Siis kaikki rap&hip-hop- musa on ihan perseestä. Siis kuunnelkaa kunnon musiikkia!!!!!!!! Dimmu Borgiria tai Paula Koivuniemeä, ihan sama, mut kaikki lökähousuiset hiphopparit pitäis ampua. Vittu!=!=!=!!="``=!#=€!`?
Hyi vittu!!!!!
6
453
Vastaukset
- wiggette
luuletko oikeasti saavuttavas tolla jotain..*nauraa pyörien lattialla*..haaskaa aikasi johonkin parempaan..eiku joo, täst lähtien mä en enää kuuntelee räppii, tajusin just heurekamaisesti et sehän on täysin paskaa.....kiitos "Yks vaan"...AS IF!!!
- hahahahaha
siis suahan ei kukaan homo kuuntele.kuuntele kuules yksinäs vaan paula koivunientäs,sellasta kuuntelee vaan homot siis terve menoo homo!!hah hah hah hah hah hah!!!
- rlady
vetää aseen esille ja osottaa sillä sua....:)
- muija
sä joka kirjotit tän jutun ni oot aika ääliö... sut se pitäs täs ampuuu..!!
nää lökäpöksy hopparit on ihan samoi ihmisii ku muutki täs maailmas!!!!.. painu vaa sinne mist tulit!!! toi paula koivuniemi on jotai aikuisten musiikkii!!!!!- Spraycriminal
Aina näit tämmösii räpin vihaajii tulee tänne palstalle itkee. Kuules ¨yks vaan¨ jos ei tämä musiikki laji kiinnosta niin ei sitten tarvi tulle tänne pauhaan tota sun paskaas, ja paskasta puheen ollen , oot niin vajaa tyyppi että tuskin erotat paskaa hunajasta vaikka opaskoira auttaisi. Hiphop rulz!
- kaketin
Hip-Hop musiikkia vastaa mulla ei ole, tai tätä kimalle poppia mutta se vaan että ihmiset pukeutuu, esittää, ja on vitun ääliöitä ei vaan mene päähän, tätä musiikkia saa olla niin paljon kun haluaa mutta niitten homoimpia seuraajia ei, koska ne on vaan niin vitun pellejä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745