Ja sanoi että onpa tosiaan oudon näköinen lassie tuo koirasi..
Hänellä itsellään vehnäterrieri ..
No enpä alkanut selvittelemään että tervu belgihän tämä on..Koirat kuitenkin tykkäsivät toisistaan..
No..elämä on..
Mummo tuli vastaan lenkillä
7
1186
Vastaukset
- ...................
Elämä on!
- meillä
Noh, meidän pitkäkarvaista saku-narttua puolestaan luullaan jatkuvasti belgiksi. En jaksa korjata :)
- eikun...
Rymisteltiin meidän isokokoisen groenendaelin kanssa metsässä, jolloin vastaantuleva mies totesi:"luulin, että sieltä tulee hirvi mutta sehän onkin karhu"
- m-li
:D!!
- Katja
Miehen sukulaista tavattiin ensimmäistä kertaa, kaveri oli olevinaan niin koiramiehiä..
Kommentti vuoden ikäisestä Tervu-nartusta oli "Tässä on sakemannia, collieta ja mitä muuta?"..
Enkä edes ensimmäistä kertaa kuullut tuota samaa "coctailia"..- m-li
Juu, moni luulee, että kyseessä on saksanpaimen, jolla kevyempi rakenne mixauksesta johtuen. Veikkaavat tuota collieta ilmeisesti suipon, pitkän kuonon takia. Mm, jos sakemannin ja collien kuonot yhdistetään, niistä voisi toki saada vähän belggarimaisen. Ja husky-mixejäkin myydään koirasusina. Elämä on :)
- grotsku fani
Jep mullekkin kun olin begini kans lenksulla niin jengi kyseli.onpas nätti sekarotunen ,mitä rotuja siinä on? en aina jaksanu korjata asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709