Tervehdys.
Budjetti on tiukka, mutta biisi on hyvä joten mahdollisuudet päästä "näkyviin," on nyt hyvät.
Eli toteuttajia musiikkivideolle etsitään: mm. teknistä osaajaa, tuottajaa ja naismalleja.
Ota yhteyttä sähköpostilla ja liitäthän jonkinlaisen kuvan itsestäsi liitteeksi (mallit.)
Hienoa! Kiitos.
MUSIIKKIVIDEOLLE
4
879
Vastaukset
- Jotain unohtui?
Luultavasti telepatialla ei viellä voi viestiä, niin laitathan ne yhteystietosi ;)
Kun jos laitoit tuohon boxiin, niin ilmoittaa vaan uudesta viestistä, mutta ei kerro osoitettasi kenellekkään. Luulen, että näin mahdollisuutesi kasvavat :)
Riemukasta videon tekoa. - malleja
meillä lojuu juuri nyt käyttämättömänä ja jouten kunnon kalusta ja kaveritkin haluaa juuri tuollaista produktiota työmotivaation kasvattamiseen.
Eli noin 600.000 euron kalusto ja neljä ukkoa ja malleja saatais kuusi....
tullaaan vinkuen ihan mihin ikinä haluat. Me uskotaan suhun ja prokkikseen!
Mä voin myydä mun mökin ja auton että saadaan kunnon lavastus.
Mun sisko lupas myysä munuaisensa etelä-amerkanjollekinklinkalle ja antaa fyrkat sun skumbaan ja bisseen!!! - KYRPÄÄNI
ilmaiseksi koko illan!!
- jeesmies
Lisää barbeja televisioon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774