-toivon mukaan ei -sillä sitä se ei minkään tunnusmerkistön mukaan ollut ja olihan maineikas ,maailman eturivin paleontologikin ,S.J. Gould myös tällä kannalla.
luullaanko Archaeopteryxia
6
286
Vastaukset
S.J.Gould:han nimenomaan piti Archaeopteryxiä välimuotona:
"But did Gould believe that Archaeopteryx was a transitional form? He did indeed, as can be seen in his article "The Tell-tale Wishbone" (Gould 1980). Any claim to the contrary would be a misrepresentation."
http://www.talkorigins.org/faqs/quotes/mine/part3.html#quote3.3
ja
'Gould (1991, p. 144-145) states that "Archaeopteryx, the first bird, is as pretty an intermediate as paleontology could ever hope to find." '
http://www.talkorigins.org/faqs/archaeopteryx/challenge.html
(Gould, S. J. 1991. Bully for Brontosaurus. Penguin, London. 540 pp)- mutta anteeksi
nyt ,että olin joutunut virheellisen lähteen harhauttamaksi - muistan vain tällaisen sitaatin lukeneeni:se oli sitten väärä,ei siinä mitään.Narrata ei ollut tarkoitus.
Mutta nyt pääasia on se,että Aerchaeopteryx täyttää nimeomaan linnun tunnusmerkit - ei siinä ole mitään "puoliksi kehittyneitä" rakenteita. - täällä.
mutta anteeksi kirjoitti:
nyt ,että olin joutunut virheellisen lähteen harhauttamaksi - muistan vain tällaisen sitaatin lukeneeni:se oli sitten väärä,ei siinä mitään.Narrata ei ollut tarkoitus.
Mutta nyt pääasia on se,että Aerchaeopteryx täyttää nimeomaan linnun tunnusmerkit - ei siinä ole mitään "puoliksi kehittyneitä" rakenteita.www.geol.umd.edu/ ~tholtz/G104/10424arch.htm.
- virhe...
täällä. kirjoitti:
www.geol.umd.edu/ ~tholtz/G104/10424arch.htm.
www.geol.umd.edu/ ~tholtz/G104/10424arch.htm
- Èi se toimi
virhe... kirjoitti:
www.geol.umd.edu/ ~tholtz/G104/10424arch.htm
- ei välimuotoja
Èi se toimi kirjoitti:
- tuossa koetettiin nokkelasti esittää eri eliöt välimuotona,koska se heille sopii etukäteiskaavailuidensa sanelemina; Ei ole mitään pakottavaa syytä koplata liskoja ja lintuja (ja Archaeopteryx siinä välissä) yhteen,jotta vain saadaan miellyttävä ketju!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa732480En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1111187
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91105- 201019