Voiko kommunisti olla homoseksuaali?

Kommunisti isolla K:lla

Omasta mielestäni olen kyllä aika suvaitsevinen je ymmärrän jos mies haluaa olla miehen kanssa. Silti kyllä iljettää lukea noita avara"katsannon" uusliberalisitsia mielipiteitä kahden miehen välisisitä suhteista. Ehkä kyse on suvianneliittolaisuudesta.

Taisteleven työväenliikkeen edustajat eivät hyväksy ???????????

10

765

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kommunisti isolla K:lla

Etkö voisi jättää minua rauhaan?

• herkällä alueella. Tiedätkö missä vaiheessa sikiön kehitystä sukupuoli määräytyy, ja kuinka moninaiset vaihtoehdot "luonnolla" on käytettävissään? JOS olet näistä tietoinen, ehdotan "suun suppuun" panemista. Jos itse satut olemaan yhteiskunnan "virallisen enemmistön" edustaja, ole onnellinen. Mutta älä kirjoittelullasi aiheuta "virallisesta" poikkeaville tuskaa, koska EIVÄT he ole valinneet biologista olemustaan!

• voi*

Kommunistin täytyy kunnioittaa juuriaan,ja Leninin säätämiä lakeja.NL:ssa homoseksualismista joutui vankilaan.

• 4. polven kommunisti

Kommunismi määrittelee homouden sairaudeksi. Kommunismissa sairaat pyritään parantamaan.

• oikeus.

Juoppous, homotaipumus ja muut poikkeavuudet toivotusta käyttäytymisestä ei saa missän tapauksessa komukoitte yksin oikeus.
      Tartteehan toisetkin ihmisryhmät mustatlampaansa.

• juulia

Kaikki komukat on homoja ja tämä on FAKTA.

• ne pystyvät sitten lisääntymään?

• juulia
        vom kirjoitti:

ne pystyvät sitten lisääntymään?

HOHOOHOOO etsä oo huomannu että kommarit on jo sukupuutossa. Ja lopun hoitaa niiden sairas aate Neuvostoliitossa yksinään kuoli 150 Miljardia ihmistä ja tämä on FAKTAA.

• juulia kirjoitti:

HOHOOHOOO etsä oo huomannu että kommarit on jo sukupuutossa. Ja lopun hoitaa niiden sairas aate Neuvostoliitossa yksinään kuoli 150 Miljardia ihmistä ja tämä on FAKTAA.

Suurin osa Neuvostoliitossa tapahtuneesta kansanmurhasta tapahtui juuri Stalinin aikana, samana aikana natsi-Saksassa Hitler teloitti myös kaikki juutalaiset ja toisinajattelijat. Unohatamatta sitä että Hitler halusi laajentaa tämän fasistisen diktatuurin ympäri Eurooppaa, tappaen sen puolesta miljoonia viattomia ihmisiä.

Kaiken lisäksi Hitler ehti tappaa nämä miljoonat ihmiset muutaman vuoden aikana, joten ajattele sitä jos Hitlerin valtakausi olisi kestänyt yhtä pitkään kun Stalinin valtakausi Neuvostoliiton johdossa. Tässä tapauksessa Hitler olisi ehtinyt murhata koko Euroopan juutalaisväestön sukupuuttoon asti, lisäksi myös kymmenet miljoonat muut Eurooppalaiset olisivat saaneet surmansa natsien vainoissa.

• juulia
        DarkFear kirjoitti:

Suurin osa Neuvostoliitossa tapahtuneesta kansanmurhasta tapahtui juuri Stalinin aikana, samana aikana natsi-Saksassa Hitler teloitti myös kaikki juutalaiset ja toisinajattelijat. Unohatamatta sitä että Hitler halusi laajentaa tämän fasistisen diktatuurin ympäri Eurooppaa, tappaen sen puolesta miljoonia viattomia ihmisiä.

Kaiken lisäksi Hitler ehti tappaa nämä miljoonat ihmiset muutaman vuoden aikana, joten ajattele sitä jos Hitlerin valtakausi olisi kestänyt yhtä pitkään kun Stalinin valtakausi Neuvostoliiton johdossa. Tässä tapauksessa Hitler olisi ehtinyt murhata koko Euroopan juutalaisväestön sukupuuttoon asti, lisäksi myös kymmenet miljoonat muut Eurooppalaiset olisivat saaneet surmansa natsien vainoissa.

Hitler oli partiopoika verratuna Staliniin. Stalin tapatti yli 150 Miljardia ihmistä. Säälittävä komukka yrittää taas vältellä vastuutaan. Sitä paitsi Stalin tappoi myös 15 Miljardia juutalaista eli monta sataa kertaa enemmän kuin Hitler. Painu Pohjois-Koreaan komukka.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      96
      2738
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1829
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1764
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      379
      1648
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1601
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1437
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1247
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1166
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1136
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe