Anteeksi pyyntöni Eerolle!
Pahoittelen aiheuttamiani henkisiä kärsimyksiä. Myönnän, että päästäni keksin tuntemattomalle miehelle asian, jossa herjasin Eeron seksuaalisuutta. Kirjoitin asiat vitsinä keksittyinä ja ajattelin, jos joku saattaa kuulla jotain, minua ei enää jaksettaisi joka päivä haukkua ja levitellä perättömiä juttuja. Eli tilanne ikään kuin kääntyi päälaelleen: kisatusta tuli kiusaaja. Temppuni oli erittäin törkeä ja erittäin alhaista tasoa. Olin tuolloin kaverini koneella jolle keskustelu sitten tallentui. Kaverini (Hanna) ei tiennyt tuon olevan vitsiä ja lähetti keskustelun siskolleen (Senni) ja muutamalle kaverilleen (Kaisa, Krista, Elisa) Kaisa sitten kertoi sen Jusalle, jolta se levisi sitten vielä enemmän. Toivottavasti sinä ja perheesi ymmärrätte myös minun tilanteen, olen ollut yhdeksän vuotta muiden haukuttavana, mutta en ole uskaltanut kertoa siitä kenellekään. Vähempää en voi tehdä kun tehdä tämän julkisen anteeksipyynnön, kertoa kuinka pahoillani olen ja luvata ettei tämänkaltainen toistu enää! Kuitenkin olemme vielä nuoria ja meillä on vielä elämä edessämme.
Terveisin: Timo
Anteeksi Eero
Timpe
0
344
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851374Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 55758
- 101731
- 33702
- 60699