nyt kun pääsin vauhtiin ni toinen kysely..
elikkä onko mielestänne työnantajalla oikeus lukea työntekijän lähettämät sähköpostit jotka siis lähetetään työkoneelta työpaikalta työaikana.
gallup2: sähköposti
5
416
Vastaukset
- juulia
Saa mutta ainoastaan komukoiden jotka pitää lähettää sen jälkeen Neuvostoliitton!
- ovat työnan.
Työkalut ovat työnantajan omaisuutta. Vai onko niin, että kaivinkoneet, rekka-autot sun muut voisi olla työntekijäin vapaassa käytössä. Kotonaan jokaisella tietty on oikeus käyttää omia välineitään.
- helpompaa
Asiat on varmasti moraalisesti ja mitenkä tuon nyt ottaa.
Onko työntekijä sidottu työnantajallensa koko työajan ajaksi? Saako työnantaja valvoa työn tuloksia? Sehän on hänen velvollisuutensa. Saako työntekijä tehdä työ aikana työnantajan raaka-aineista savustusuunin? Saako työnantaja tarkastaa, että uuni sopii työpaikan imagoon mukainen? Olis kohtuullista.
Olen minä lähettänyt pojalleni emailia. Siinä on työpaikan nimi osoitteessa. Työaikana tuo lukee ja vastailee puheluihin useinmiten. Vapaa-aikana hukassa. vai oliko jo, oikeudellinen prosessi vastaavasta tapauksesta reaalimaailmassa. En muista oikeuden päätöstä, mutta maallikkona pers.kohtainen sähköposti kuuluu kirjesalaisuuden kategoriaan. Jos sellaista tapahtuu, näen teon motiivina ennemmin halun konrolloida alaistensa työajan käyttöä, kuin taloudellisia tekijöitä. Toisin oli vielä silloin, kun olin itse työelämässä. Pukuhuoneissa oli puhelimet, joilla pääsi myös "ulos". Sitten ykskaks ilmestyikin esto ulospääsylle, jonka asentamisen syynä lienee ollut kustannustekijät!
- tosimies
Jos kirjoittaja on kommari.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa682411En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361779- 101614
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741575Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161525Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681397- 1061141
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009