Tiesittekö että 24 on FOXIn tuottama.
Kyseinen kanava julkisesti tukee george Bushia ja hänen toimiaan?
FOX, CNN, NBC. Kaikki nuo yhtiöt ovat Bushia suoraan tukevia telvisioyhtiöitä, jotka eivät ota ohjelmissaan mitään krittiikkiä Bushin toimia vastaan - päinvastoin. He tukevat Bushia.
Varsinkin Fox edustaa oikeata
Neo-kornservatiivista linjaa, joka
itse asiaasa ajaa Amerikkalaisia sotaa.
Tässä hyvä esimerkki:
Fox News: ‘It’s Too Late…We’re Already Probably At War With Iran’
On liian myöhäistä...vastuutonta sodnalietsontaa.
koska muka on liian myöhäistä pysäyttää sota?
http://www.prisonplanet.com/articles/march2006/230306_b_atwar.htm
24 on "Bushin tuotantoa"
Terroristi jota ei ole...
4
867
Vastaukset
- Koomapotilas
Mitä siitä vaikka tukevatkin Bushia. Tollo se on ja epäonnistuja, mutta patriotismi ajaa siellä senkin ohi.
- ...
Simpsonitkin tulee Foxilta.. järki käteen.
- entä tämä.....?
NBC:n Late Night with Conan O Brien
Miten se Conan keksii uuden Bush vitsin melkein joka ilta ja varsinkin vaalien alla?
Omaperäistä tukemista tuo, mutta kuka tietää...?- Palmer
Kyllä se on ja kun viä NBC tuli Bush ohjelma jossa pressast tehtiin pilkkaa 45 minuuttia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764