kyllä hiljainen kevät ollut kavereilla.Taitaa olla
suurin osa olla kiven sisässä.Näin kyllä kaksi kerholaista liikkeellä,mutta siinä on kaikki havainnot!Kerho on ottanut ilmeisesti koko etelä-suomen hallintaan.
havaitoja tehty
10
1379
Vastaukset
Että kuinka paljon se sattuu, kun sinulla havaitut kaksi aivosolua törmäävät toisiinsa??
- poissa
opiaatteja tarvittaessa kipuun.Niinkuin linnassa
puhutaan pollesta tai heposta.
- näkyvissä
tunnen tai tiedän muutaman hepun ja naisenkin sieltä.He eivät kaipaa julkisuutta.
- BMW F650ST
Vittu mitä juttua: "ottaneet hallintaansa koko "Etelä-Suomen", heh heh!!! Sun persreiän ne on ottaneet hallintaansa, ei mitään muuta.
Anna mun kaikki kestää...- mopollasi
Ilmeisesti olet aivan liian kokematon motoristi,jos et tiedä mistä on kyse!
- BMW F650ST
mopollasi kirjoitti:
Se on vaan parempi, et sä imet niitten munaa, mut mulle se ei sovi. Ei nyt eikä huomenna.
- liittyä
mopollasi kirjoitti:
haluaisin liityä johonkin mp-kerhoon! mulla on pyöränä 450 gs .olisko tää kattellaan jengi kiinnostunut meikäläisestä ja sekun ne on kiven sisällä,niin asuuko ne silloin kerrostalossa?itse asun vanhempieni luona maalaistalossa ja ne vähän pelkää että mä liityn johonki jengiin!!
- ajatus.
liittyä kirjoitti:
haluaisin liityä johonkin mp-kerhoon! mulla on pyöränä 450 gs .olisko tää kattellaan jengi kiinnostunut meikäläisestä ja sekun ne on kiven sisällä,niin asuuko ne silloin kerrostalossa?itse asun vanhempieni luona maalaistalossa ja ne vähän pelkää että mä liityn johonki jengiin!!
Tehtävät on hoidettava tunnollisesti.
Virheitä ei suvaita hirveesti.Väkivallasta ja rikoksista ei saa jäädä kiinni,eikä parane saada
tuomiota niistä.
Pyörän merkillä ja koolla ei ole merkitystä.
Mutta ehdottoman uskollinen oltava presidentille.
Jos kunnioitusta ei löydy,silloin saa hoitaa
kaikki paskahommat.
Kaikista ikävintä,että joutuu jatkuvasti olla yöllä hämärähommissa,mutta kyllä nekin kesällä menee,taas talvella se ei ole herkkua.
Kannattaa aina harkita mitä haluaa harrastuksen antavan ja mitä itse on valmis uhraamaan yhteisen hyvän eteen.
Itse olen valmis lopettamaan hommat ja silti mopolla voisi ajaa,mutta ei sieltä pääse pois ihan oman halun perusteella. - tervetullut
liittyä kirjoitti:
tietenkin,että täytät tietyt vaatimukset.
No niissä ei ole ihmeellistä. Teet valan tai kirjalisen vakuutuksen.Luonnollisesti maksat
jäsenmaksua,joka onkin hiukan erikoinen prosentti
systeemi.Kerro itsestäsi hiukan lisää,niin voimme
arvioida mahdollisuuksia.
- todennut
Kattellaan mc tyypit saavat huippuhyvän palvelun
alan liikkeissä.
Sitten oli vasta outo juttu kun näin kaverin,jolla
oli friitalan valmistamat liivit päällä,niin alta pilkisti pistooli.Olen ymmärtänyt,että nämä tyypit
eivät hyväksy väkivaltaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa732480En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1111187
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91105- 201019