Arabian maitokannu

MjaM

Olisiko kenelläkään suuntaa antavaa tietoutta maitokannuni arvosta. Eli kysessä on Arabian maitokannu sarjasta Fasaani. Kannu on 20 cm korkea, kuusikulmainen. Leima pohjassa on "tornileima" jossa kolme A- kirjainta. Sen verran olen saanut selville, että kyseistä sarjaa on valmistettu vuosina 1876-1950. Kannuni ikä tosin rajoittuu leiman takia vuosille 1928-1932. Kannu on täysin ehjä ja krakeloitumista ei juurikaan ole.

7

2137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nape

No sen verran että ei kovin arvokas voin tarjota sulle 60e tosta kannusta.

• Perossi

tuo kannu maksaa noin 200-300e...

• arabian kerääjä
        Perossi kirjoitti:

tuo kannu maksaa noin 200-300e...

Ensimmäisessä vastausviestissä ei ole kyllä mitään totta. Kannu on arvokas, antiikkimessuilla hinta on tosiaan siinä 200€ paikkeilla.

• Fasaanifani

Eräillä antiikkimessuilla pyyntö oli 700 euroa. Itselläni on samanlainen. En halvalla myisi.

• fasaanikannu

Itse ostin kyseisen kannun 250 eurolla. Sen omistajalla oli kaksi samanlaista kannua, joista toisen siis myi. Jos hänellä olisi ollut vain yksi kannu, ei olisi myynyt sitä ollenkaan.

• vanha-kannu
      • Roikka

Vanhempien kannujen hintataso selkeässä laskussa. Kysyntä hiipunut.
        Toki niistä kannuista edelleen saa rahaa, mutta max. puolet entisestä hintatasosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1419
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1208
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      948
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      900
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      810
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      808
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      792
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      774
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      69
      748
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33