erityinen huomio, Robertin ilme kun misu alkaa vetään Whole Lotta Lowea....
http://www.tv4.se/player/categories.aspx?progId=54314&itemId= &treeId=3013&displayTreeId=
Polar Music Prize 2006
5
556
Vastaukset
- Hippi
Se misu oli muuten Cardigansin laulaja Nina Persson. "Whole lotta love":n teksti kuulosti kyllä aika kivalta naisen laulamana. "I wanna be your backdoor girl" :)
- epr
no, jotenkin "ohut" ääni sillä ainakin oli jos sitä vertaa alkuperäiseen
epr kirjoitti:
no, jotenkin "ohut" ääni sillä ainakin oli jos sitä vertaa alkuperäiseen
vähän yksitoikkoinen tulkinta, mutta paremmin se veti kuin olin odottanut.
- The-Final-Cut
Limbo kirjoitti:
vähän yksitoikkoinen tulkinta, mutta paremmin se veti kuin olin odottanut.
Ei oikein sovi nainen laulamaan Led Zeppelinin kappaleita mielestäni. Vaikka Robert Plantilla oli/on korkea ääni niin nainen laulamassa ne kappaleet kuullostavat jotenkin teennäisiltä. Se paksu herra lauloi paljo paremmin ku nuo neidit :)
- ja ämyrit halki
The-Final-Cut kirjoitti:
Ei oikein sovi nainen laulamaan Led Zeppelinin kappaleita mielestäni. Vaikka Robert Plantilla oli/on korkea ääni niin nainen laulamassa ne kappaleet kuullostavat jotenkin teennäisiltä. Se paksu herra lauloi paljo paremmin ku nuo neidit :)
urbaani legenda kertoo että robert nuorempana "lauloi" nii että kajarit possahti. joten siihen verrattuna tuo misu kuulosti "ohuelta"
vaikka on kai tuo aika hieno tunnustus bändille jonka
70luvulla aina haukuttiin pystyyn milloin missäkin. Tuskin tuo ruotsin kunkku ihan kaikille noita pystejä jakaa!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764