisimmin vaikenee täysin...katse kertoo usein enemmän kuin 1000 sanaa)jnejne
Ja näitä itseensäkin vittuuntuneita tapauksia on 100 kymmenessä.

5

1469

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joka sana

näitä "läpeensä"tyytymättömiä riittää,mut onneks niitä ei tarvi panna.

• naisen logiikkaa??? Hah sulle yks tossun kuluttaja, et oo vielä montaa parii ees ehtiny kuluttaa, viel pikkuset popot on kaapissa ja isoset vast saatu jalkaan. Mee ny miesten logiikan puolelle...

• nuttura kireellä

No voi perkele, kait mä saan olla sen näköinen miltä huvittaa. En mä julkisilla paikoilla teidän takia kulje. Enkä ala mielistelemään teitä, koska mua ei voisi muut ihmiset vähempää kiinnostaa.

• 3456

Onko tämä henkilö nyt sellainen joka vahvistaa ilmiön olemassaolon. Siis kertoo näyttävänsä tältä ja haluaa pysyä erossa ihmisistä. Taitaa olla kuvattu tyyppi. Jaaa kädet nyrkkiin...hep.

Ei muuten, mutta sanon naapuruston vastaantulijoille päivää ja monilla kohtelu on tosi jäätävää. Tuntuu kyllä häviävän kun ikää tulee lisää.

• tyttönen,.

Ei mistään nutturasta ja hiuksista voi todellakaan päätellä, miten kiree nainen on. On niin rajoittavaa ajatella, että hiukset nutturalla oleva nainen olisi jotenkin vittumainen. Ite ainakin pidän usein hiuksia niin, koska se sopii minulle ja näyttää tyylikkäämmältä. Mistään yhdestä kehonkielestä ei tietenkään voi päätellä paljoakaan. Ja muutenkin ois ihan hyvä ettei heti lähtis tuomitsemaan ketään, koska kaikki ei oo ihmisissä muutenkaan noin mustavalkoista. Taidat itse olla katkera jostain, kun noin näyttää sua vituttavan. Vinkkinä että voi sitä ittekkin ottaa vähän rennommin, niin ei tiukkojen ja vittumaisten naisten tarvis päivääsi pilata.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4810
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1424
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1332
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      130
      1131
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1065
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      253
      950
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      947
    Aihe