Mul olis kaks kultakalaa enkä tiedä miten päästä niistä eroon.Nyt kyllä uskon et kultsit tarvii ison akvaarion.Onni ja Toivo ois ilosia jos pääsis isompaan altaaseen.Samoin minä ja vielä jäljellä olevat kirsikkabarbit.Kalat asustelevat Salossa.
kultsi
toivo
3
451
Vastaukset
- AW:lainen
Laitas tuonne myös viesti;
http://www.aqua-web.org/forum/ - Roi
Vieläkö kultsut olis sijoituskotia vailla?
Mulla on 500litrainen amme jossa 2 rauhallista ja kilttiä huntupyrstöä,vanhusyli 10v ja junnu 0,5v- toivo
Täällähän ne uiskentelee, kävin tänään kysymässä akvaarioliikkeestä ottaisko ne takas kalat, mut ne joutuis viel pienempään kun nyt. Kylläne ois saatavilla.Soita 0442793429 jos kiinnostaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774