Onko kellään tietoa mistä saisi selvitettyä halvimpia/nopeimpia tapoja matkustaa kesäaikaan sloveniaan. Sinne olis töihin lähtö..kiitos jos joku viitsii vastata!!
halvin reitti sloveniaan?
enzka
4
1111
Vastaukset
- ike
Etsippä lentoja Triesteen,on ihan siinä rajantakana.
- lomalla sloveniassa
...kautta on ihan näppärä mennä, koska finski lentää sinne. Sieltä vuokrasin auton ja ajoin sloveniaan. Varmaan julkisillakin pääsee, jos ei autoa halua vuokrailla.
- tommy--1979
Itse nappaisin Finskin tarjouslennot (199e) Venetsiaan ja siitä suhauttaisin muutamassa tunnissa junalla Sloveniaan. Helppoa ja halpaa :)
- Huomenna matkaan
Supersaverin kautta varattu lento (via Praha) 270 veroineen kaikkineen. Itse varasin viime viikolla, lähtö huomenna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911446Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231228- 50968
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52823Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53820- 56802
- 102784
- 82780
- 32725