Miksi ihmeessä Vasemmistoliittoa mainitaan mm. kommunistien perinneyhdistykseksi?!?
Eihän vasureilla ole mitään tekemistä kommunismin, sosialismin tai marxilaisuuden kanssa - yleisvasemmistolaisena puolueena.
Perinneyhdistyskin kyllä löytyy, tai kaksikin: SKP ja KTP...
Perinneyhdistys
3
174
Vastaukset
- oppeinensa
kanssa. peräaalto laivaakin seuraa.
koska kysymyksessä on taistelu vallasta! Demareista oikealle kaikki puolueet vetävät esiin "viimeisenä oljenkortena" mainitsemasi seikan. Eikä sekään ole harvinaista, että Vas.liiton piikkiin mainitaan Stalinin hirmuteot. Itse tosin rohkenen julkisesti tunnustaa olevani mieleltäni kommunisti (Marx!). Olen Vas.liiton jäsen.
- vallankumous mielessä
Vasemmistoliiton edeltäjä SKDL vihasi muunrotuisia, niitä otettiin Moskovaan vain koulutettaviksi vallankumousta tekemään Afrikassa.
Kun vas.liitto haluaa panna hulinaksi suomessa nyt, kun tukena ei ole perinneyhdistyksen tukijoukkoa eli puna-armeijaa,
on vas.liitto ottanut aseekseen ulkkarit, joille se syytää suomalaisten sosiaalirahat.
Ja ulkkareita riittää, 150 miljoonaa venäläistä köyhää, miljardi afrikkalaista köyhää, lähes satamiljoonaa turkkilaista köyhää ...
vasemmistopamput nostavat verovapaita päivärahoja kurittavat kansaa nappaavat veroja itselleen palkaksi ja syöttiläisilleen
ja jos jotain jää, kippaavat loput ulkkareille nauraen paskaisen naurun suomalaisille joiden veroista rahat otetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562198En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321694Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721496- 101484
Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681337- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 861029
- 20969