Siellä on vanhemman munan kuoret lennelleet jo taivahan tuuliin. Toisen poikasen kuoriutumisesta on kuulemma äärimmäisen vähäisiä toiveita. Luin saman jo iäkkään kotkaparin pesinnän jääneen viime keväänäkin tuloksettomaksi. Surullista.
Mikähän tarkoitus silläkin on, ettei luonto anna vanhusten elää rauhassa vanhuuttaan ilman turhia toiveita suvun jatkamisesta elämän loppuun asti?
Monet tarkkailijat tuntevat itsensä petetyiksi.
Minuakin vähän harmittaa, että hyvässä uskossa tarjoilin teillekin uutta mielenkiintoista linkkiä.
Surullisia uutisia kotkanpesältä Kanadasta
5
628
Vastaukset
- Pirre*
kävikin, surullista :(
Linnuilla ei sitten ole näitä ylimenopausseja, niillä suvunjatkamisvietti säilyy loppuun hamaan hautaan.
Elä nyt harmittele, onhan ollut ihan mielenkiintoista seurata tuota niiden elämää noinkin, en minä ainakaan ole ennen päässytkään valkopääkotkan pesälle tirkistelemään..:) - ohmi
Luontokin on tämmöistä.
Ihan mielenkiintoista oli silloin tällöin seurata tapahtumia.
Kiittosta vaan linki vinkistä. - O.Velin
Siellä mukavampaa seuraamista.
- tilanne nyt?
Saitko selvää kuvista, mikä tilanne on nyt?
Minusta Aino on pyörinyt tänään kovin tiiviisti pesässään, munia ei näkynyt kuin vilaukselta.
Tällä viikollahan niiden ennustettiin kuoriutuvan, ja lämmintäkin on piisannut.
Tulisipa nyt kaksi lentokykyistä - vautsi - iloista perhetapahtumaa tässä nyt odotellaan.
Seurasin Wetteriä viime kesänä, ja kauan se poikanen siinä räpytteli ja siipiään vahvisti, ennenkuin lähti. näyttää Nauvosta sääksenpesää, johon on tänään ilmestynyt "esikoismuna".
Lisää kameroita on luvassa kesän aikana samassa osoitteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408