Onko lähtijöitä SunSvoli-voimistelutapahtumaan? Itse olen lähdössä ja jännittää jo nyt. En ole ennen ollut. Oletteko te olleet ennen voimistelutapahtumissa? Mitä odotatte ja menetteko mihinkään SunShine tai joukkuevoimistelu mm-kisoihin tai vastaavaan?
SunSvoli
4
645
Vastaukset
- hhelmi
mä meen mut ei mennä mm-kisoihin :D
- =oD
En mäkään mee mm-kisoihin, en varsinkaan kilpailemaan :D, enkä katsomaankaan.
Minkä ikäinen olet, mietin vain, että satuttaisiinko olemaan samassa kenttäohjelmassa. Itse olen: Mistä väreistä unelmat syntyvät-ohjelmassa. Siinä on karseet huivit päässä, mutta ihan kiva asu muuten, ehkä liian valkoinen, mutta en valita...
Odotan SunSvolia innolla, ja jännittää. Entäs sinä? :) - ...
=oD kirjoitti:
En mäkään mee mm-kisoihin, en varsinkaan kilpailemaan :D, enkä katsomaankaan.
Minkä ikäinen olet, mietin vain, että satuttaisiinko olemaan samassa kenttäohjelmassa. Itse olen: Mistä väreistä unelmat syntyvät-ohjelmassa. Siinä on karseet huivit päässä, mutta ihan kiva asu muuten, ehkä liian valkoinen, mutta en valita...
Odotan SunSvolia innolla, ja jännittää. Entäs sinä? :)me mennää kattoo niitä mm-kisoja :D tota mä en oikee tiiä missä ohjelmassa ollaan tai niin mutta meillon sateenvarjot ja saappaat ym :D
- <3<3<3
... kirjoitti:
me mennää kattoo niitä mm-kisoja :D tota mä en oikee tiiä missä ohjelmassa ollaan tai niin mutta meillon sateenvarjot ja saappaat ym :D
Olin SunSvoli tapahtumassa Tykkää ei tykkää tykkää ja valkopukuisissa oltiin katsomassa MM-kisoja!Mitä mieltä olette näin jälkikäteen? Mielestäni oikein onnistunut tapahtuma!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709