Mulla on eräänlainen lapsettomuusongelma. Nimittäin olen 29-vuotias lapseton nainen, enkä halua lasta. Pidän lapsista (olen koulutukseltanikin ope :) ), mutta jostain syystä en ole ikinä halunnut lasta enkä oikeastaan edes miestä.
Nyt mua painaa tämä lapsettomuus. Ystävät ympärillä saa lapsia ja minunkin vanhemmiltani kysytään, että koskas teistä tulee isovanhempia. Minusta tuntuu tosi pahalta vanhempieni puolesta, kun he varmasti haluavat lapsenlapsia, vaikka sanovat, että ei heidän takiaan lapsia pidä hankkia. (Olen ainut lapsi.)
Tiedän, että itse mun on tämä ratkaistava, mutta onko täällä ketään, jolla on samat pohdinnat? Mä vaan pelkään, että jos mä perustan perheen muiden vuoksi, se voi päättyä kaikkien kannalta surullisesti - tai ehkä ei...?
Miksi ei vauvaa?
7
765
Vastaukset
- mies40
Tuohan voisi olla monen miehen kannalta ihannetapaus: Nainen joka suostuu tekemään lapsen, on lapsirakas ja riittävän sivistynyt huolehtiakseen siitä eikä juokse miesten perässä.
Ainakin minä voisin katsoa mitä tapahtuu ja antaa täyden palautusoikeuden, jos se lapsi alkaa kyllästyttää. - päivänä
haluat, se voi tulla kuin salama kirkkaalta taivaalta. älä huoli, äläkä teemuiden voksi lapsia.
- toiveen toteuttaja
hei! sinulla on vauvakuume, ja haluaisit tulla raskaaksi ja saada vauvan. minä voin auttaa sinua tulemaan raskaaksi kolmella vaihtoehdoillasi. olen auttanut muutamia naisia tässä asiassa, ja voin myös sinuakin auttaa. kirjoitatko minulle, niin kerron sinulle lisää, jos kiinnostaa.
- Vapaasti lapseton
Sä et kyllä ymmärtänyt mun juttua. Kun mä nimenomaa en halua lasta. Jos naisella on vauvakuume, niin hän kyllä keksii keinot. Vaan kun ei ole. :(
Vapaasti lapseton kirjoitti:
Sä et kyllä ymmärtänyt mun juttua. Kun mä nimenomaa en halua lasta. Jos naisella on vauvakuume, niin hän kyllä keksii keinot. Vaan kun ei ole. :(
ymmärrän, hyvää kesää.
- rauhassa