Eka lukija! Ruotsi voittaa jalkapalllon mm-kisat!
JES!!!
10
588
Vastaukset
- MIN'
BRASILIA VIE.....
- ;))
Italian hurmurit vie voiton!
- molari
vai että Ruotsi, ei ikinä voita mestaruutta
futis ei oo jääkiekkoa, vaan älypeli, johon maamman-pojilla ei älli riitä, jääkiekossa ei paljon älliä tarvita, kiekko päätyy ja kaikki perään...ennen suomenlahdesta meri kuivuu kuin Ruotsista tulee mestari Brassit vie taas mestaruuden - Ääriepätodennäköistä
EI VOITA VITTU RUOTSI EI TODELLAKAAN VOITA! SE ON SAMA KUIN SUOMI VOITTAISI EUROVIISUT! Mutta hetkinen hmmm...
- Forca Barca
Eivät varmaan voita. Tippuvat jo heti 1.pudotuspelikierroksella !
- voita ruotsi
Brassit voittaaa!!!
- Becks237
olen pistänyt rahani likoon englannin puolesta ja aion myös hirmuvoitot nostaa!
- Sven-Bertil
Koska jatkoon B-lohkosta menevät RUOTSI ja PARAGUAY.
Saariapinat siis pääsevät onneksi jo alkuotteluiden
jälkeen takaisin sumuiselle kotisaarelleen
dokaamaan.
- mitäkukahäh
Ei todellakaan. Svedut ei pääse edes lohkostaan jatkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391669En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271578Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131373Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411329Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681265- 121028
- 81021
- 20939
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7931- 71846