Talven aikana tankkiin on ilmestynyt mustaa hienojakoista sakkaa. Joku osasi kertoa, että polttoöljyssä saattaa elää bakteeri - onko totta ja voisiko tämä olla sitä?
Hyviä vinkkejä tankin ja putkiston puhdistamiseksi niin, että tästä pääsee lopullisesti eroon. Tankissa ei ole huoltoluukkua, joten pienestä reijästä on häätö suoritettava.
Bakteeri tankissa?
5
1276
Vastaukset
Esim StarBrite on tuonnut markinoille erinomainen enzymi-tuote jolla puhdistat tankkisi.
Ainoa ongelma on että joudut vaihtamaan suodattimet pari kertaa hoidon jälkeen.
Kannattaa sen jälkeen lisätä enzymi tankiin säänöllisesti.- biokemisti
Tämähän varsinainen ihmeaine on, korjaa kaikki polttoaineeseen liityvät ongemat mitä vai voi kuvitella..liian hyvä ollaseen totta!
Mutta voihan se joissakin ogelmissa auttaakin, mene ja tiedä..
- mullaolikans
Soittele Neste oy lle ja kysele sieltä. En tarkoita huoltamoita vaan oikein sinne labraosastolle. Kerro murheesi ja hups sieltä tulee neuvo joka auttaa.
En muista enää puhelin numeroita.
Minulla bakteeri teki polttoöljystä lähinnä sammakonkutua muistuttavaa tahnaa. Pyysivät lähettämään näytteen labraan.
Nesteeltä lähetettiin minulle purkillinen ainetta sekä käyttöohjeet. Lisäksi sain selvityksen "pöpön" nimestä sekä sen syntymekanismista. Sitten vaan toimeen ohjeiden mukaan eikä ongelmia ole tuon jälkeen ollut. - Petex
Jos tankki ei ole kovin iso ja on irroitettavissa, niin minä tekisin sille täyshuollon. Jos tankki on vähänkään vanhempi siellä on kumminkin muutakin kuin mainittua kasvustoa. Lisäksi näin sen saa poistettua varmasti kokonaan. Aikaa tähän menee hyvin valmistautuen vain yksi päivä.
- Tankki tyhjäksi ja aine kierrätykseen
- Tankki irti
- Huoltoluukun teko, samalla näkee oikeasti sinne sisään.
- Huolellinen pesu
- Tankki paikoilleen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa652349En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos331745- 101584
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741555Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly151518Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681387- 1061131
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91084- 201009